lorso
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe altijd los als je het veilig vindt, anders doe je smithlorso zei:dus samenvattend kunnen we zeggen ga fin door met de smith en als je borst ongelijk begint te groeien stap dan over op freeweight![]()

Outer zei:

Demonsquad zei:volgens mij pak je meer massa op je borst met smith omdat je ook zwaarder kan trainen.
Nou omdat je toch meer gewicht kan drukken en je echt alleen op je borst kan richten zonder dat andere factoren je zwakke schakel kunnen zijn?
Denk aan evenwicht die je normaal met losse barbell moet houden etc.
Niet dat ik nou zon fan ben van de smith..
Het valt mij op als er af en toe op druk dat ik echt veel meer mijn borst voel na de tijd, heb een fijn gevoel dan na de training.
Santino88 zei:

daarvoor moet je karmic power (zie links) minstens 1 zijn
en dan nog zal jouw karma het verschil niet maken!!! maar toch, als je genoeg karmapower hebt reken ik op jou he !!!
uit onze sportschool gebabbeld hij heeft vroeger altijd los gebandrukt maar doet nu de smith omdat hij schouders geblesseerd heeft. Verder zei hij dat het in princiepe niet uitmaakte voor massa op de borst of je nu smith of los doet maar hij zij als jij een beter gevoel in je borst hebt met de smith dn moet je met die blijven trainen.Ey lorso als ik jou een punt geef geef je mij dan ook een punt?

haha :d die van mij vind bodybuilding geen sport hij vind badminton pas un echte sportDaar zit ook wat in. mijn ouweheer zegt ook vaak genoeg tegen mij dat je van Bodybuilding niet functionele kracht krijgt.
van mij mag er slotje op en bedankt voor de reacties
het zou me eigenlijk niet verbazen als je ondanks lagere gewichten met los bankdrukken toch nog spiermassa opbouwt, omdat je met los bankdrukken spieren trainen (o.a. in je schouders) die je met de smithmachine niet of nauwelijks gebruikt.
dus misschien geen slotje, en over een maand of 3-4 een post van jou met je ervaringen?

ik merkte veel verschil met wat ik aan kon in gewicht (veel minder) doordat ik eerst nog tijdje gewoon gebenched heb. ik ben dus overgestapt op met dumbbells benchen omdat ik een bewegingsonderzoekje had gelezen in de muscle & fitness en moet zeggen het gaat goed. zo goed dat ik nu door men dumbbells heen ben
38kg dumbbell press is geen probleem dus word tijd voor een nieuwe gym weg uit dat finess hol en opzoek naar een plek waar beestne trainen