- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik bedoelde wat Mr.Mike vertelt, dat ie wakker werd en zijn lichaam helemaal niet kon bewegen. Dat is wel slaapverlamming.
Ik heb het al 2x meegemaakt met een arm en een been.
Maar wees gerust, heb het ook een keer erger meegemaakt met mijn hele lichaam. Ik werd wakker, wilde mijn open opendoen maar dit lukte niet. En kon helemaal niets van me lichaam bewegen. Duurde iets van 2min.. Kan me nog herinneren dat ik in gedachten achter elkaar 'wtf' zei![]()
die had ik niet gelezen sorry
slaapverlamming is idd niet om mee te lachen
ik kwam het als kind soms tegen terwijl ik met men gezicht in me kussen lag
lijkt wel een eeuwigheid als je op je adem wacht...
Wat heeft flower toen met je gedaan?Slaapverlamming zuigt ****ing hard.. Ik durfde niet meer te slapen nadat ik 't een keer had gehad.![]()
Heb ik ook weleens. Pak je je arm op en laat je hem in de lucht los om te kijken of ie het nog wel doet. En valt ie keihard op je kop!

Slaapverlamming zuigt ****ing hard.. Ik durfde niet meer te slapen nadat ik 't een keer had gehad.![]()
Heb ik ook weleens. Pak je je arm op en laat je hem in de lucht los om te kijken of ie het nog wel doet. En valt ie keihard op je kop!
Hehe had ik laatst ook toen mijn wekker ging. Alleen had ik het aan beide armen (??). Ik kreeg mijn wekker toen niet uit haha

Vannacht om 3 uur werd ik wakker... en ik voelde iets raars bij mn kussen liggen.
ik voelen, voelde als een een soort staaf (groter dan mn lul, dus die was het niet haha ) ik wist maar niet wat het was.
Na ongeveer 2 minuten denken kwam ik er achter dat het MIJN ARM WAS!!!!!!!
WTF, hij was echt HELEMAAL verlamd, kon niet meer bewegen, voelde echt NIKS meer. was echt vet raar. Heb toen 15min lang met mn arm lopen schudden (schouder werkte nog wel) en daarna werkte die weer. Maar vet raar jo.
En nu geen aftrek grapjes gaan maken haha.
Denk gewoon dat ik paar uur OP mn arm heb gelegen dat ie geen bloed heeft gekregen ofzo, heb heb nog nooit zo erg meegemaakt, jullie wel eens![]()
Ik ben soms ook nog huiverig om in die precieze positie te slapen..
Ook had ik toen kleren aan, wat ik nu ook probeer te vermijden.