Fitness Seller

Freaky Shit vannacht!!

Heb ik ook al verschillende malen gehad, sinds ik train.
Dan lig ik bijvoorbeeld op mijn zij en knel ik mijn bloedsomloop af, dan ligt die arm eronder en moet ik rollen als een mong**l en met mijn andere arm de verlamde arm uit bed laten hangen. Dan komt er een tintelend gevoel en na een tijdje is hij weer in orde. Toen het de eerste keer gebeurde scheet ik hem bijna.

dave chappele: "Have you ever given yourself a stranger?":roflol:

Raar gevoel he:) heb het ook meermaals al gehad. Hopelijk niet gevaarlijk dat je armen zo een tijd zonder zuurstof zitten.
Ik denk soms stel dat je op dat moment stomdronken bent en je lichaam je niet tijdig wekt..mss treedt er wel permanente schade op dan.

wel vaker gehad, kei grappig

moet je jezelf dan eens mee bitchslappen, 9/10 comedyrating

Raar gevoel he:) heb het ook meermaals al gehad. Hopelijk niet gevaarlijk dat je armen zo een tijd zonder zuurstof zitten.
Ik denk soms stel dat je op dat moment stomdronken bent en je lichaam je niet tijdig wekt..mss treedt er wel permanente schade op dan.

Ja hier denk ik ook aan soms, kan dit?

Mijn ex heeft dat ook eens voorgehad, die flipte ook even.

Ja hier denk ik ook aan soms, kan dit?

yep ... dacht het wel ...
Mijn ex zat aan de methadon en vertelde wel eens dat er mensen dat voor
hadden gehad toen zij in de afkick zat. Methadon, weekend naar huis en dan
toch nog hero gerbuiken. Kwamen ze terug in de afkick, gingen ze 'slapen' maar waren veel
verder van de wereld dan slapen. Dus werden ook van niets wakker. Verplegers moesten
dan erop letten dat ze niet in freaky houdingen lagen.

Als ik haar daar soms zag liggen als ze haar drankje op had, geloof ik het wel.

Ik heb dit ook vrij vaak dat m'n arm "slaapt".
Op een keer had ik, toen ik wakker werd, m'n slapende arm rechtgezet op de elleboog met m'n andere hand, toen liet ik hem los. Plots werd m'n deken van mij af getrokken, ik schrok me dood en keek klaarwakker de kamer, die nog donker was, rond op zoek naar een indringer. Had natuurlijk niet door dat het mijn eigen slapende arm was die omgevallen was en het deken een stukje had meegetrokken...

heb ik zo vaak gehad. Is niet zo leuk hehe. Komt omdat je erop gaat liggen en dan circuleert de bloed niet goed. Wat pas echt klote zal zijn is als je helemaal weg bent van drugs en dan zoiets niet merkt. Denk dat ze dan de volgonde dag je arm moeten amputeren...

Ah, valt allemaal nog wel mee. Ik heb ook wel eens slaapverlamming gehad, stoorde me niet echt zo. Een lamme arm heb ik elke keer als ik gezopen heb, went wel.

Slaapverlamming is pas freaky, zoals eerder gezegd. Paar keer meegemaakt, echt niet tof.

hehe... ken het gevoel, heb het een tijdje best vaak gehad! laatste tijd gelukkig niet meer! :eek:

Schudden, slaan, knijpen.. no pain! :D

Ben wel is in slaap gevallen, toen ik klein was, met me voeten tussen de zitting en de leuning van de bank (Lekker warm was dat) toen ik toen op stond wist ik ook niet wat ik mee maakte.:D

Heb wel vaak dat me handen nog slapen of een paar vingers die opstart problemen hebben.

Laatst bewerkt:
Ik heb het super vaak. Beste werkt om met je andere hand die ene hand de lucht in te houden zodat het bloed er een beetje uit stroomt.

• Topic Starter Topic Starter
haha, je moet echt heel lang op ej hand zitten, om hem echt helemaal te verlammen volgens mij

ik had eens teveel kleingeld in men portemonnee zitten en die zat in me achterzak

na een uurtje rijden spring ik uit men bestelwagen en zakte bijna door men been

voelde aan als pudding en had er totaal geen gevoel meer in.

de mensen keken wel ff raar toen ze me mezelf zagen vasthouden aan de zijkant van men bestalwagen lol

ge had gewoon te veel gezopen ja :p

lol heb ik ook wel eens gehad jah

Terug
Naar boven