MuscleMeat

Frustrated

EDwarrior

Novice
Waardering
1
Lengte
1m66
Massa
60kg
Omg wat ben ik toch gefrustreerd door een vent gister in de sportschool. Hij dacht waarschijnlijk dat ik nieuw was, train inmiddels al 2 jaar. Was dus bezig met een dumbel row met dumbbells van 16 kilo, kijkt ie me kei denigrerend aan. Zegt ie doodleuk, je doet het helemaal fout en de dumbbells zijn veel te zwaar voor jou. Legt hij dumbbells van 10 kilo bij me neer. Maar heb er toen maar niks van gezegd en gewoon doorgegaan, maar achteraf zon spijt. Moest die dumbbell gewoon naar zijn hoofd gooien[emoji12] .

Mijn techniek is by the way gewoon goed goed ( tijdje getraind met pt en zo onzeker als ik ben gister ook nog gecontroleerd op youtube)

haha moest mijn frustatie effe kwijt[emoji6]

wow als vrouw moet je ook niet te zwaar trainen want dan word je bulky

soms hebben dit soort mensen toch gelijk hoor! :o Krijg ik nu ook een dumbell tegen mn hoofd?

Nee idd, als vrouw moet je niet te zwaar trainen.
Straks word je ineens bodybuilder en krijg je spieren net als mannen ensow.

Tijdje getrained met pt.

Nee klopt, dan weet je zeker dat alles goed zit :roflol:

99% van die lui snappen het verschil tussen een dumbell en een barbell niet eens :roflol:

wow als vrouw moet je ook niet te zwaar trainen want dan word je bulky

soms hebben dit soort mensen toch gelijk hoor! :o Krijg ik nu ook een dumbell tegen mn hoofd?

Nee idd, als vrouw moet je niet te zwaar trainen.
Straks word je ineens bodybuilder en krijg je spieren net als mannen ensow.

truttebolletjes!

maarre ED: heeft íe dan nog de moeite genomen de goede techniek voor te doen? Of nog beter: had hij überhaupt gevraagd welke oefening/techniekvariant je deed? Of wat je verkeerd deed?

• Topic Starter Topic Starter
Ja krijg je hem van mij tegen je hoofd
hahah idd. You go girl! Zulke mannen zijn snel op hun pikkie getrapt denk ik. In het begin maakte ik dit dagelijks mee, maar nu de meeste gasten mij daar wel kennen ( op een enkel na dus) valt het wel mee gelukkig.

hahah idd. You go girl! Zulke mannen zijn snel op hun pikkie getrapt denk ik. In het begin maakte ik dit dagelijks mee, maar nu de meeste gasten mij daar wel kennen ( op een enkel na dus) valt het wel mee gelukkig.

nou kijk maar uit!

dadelijk pak ik je aan jou riem vast en dumbell row ik jou!

Heb nog nooit een vrouw rows zien doen met 16 kg.
Zou er ook vrij verbaasd naar staan kijken :o

inb4 yvn

Tijdje getrained met pt.

Nee klopt, dan weet je zeker dat alles goed zit :roflol:

99% van die lui snappen het verschil tussen een dumbell en een barbell niet eens :roflol:
Damn, dat ik me online ook nog moet gaan verantwoorden. Heb afgelopen 2 jaar onzettend veel vooruitgang geboekt wat betreft mijn gewichten, bijv squats van enkel stang naar 70 kilo. Daar komt nog bij dat nog nooit een blessure heb gehad en dat ik bij al mijn oefeningen, eerst de perfecte techniek probeer te vinden.

En dit soort types gebruiken ironisch genoeg vaak zelf teveel gewicht. Over je uitvoering kan ik niets zeggen maar 16kg DBrows na 2j is natuurlijk makkelijk mogelijk voor een vrouw.

Damn, dat ik me online ook nog moet gaan verantwoorden. Heb afgelopen 2 jaar onzettend veel vooruitgang geboekt wat betreft mijn gewichten, bijv squats van enkel stang naar 70 kilo. Daar komt nog bij dat nog nooit een blessure heb gehad en dat ik bij al mijn oefeningen, eerst de perfecte techniek probeer te vinden.

hij heeft het niet over jou he. Maar over personal trainers in de sportschool :o

Hoeft niet hoor, ik train al een half jaar met een pt:haha:

Ja serieus. Train ook in een sportschool waar mannen soms nog niet eens 16kg gebruiken :o
Jaa dat kan. Iedereen moet ergens beginnen toch[emoji6]
Maar begrijp die frustatie wel enigszin. Een vriend van me wil nooit samwn met mij trainen totdat hij sterk genoeg is[emoji53]

Nee ik doe geen dumbbell rows :o

Dumbbells gaan namelijk maar tot 30 kg :o
Ik doe in mijn eigen gym ook geen dumbbell rows....wel kettlebell rows
(wij hebben überhaupt nauwelijks dumbbells)

maar 16 kg krijg is na een jaartje trainen voor de meeste dames niet te zwaar hoor.
Tenzij het cardiosnoepers zijn

Terug
Naar boven