Fitness Seller

Frustrated

Pfiew, als ik dit lees, ben ik toch blij dat ik geen enkel talent heb om te powerliften :D

Gaat volgens mij alweer heel ergens anders over.. maar heel irritant dat, zeker als je je lang onzeker heb gevoeld over je vorm..

Toen ik nog in een tokkie-gym trainde heeft een gast zelfs de gewichten die ik net erop had gehangen eraf gehaald toen ik naar de andere kant toeliep. Hij ging me wel even helpen om die zware gewichten weg te hangen zodat ik me niet zou vertillen :-). En ook gewoon niet luisteren terwijl ik aan het roepen was dat hij ze moest laten hangen.
Als ik eraan denk begin ik weer een beetje te trillen van woede

wij aardige mannen zitten ook altijd in het verdom hoekje

Ik zie in jou echt zo'n mannetje dat als de dame van haar barbell weg is....opzichtig achterom kijkt of ze uit zicht is en dan gaat sniffen aan die barbell :D

nou nou madammeke

afgelopen week was er een meisje en die vroeg aan een jongen of het squat rack vrij was. (ik was aan het deadliften in het squat rack want er was eerst geen ruimte). Toen zei ik dat ik wel ergens anders wilde gaan deadliften! Zo aardig ben ik. Meiden die liften moet worden bevorderd!!!1!

nou nou madammeke

afgelopen week was er een meisje en die vroeg aan een jongen of het squat rack vrij was. (ik was aan het deadliften in het squat rack want er was eerst geen ruimte). Toen zei ik dat ik wel ergens anders wilde gaan deadliften! Zo aardig ben ik. Meiden die liften moet worden bevorderd!!!1!
Dat is wel aardig van je ja.

nou nou madammeke

zo is dat!

nou nou madammeke afgelopen week was er een meisje en die vroeg aan een jongen of het squat rack vrij was. (ik was aan het deadliften in het squat rack want er was eerst geen ruimte). Toen zei ik dat ik wel ergens anders wilde gaan deadliften! Zo aardig ben ik. Meiden die liften moet worden bevorderd!!!1!

Meaantje is bang voor trainende meisjes :)

Terug
Naar boven