Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan je nou 9 euro aan kip eten per dag? dat is 1,5kg kip per dag, zwaar onnodig lijkt me.
400gram is 4 euro, dat keer 2 en dan nog de kipfilet op brood, is ook 2 euro ofzo.

duizend kip jwt, goed bezig... ik vergelijk mijn kosten altijd met de chocola en troep die de rest van het gezin naar binnen werkt.
Werkt meestal confronterend en heeft een averechtse werking van wat ik wil bereiken, niet aan te raden.

idd, bij mij begint ma dan meestal over hoe slecht het allemaal wel niet voor mijn nieren is, bladiebla, maar jij bent dik zeg ik dan, doeiDan krijg ik sws het antwoord: Ja, maareeh, uh, uh, daar gaat het nu niet om!!![]()
idd, bij mij begint ma dan meestal over hoe slecht het allemaal wel niet voor mijn nieren is, bladiebla, maar jij bent dik zeg ik dan, doei
alhoewel ik redelijk met rust gelaten wordt, ze zijn er al aan gewend dat ik dit wil. Ons ma maakt zich altijd alleen zorgen over blessures, maar dat doe ik zelf ook dus is niet erg.

En toch zou ik je zusje doen
Vandaag was voeding ruk doordat ik ziek was. Kon niets binnenhouden.

idd, bij mij begint ma dan meestal over hoe slecht het allemaal wel niet voor mijn nieren is, bladiebla, maar jij bent dik zeg ik dan, doei
alhoewel ik redelijk met rust gelaten wordt, ze zijn er al aan gewend dat ik dit wil. Ons ma maakt zich altijd alleen zorgen over blessures, maar dat doe ik zelf ook dus is niet erg.
Nou daar hebben ze wel recht op aangezien ze alles voor mij betalen terwijl ik zelf ook mijn eigen salaris hebJij bent toch 20 ofzo? Zou wel triest zijn als ze gaan zeiken
Nou daar hebben ze wel recht op aangezien ze alles voor mij betalen terwijl ik zelf ook mijn eigen salaris heb![]()
als ik met rust gelaten wil worden moet ik maar op mezelf gaan en mijn eigen lasten dragen
Nee jo, lekker sparen, heb ik later alleen maar profijt van !Zucht.... Ga inderdaad eens op jezelf wonen! Thuis wonen is beta
Nee jo, lekker sparen, heb ik later alleen maar profijt van !