AndroidHealthClinic

Frenkpie's Logboek

Frenkpie

Massive Warrior
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
Ja ik ga weer beginnen met een logje.

Het stelt (nog) niet veel voor omdat ik nog steeds herstellende ben van twee gigantische k*tblessures:
- ontstoken pees in de linker bicep (onder de schouderkop)
- ontstoken pees in de rechter en lichtelijk in de linker lies (waarschijnlijk heeft t iets te maken met m'n heupen/bekken).

En een aantal wervels in m'n ruggegraat tussen m'n schouderbladen zitten een beetje vast en zijn pijnlijk wanneer er op gedrukt wordt. (dit is al een oude blessure, heb er weinig tot geen last meer van).

Ik ben nu al sinds augustus 2005 aan het kwakkelen en heb sinds begin april de draad weer opgepakt. ben nu sinds vorige week weer een beetje meer gewicht aan t tillen (nog steeds niet m'n max).

Vandaar een logje nu :)
ik hoop over een maand of 2-3 weer goed te kunnen trainen.

Stats:
nu:
78 kg
12-13% BF
1.72 m

vorig jaar augustus:
84 kg
11,5% BF

M'n records die ik vorig jaar heb behaald:
squat: 1x175 kg
deads: 1x190 kg
bench: 1x105 kg

Ik train nu voorlopig maar 2x per week en ga vanaf deze week ook 1x pw zwemmen. Wil langzaam opbouwen en in de winter weer lekker gaan bulken :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
maandag borst / triceps / schouders

20 min cardio (steppen)

benchpress:
25 kg 15x
35 kg 15x
45 kg 10x
65 kg 8 x
65 kg 13x

(voelde niets van m'n bicep :) )

Incline benchpress:
45 kg 12x
55 kg 8 x
55 kg 6 x

Cable pushdown:
3x10 (opbouwend gewicht; gewicht is irrelevant om te noemen want t klopt niet :))

Standing triceps extension
15 kg 3x15

Tricep dip:
BW 2x8

DB shoulderpress:
18 kg 3x8

Geen pijn, beetje last van me bicep.

succes frank e ndat je blessure vrij moogt blijven ;)

Succes!

WB kerel :) Valt nog mee wat je bent verloren..

hey frenkie, 2002 wil z'n avatar terug ;) post es paar nieuwe ;)

thnx allemaal

roxxe ik begrijp je post niet. wat is er met m'n avatar?

Welkom terug en heel veel succes met je herstel. Respect voor je doorzettingsvermogen, veel waren denk ik afgehaakt.

ahh ik geef niet graag snel op :) ik train nu meer met de gedachte: "och het komt allemaal wel een keer, rustig aan :) "

Werkt veel beter dan het opgefokte gedoe van: ik MOET 5 kg aankomen ik MOET dit ik MOET dit halen... :)

iig training van vrijdag:

20 min steppen

squat
15 kg 15x
25 kg 15x (3 sets)

deadlift:
25 kg 15x (2 sets)
45 kg 12x

Bent over row:
25 kg 15x (2 sets)

incline benchpress:
45 kg 15x (2 sets)

incline db press:
22 kg 12x
24 kg 8x

standing neckpress (smith):
20 kg 12x
30 kg 10x
30 kg 8x lekker langzaam (Póómp :D)

db shrugs + lateral raise:
24 kg 12x + 6 kg 18x
28 kg 10x + 8 kg 15x

van alles wat gedaan :) en ging behoorlijk lekker. niet echt pijn maar voel me blessures nog wel een beetje.. ze zijn aanwezig zal ik maar zeggen maar niet overduidelijk.

Pomp in me schouders was gruwelijk en een Most muscular begint er weer zoals vanouds uit te zien :D (aders op schouders komen terug) duidelijk merkbaar dat schouders genetisch voorliggen op de rest...

Al het gewicht ligt nog vér beneden m'n max, behalve m'n borst (gedeeltelijk) en schouder trainingen omdat ik die pijnloos kan uitvoeren.

Hey man. Goed dat je weer gaat beginnen. Ik ben door jou foto's op een soortgeliujk dieet gegaan als jij ;)
Neem alleen wel iets meer carbs op de refeed dag voor me training , anders val ik om.
Maar gaat wel keihard. In 2 weken 2 kilo kwijt, en volgens mj amper spiermassa.
Veel succes met je comeback, maar zal wel lukken.

Laterz

nee, voorlopig niet. misschien als ik straks weer op 8% zit en meer dan 78 kg weeg. maar dat zal nog wel een jaar of 1,5 duren.. of langer :)

Hey veel suc6 Frenk, hopelijk kun je weer een beetje lekker gaan trainen binnenkort.

maandag training :)

20 min steppen

benchpress:
35 kg 12x
45 kg 12x
55 kg 8x
65 kg 8x
75 kg 7x :)

Gaat goed, begin nu weer beetje tegen m'n max aan te komen. maar nog steeds beetje rustig aan.

incline benchpress:
45 kg 12x
55 kg 8x

incline db press:
24 kg 8x
28 kg 5x

close grip benchpress:
25 kg 12x
35 kg 8x
35 kg 12x

cable tricep pushdown:
3x half block

barbell standing tricep extension:
25 kg 10x
25 kg 10x
35 kg 8x

ging lekker, geen last van me bicep tijdens het trainen, maar voel em nu wel een beetje. Donderdag weer trainen :)

Ziet er netjes uit. :thumbup:

Goed bezig frenk. Cool dat je weer terug doet trainen, je presses gaan alweer lekker omhoog iig. Succes :thumbup:

Succes ermee bro, zeker ook met die K*T blessure's!!

goeie training frenkie

thnx :) ik heb besloten om deze week 3x te gaan trainen omdat ik toch vakantie heb en even wil kijken of dat een beetje wil lukken.

Ik merk dat ik overal weer wat sterker word en minder spierpijn heb, 2x per week trainen is te weinig om alle spieren die ik WIL trainen, te trainen.

(train momenteel alleen rug/biceps en benen minder en lichter dan normaal)

Succes op de weg terug, man...
Je gallery is inspirerend! Hoop voor je dat je op redelijke termijn weer een dergelijke shape kan behalen.

Terug
Naar boven