Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Aww ff doorbijten en trainen wanneer je kanMooie UB training! Ik mis mijn UB/LB wel een beetje als ik dit logje zo lees
Trouwens.. 26 kg dumbell curls?! XD

Sterke Bench press man.Je gaat lekker op dit schema!
Eindelijk gaat het trainen gewoon echt goed. Ik boek meer progressie in twee maanden dan ik in al die tijd daarvoor heb gedaan. Ik zie mezelf ook groter worden in de spiegel en op de weegschaal. Bulk + goed trainen = winning 

Nee ben er ook niet blij mee, zat eindelijk een beetje in het ritme. Maarja nu alleen nog maar snotterig en hoofdpijn, dus is te doen. Qua gewicht zo'n +0.5 kilo kwijt denk ik, hopelijk snel er weer aan, leef de ecto leef, snel afvallen en langzaam aankomenEen weekje niet trainen is helemaal niet erg gelukkig. Ben je een beetje op gewicht gebleven trouwens?
.Nee ben er ook niet blij mee, zat eindelijk een beetje in het ritme. Maarja nu alleen nog maar snotterig en hoofdpijn, dus is te doen. Qua gewicht zo'n +0.5 kilo kwijt denk ik, hopelijk snel er weer aan, leef de ecto leef, snel afvallen en langzaam aankomen.
Valt inderdaad wel mee, ligt denk ik iets hoger want had gewogen toen ik al wel had gegeten. Maarja anyway laatst al weer lekker lopen vreten tijdens het gourmetten dus komt goed

)

Bp , Bor en dan MP doen, weet zeker dat MP dan stuk beter gaat.