MuscleMeat

Freaky Shit vannacht!!

Het perfecte moment voor een stranger... :thumbup:

Ook al 2 of 3 keer gebeurt bij mij, heb een keer mezelf bijna een blauw oog geslagen toen ik de wekker naar me toe wou draaien.

Nee, ik bedoelde wat Mr.Mike vertelt, dat ie wakker werd en zijn lichaam helemaal niet kon bewegen. Dat is wel slaapverlamming.

die had ik niet gelezen sorry

slaapverlamming is idd niet om mee te lachen

ik kwam het als kind soms tegen terwijl ik met men gezicht in me kussen lag

lijkt wel een eeuwigheid als je op je adem wacht...

:roflol:!! :roflol:!! :roflol:!! Wat een topic heerlijk! :roflol:!! :roflol:!! :roflol:!!

Ik heb het al 2x meegemaakt met een arm en een been.
Maar wees gerust, heb het ook een keer erger meegemaakt met mijn hele lichaam. Ik werd wakker, wilde mijn open opendoen maar dit lukte niet. En kon helemaal niets van me lichaam bewegen. Duurde iets van 2min.. Kan me nog herinneren dat ik in gedachten achter elkaar 'wtf' zei :roflol:

ja dat heb ik ook 1 x gehad niet chil!!

Hehe had ik laatst ook toen mijn wekker ging. Alleen had ik het aan beide armen (??). Ik kreeg mijn wekker toen niet uit haha

1 Van de redenen waarom je niet op je zij moet liggen :D

die had ik niet gelezen sorry

slaapverlamming is idd niet om mee te lachen

ik kwam het als kind soms tegen terwijl ik met men gezicht in me kussen lag

lijkt wel een eeuwigheid als je op je adem wacht...

Dat is echt gefreaked. Ik had het wel eens op school. Toen viel ik wel eens in diepe slaap. Op een gegeven moment hoor je een docent binnenkomen en je denkt dat je wakker bent. Maar je bent compleet verlamd. Voelt echt heel bizar.

Slaapverlamming zuigt ****ing hard.. Ik durfde niet meer te slapen nadat ik 't een keer had gehad.:p

Heb ik ook weleens. Pak je je arm op en laat je hem in de lucht los om te kijken of ie het nog wel doet. En valt ie keihard op je kop!

Heb ik ook wel eens.

ik hebbet ook soms alsk op men arm slaap kvinted best geinig hij voelt als een slappe worst die heen en weer bengelt :D

Vannacht om 3 uur werd ik wakker... en ik voelde iets raars bij mn kussen liggen.
ik voelen, voelde als een een soort staaf (groter dan mn lul, dus die was het niet haha ) ik wist maar niet wat het was.

Na ongeveer 2 minuten denken kwam ik er achter dat het MIJN ARM WAS!!!!!!!

WTF, hij was echt HELEMAAL verlamd, kon niet meer bewegen, voelde echt NIKS meer. was echt vet raar. Heb toen 15min lang met mn arm lopen schudden (schouder werkte nog wel) en daarna werkte die weer. Maar vet raar jo.
En nu geen aftrek grapjes gaan maken haha.

Denk gewoon dat ik paar uur OP mn arm heb gelegen dat ie geen bloed heeft gekregen ofzo, heb heb nog nooit zo erg meegemaakt, jullie wel eens???

Dit heb ik heel vaak, even schrik je dat je arm verlamd is maar na een aantal minuten stroomt er weer bloed doorheen.

Terug
Naar boven