XXL Nutrition

Fransie96 zijn weg naar Mr.O

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb in de eerste 2 weken op mezelf 5 meiden liggen aandouwen, dat is beter dan niet fappen....
haha net alsof ik van opmezelf wonen opeens een vrouwenspeler wordt >:

grootste voordeel thuis is plek voor homegym :D

einde slowchat :)

Zijn er speciale Killy-pilletjes in omloop?

• Topic Starter Topic Starter
En nu iedereen oprotten, anders gooi ik mijn log gewoon dicht.

Hey,
Doordat er toch bijna alleen maar slowchat in mijn topic is en ik een verhoogde druk voel om meer te drukken, waardoor mijn form slechter wordt stop ik met loggen.
Blijf wel gewoon doortrainen en ga nog steeds even gemotiveerd voor flexcup 2013!

bye bye my friend! good luck and have fun in your journey towards massive gains :)

Waarom voel je een verhoogde druk om meer gewicht te pakken dan?

Hey,
Doordat er toch bijna alleen maar slowchat in mijn topic is en ik een verhoogde druk voel om meer te drukken, waardoor mijn form slechter wordt stop ik met loggen.
Blijf wel gewoon doortrainen en ga nog steeds even gemotiveerd voor flexcup 2013!
Beta.
Je hebt deze log toch voor je zelf? Wat boeit het jou dat er, naar jou idee, misschien mensen ooit wat zullen zeggen dat je weinig drukt.
En volgens mij denkt bijna iedereen dat je gewoon erg goed bezig bent dus wat zit je nou te miepen.

Beta.
Je hebt deze log toch voor je zelf? Wat boeit het jou dat er, naar jou idee, misschien mensen ooit wat zullen zeggen dat je weinig drukt.
En volgens mij denkt bijna iedereen dat je gewoon erg goed bezig bent dus wat zit je nou te miepen.

Grootste reden is de slowchat man, ik heb er geen zin meer in om 3 pagina's te moeten gaan zoeken naar een training. En ik heb hier al genoeg shitstorms al gehad man.

Waarom moet je zoeken naar je eigen trainingen, je hebt ze toch zelf opgeschreven :p

Niet ons de schuld geven alleen omdat je geen zin meer hebt :mad:

Waarom moet je zoeken naar je eigen trainingen, je hebt ze toch zelf opgeschreven :p

Ik geef jou wel de schuld dat mijn log telkens ontspoorde ja, als je het wil weten;)

Jij kan nooit serieus blijven en een beetje meedenken hè?
Frans wil gewoon positieve/negatieve kritiek in zijn topic, geen chitchat.

Frans, ik zal alleen op je trainingen reageren. Als de rest dat ook doet kun je je logje gewoon houden, zou leuk zijn.

Jij kan nooit serieus blijven en een beetje meedenken hè?
Frans wil gewoon positieve/negatieve kritiek in zijn topic, geen chitchat.

Frans, ik zal alleen op je trainingen reageren. Als de rest dat ook doet kun je je logje gewoon houden, zou leuk zijn.

Ik kijk wel ff man. Als de mods mijn log nu sluiten is het cool with me. Als ze hem openlaten ga ik gewoon door;)

Grootste reden is de slowchat man, ik heb er geen zin meer in om 3 pagina's te moeten gaan zoeken naar een training. En ik heb hier al genoeg shitstorms al gehad man.
Gewoon killy een topic ban geven, probleem opgelost. :p

Maar even serieus, het is nu duidelijk dat jij geen slowchat in je topic wilt dus misschien kan je de mods vragen om vanaf nu kaarten uit te delen ofzo?
Moet niet heel moeilijk zijn om dit probleem op te lossen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven