- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik heb in de eerste 2 weken op mezelf 5 meiden liggen aandouwen, dat is beter dan niet fappen....
sl*t die je bent!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb in de eerste 2 weken op mezelf 5 meiden liggen aandouwen, dat is beter dan niet fappen....

haha net alsof ik van opmezelf wonen opeens een vrouwenspeler wordt >:Ik heb in de eerste 2 weken op mezelf 5 meiden liggen aandouwen, dat is beter dan niet fappen....

Maar jij bent dan wel extreem ruig Kil, niemand anders hier kan dat.

en nu iedereen oprotten, anders gooi ik mijn log gewoon dicht.
Waarom voel je een verhoogde druk om meer gewicht te pakken dan?
bye bye my friend! good luck and have fun in your journey towards massive gains![]()
Beta.Hey,
Doordat er toch bijna alleen maar slowchat in mijn topic is en ik een verhoogde druk voel om meer te drukken, waardoor mijn form slechter wordt stop ik met loggen.
Blijf wel gewoon doortrainen en ga nog steeds even gemotiveerd voor flexcup 2013!
Beta.
Je hebt deze log toch voor je zelf? Wat boeit het jou dat er, naar jou idee, misschien mensen ooit wat zullen zeggen dat je weinig drukt.
En volgens mij denkt bijna iedereen dat je gewoon erg goed bezig bent dus wat zit je nou te miepen.
Waarom moet je zoeken naar je eigen trainingen, je hebt ze toch zelf opgeschreven
Niet ons de schuld geven alleen omdat je geen zin meer hebt![]()

Waarom moet je zoeken naar je eigen trainingen, je hebt ze toch zelf opgeschreven
Niet ons de schuld geven alleen omdat je geen zin meer hebt![]()
Jij kan nooit serieus blijven en een beetje meedenken hè?
Frans wil gewoon positieve/negatieve kritiek in zijn topic, geen chitchat.
Frans, ik zal alleen op je trainingen reageren. Als de rest dat ook doet kun je je logje gewoon houden, zou leuk zijn.

Gewoon killy een topic ban geven, probleem opgelost.Grootste reden is de slowchat man, ik heb er geen zin meer in om 3 pagina's te moeten gaan zoeken naar een training. En ik heb hier al genoeg shitstorms al gehad man.

Ik kijk wel ff man. Als de mods mijn log nu sluiten is het cool with me. Als ze hem openlaten ga ik gewoon door![]()