Fitness Seller

Frustrated

Jaa dat kan. Iedereen moet ergens beginnen toch[emoji6]
Maar begrijp die frustatie wel enigszin. Een vriend van me wil nooit samwn met mij trainen totdat hij sterk genoeg is[emoji53]

je bent sterk genoeg als je de halter kan optillen.

verder begrijp ik niet dat je als man zelfs ongetraint struggelen met 60kg deadlift bijvoorbeeld. Je begint ergens maar sommige mensen hebben echt 0 kracht ofzo als ze beginnen

Jaa dat kan. Iedereen moet ergens beginnen toch[emoji6]
Maar begrijp die frustatie wel enigszin. Een vriend van me wil nooit samwn met mij trainen totdat hij sterk genoeg is[emoji53]

Ja tuurlijk moet iedereen ergens beginnen, maar toont wel beetje het niveau aan.
Is sowieso een beetje een oude mensen sportschool. Enige voordeel is dat het altijd bizar rustig is en echt 10 meter lopen is.

Ik doe in mijn eigen gym ook geen dumbbell rows....wel kettlebell rows
(wij hebben überhaupt nauwelijks dumbbells)

maar 16 kg krijg is na een jaartje trainen voor de meeste dames niet te zwaar hoor.
Tenzij het cardiosnoepers zijn

Cardiosnoepers/lichaamsgewicht trainen meestal...

verder begrijp ik niet dat je als man zelfs ongetraint struggelen met 60kg deadlift bijvoorbeeld. Je begint ergens maar sommige mensen hebben echt 0 kracht ofzo als ze beginnen

agree....
iedereen begint ergens
maar als je een beetje fit bent kun je ongetraind je eigen lichaamsgewicht deadliften.
Sommigen starten echter met KT om fit te worden he ;)

Mijn allereerste training had ik serieus moeite om de juniorbarbell (10 kilo) een aantal reps overhead te pressen. Ik wist überhaupt niet wat een barbell was :o

Denk vooral mentaal ook wel iets.
Mensen die weinig doorzettingsvermogen hebben en al moe worden bij de gedachte aan moe worden zullen er denk ik wel moeite mee hebben.

Ik weet nog wel dat ik misschien al wel een jaar trainde en echt blij was dat mijn deadlift pr toen 80kg was

verder weinig relevant hoeveel je doet als je begint. Gaat er gewoon dat je vooruit blijft gaan.

Omg wat ben ik toch gefrustreerd door een vent gister in de sportschool. Hij dacht waarschijnlijk dat ik nieuw was, train inmiddels al 2 jaar. Was dus bezig met een dumbel row met dumbbells van 16 kilo, kijkt ie me kei denigrerend aan. Zegt ie doodleuk, je doet het helemaal fout en de dumbbells zijn veel te zwaar voor jou. Legt hij dumbbells van 10 kilo bij me neer. Maar heb er toen maar niks van gezegd en gewoon doorgegaan, maar achteraf zon spijt. Moest die dumbbell gewoon naar zijn hoofd gooien[emoji12] . Mijn techniek is by the way gewoon goed goed ( tijdje getraind met pt en zo onzeker als ik ben gister ook nog gecontroleerd op youtube) haha moest mijn frustatie effe kwijt[emoji6]
Anders dan ga je je even ontzettend druk maken over wat iemand anders van je vindt. ---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------
je bent sterk genoeg als je de halter kan optillen. verder begrijp ik niet dat je als man zelfs ongetraint struggelen met 60kg deadlift bijvoorbeeld. Je begint ergens maar sommige mensen hebben echt 0 kracht ofzo als ze beginnen
Eergisteren was er een meid in de sportschool die fucking soepel met 95kg aan het squaten was. En een kereltje vroeg of hij tussendoor mocht en deed 5jes met 40kg. Wtf man ik zou gaan huilen in een hoekje, hij traint al meerdere maanden en daarvoor heeft hij ook een aantal jaar getraind.

Ik vind het behoorlijk onbeschoft dat deze man eventjes tussen je sets door zich ongevraagd met jou bemoeid en zegt dat je fout bezig bent. Wij vrouwen zijn meestal veel te netjes en beleefd, volgende keer inderdaad die tien kilo op zijn hoofd! Al denk ik dat t op de tenen ook wel een goed effect geeft:D

Eergisteren was er een meid in de sportschool die fucking soepel met 95kg aan het squaten was. En een kereltje vroeg of hij tussendoor mocht en deed 5jes met 40kg. Wtf man ik zou gaan huilen in een hoekje, hij traint al meerdere maanden en daarvoor heeft hij ook een aantal jaar getraind.

Misschien is dit 'kereltje' niet zo zeer bezig met kracht maar met pomp.
Vind het nog al kort door de bocht dat veel mensen elkaar meten met kracht. We zijn toch geen powerlifters? We willen er toch ook niet uit zien als powerlifters? Althans ik niet.
Soms train ik ook zwaarder dan sommige mannen, maar ik doe dan waarschijnlijk minder reps of ik heb beter geslapen, betere voeding, etc. Bodybuilding gaat naar mijn mening wel verder dan: "kijk mij eens zwaarder doen dan jou"
Dus nee ik denk niet dat deze jongen moet gaan huilen in een hoekje.
Overigens wel knap van die meid, squatten met 95 kg:eek:

Ik vind het behoorlijk onbeschoft dat deze man eventjes tussen je sets door zich ongevraagd met jou bemoeid en zegt dat je fout bezig bent. Wij vrouwen zijn meestal veel te netjes en beleefd, volgende keer inderdaad die tien kilo op zijn hoofd! Al denk ik dat t op de tenen ook wel een goed effect geeft:D

Vind het nog al kort door de bocht dat veel mensen elkaar meten met kracht. We zijn toch geen powerlifters? We willen er toch ook niet uit zien als powerlifters? Althans ik niet.
Soms train ik ook zwaarder dan sommige mannen, maar ik doe dan waarschijnlijk minder reps of ik heb beter geslapen, betere voeding, etc. Bodybuilding gaat naar mijn mening wel verder dan: "kijk mij eens zwaarder doen dan jou"

:roflol:
WAT

1. als hij pomp wilt, dan moet hij geen 5jes doen.
2. hoe ziet een powerlifter eruit volgens jou? Volgens mij heb jij een heel verkeerd beeld van een powerlifter en zijn volgens jou alle powerlifters dik.
3. WAT :roflol:

Ik vind het behoorlijk onbeschoft dat deze man eventjes tussen je sets door zich ongevraagd met jou bemoeid en zegt dat je fout bezig bent. Wij vrouwen zijn meestal veel te netjes en beleefd, volgende keer inderdaad die tien kilo op zijn hoofd! Al denk ik dat t op de tenen ook wel een goed effect geeft:D Misschien is dit 'kereltje' niet zo zeer bezig met kracht maar met pomp. Vind het nog al kort door de bocht dat veel mensen elkaar meten met kracht. We zijn toch geen powerlifters? We willen er toch ook niet uit zien als powerlifters? Althans ik niet. Soms train ik ook zwaarder dan sommige mannen, maar ik doe dan waarschijnlijk minder reps of ik heb beter geslapen, betere voeding, etc. Bodybuilding gaat naar mijn mening wel verder dan: "kijk mij eens zwaarder doen dan jou" Dus nee ik denk niet dat deze jongen moet gaan huilen in een hoekje. Overigens wel knap van die meid, squatten met 95 kg:eek:

Als je als man na een paar maanden trainen nog steeds 45kg squat, dan mag je wel huilen in een hoekje. (Blessures en andere medische kwalen buiten beschouwing gelaten).

Ik herhaal 40kg (misschien had je er overheen gelezen)

40 kg zou je als man zijnde op een half been moeten kunnen squatten. :o

Terug
Naar boven