XXL Nutrition

Freaky Shit vannacht!!

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
Vannacht om 3 uur werd ik wakker... en ik voelde iets raars bij mn kussen liggen.
ik voelen, voelde als een een soort staaf (groter dan mn lul, dus die was het niet haha ) ik wist maar niet wat het was.

Na ongeveer 2 minuten denken kwam ik er achter dat het MIJN ARM WAS!!!!!!!

WTF, hij was echt HELEMAAL verlamd, kon niet meer bewegen, voelde echt NIKS meer. was echt vet raar. Heb toen 15min lang met mn arm lopen schudden (schouder werkte nog wel) en daarna werkte die weer. Maar vet raar jo.
En nu geen aftrek grapjes gaan maken haha.

Denk gewoon dat ik paar uur OP mn arm heb gelegen dat ie geen bloed heeft gekregen ofzo, heb heb nog nooit zo erg meegemaakt, jullie wel eens???

ik heb het ook wel eens meegemaakt. is k*t idd.

Ik heb het al 2x meegemaakt met een arm en een been.
Maar wees gerust, heb het ook een keer erger meegemaakt met mijn hele lichaam. Ik werd wakker, wilde mijn open opendoen maar dit lukte niet. En kon helemaal niets van me lichaam bewegen. Duurde iets van 2min.. Kan me nog herinneren dat ik in gedachten achter elkaar 'wtf' zei :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
lol wtf

hero junks hebben dat vaak voor :p

:jk:

Jawel hoor.

Ik heb dat bijna iedere nacht, ik slaap altijd met men armen onder men kussen (uit gewoonte geraak ik nie anders in slaap meer) . Ik word dan smorgens wakker zonder gevoel in men armen doordat er geen bloed doorstroomt. Kan dit kwaad ?? wou het al eens aan de dokter vragen ma was het vergeten :-) ! Weet hier iemand of het kwaad kan ?

ik had eens teveel kleingeld in men portemonnee zitten en die zat in me achterzak

na een uurtje rijden spring ik uit men bestelwagen en zakte bijna door men been

voelde aan als pudding en had er totaal geen gevoel meer in.

de mensen keken wel ff raar toen ze me mezelf zagen vasthouden aan de zijkant van men bestalwagen lol

Ik net als mijn voorganger... heb ik elke ochtend hahaha

Vervelend!:D

• Topic Starter Topic Starter
ja ik heb het uiteraard ook vaker, vooral dat "prikkelende" gevoel, alsof je arm in "slaapt"

Alleen nu was het echt mega erg , helemaal verlamd :P

Bijna elke avond omdat cynnie het zo nodig vind veel te draaien tijdens haar slaap, niets vreemd aan overigens stroomt gewoon even geen bloed door je arm.
Wat erger is, is als je het aan 1 van je benen hebt icm hoge nood en een wc die beneden aan de trap staat, neem daarbij uitgevallen electriciteit en het feest is compleet. :thumbs:

Ik heb het al 2x meegemaakt met een arm en een been.
Maar wees gerust, heb het ook een keer erger meegemaakt met mijn hele lichaam. Ik werd wakker, wilde mijn open opendoen maar dit lukte niet. En kon helemaal niets van me lichaam bewegen. Duurde iets van 2min.. Kan me nog herinneren dat ik in gedachten achter elkaar 'wtf' zei :roflol:

Slaapverlamming, is een heel topic over, lijkt me nogal eng.

Nog nooit meegemaakt... Ook niet dat mijn arm verlamd was ofzo, nou ja wel dat ie slaapt ofzo maar niet een kwartier lang! Haha, freaky.

Slaapverlamming, is een heel topic over, lijkt me nogal eng.

Nog nooit meegemaakt... Ook niet dat mijn arm verlamd was ofzo, nou ja wel dat ie slaapt ofzo maar niet een kwartier lang! Haha, freaky.

heeft niks te maken met slaapverlamming hoor meisje

meer met doorbloeding

zow spacend.. nee nog nooit gehad.. zekers vervelend als je naar t toilet wil en je been tijdelijk verlamd is :P whaha

Overigens toen ik eindelijk mezelf kon bewegen, schoot ik omhoog en riep echt ****ing hard; 'Potverdomme, ik zat me toch een potje te spacen'.

Vriendin die naast me lag, schrok zich dood en keek me echt aan met van die grote doppen; 'Waar heb jij het over?' :roflol:

Overigens toen ik eindelijk mezelf kon bewegen, schoot ik omhoog en riep echt ****ing hard; 'Potverdomme, ik zat me toch een potje te spacen'.

Vriendin die naast me lag, schrok zich dood en keek me echt aan met van die grote doppen; 'Waar heb jij het over?' :roflol:

:D

regelmatig :D

Terug
Naar boven