Fitness Seller

Frustrated

:roflol:
WAT

1. als hij pomp wilt, dan moet hij geen 5jes doen.
2. hoe ziet een powerlifter eruit volgens jou? Volgens mij heb jij een heel verkeerd beeld van een powerlifter en zijn volgens jou alle powerlifters dik.
3. WAT :roflol:

Huh powerlifters niet allemaal dik?
Mijn hele leven is een leugen geweest

Kom op zeg Hell....je wilt er echt niet uitzien als een powerlifter :rolleyes:
Soraya heeft gewoon heel genuanceerd de waarheid gezegd ;)

• Like
Waarderingen: yvn
  • Topic Starter Topic Starter
Anders dan ga je je even ontzettend druk maken over wat iemand anders van je vindt. ---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ---------- Eergisteren was er een meid in de sportschool die fucking soepel met 95kg aan het squaten was. En een kereltje vroeg of hij tussendoor mocht en deed 5jes met 40kg. Wtf man ik zou gaan huilen in een hoekje, hij traint al meerdere maanden en daarvoor heeft hij ook een aantal jaar getraind.
nee druk maken, heb gewoon spijt dat ik die dumbel niet naar zijn hoofd heb gegooid

Kut, mocht jij niet lezen!!! :(

Not srs toch?

was de lading sarcasme niet dik genoeg? :D
Heb je april wel eens gezien: powerliftser van 52 kilo: ja heel dik :rolleyes:
ow en yvn, die past ook niet meer in één vliegtuigstoel
ow w8...dat zijn natuurlijk uitzonderingen

Al die lui die het niet lukt een fatsoenlijk fysiek te krijgen gaan vaak maar powerliften, wel grappig al die dikkertjes.

Die dikkertjes kiezen er vaak voor om te gaan powerliften omdat ze geen fatsoenlijk fysiek kunnen krijgen. Dan blijft alleen maar op kracht trainen over.
ja, dat zou namelijk het enige argument zijn om voor powerlifting te kiezen :rolleyes:

poffer....ik ben geeneens een powerliftser maar jeetje, kan me ergeren om die enorme kortzichtigheid

Laat je niets wijsmaken, powerlifters zijn per definitie dik. Allemaal.

+++ allemaal geen discipline om zich aan een fatsoenlijk eetschema te houden. En allemaal zo lui dat ze alleen op lage reps trainen, dan val je natuurlijk ook nooit af.

+++ allemaal geen discipline om zich aan een fatsoenlijk eetschema te houden. En allemaal zo lui dat ze alleen op lage reps trainen, dan val je natuurlijk ook nooit af.

dunne powerlifters (voor zover ze bestaan) zijn dan ook nog te lui om te eten?;)

Ik hoor mensen er ook wel eens over maar vraag me toch af...

Hoe kun je dumbbell rows 'verkeerd' doen? Als dat ding op en neer beweegt doe je het goed.

---------- Post added at 15:39 ---------- Previous post was at 15:36 ----------

Enige wat mis kan gaan is ze juist te licht doen, dan heb je er niks aan en dat is zonde van je tijd.

Gaat volgens mij alweer heel ergens anders over.. maar heel irritant dat, zeker als je je lang onzeker heb gevoeld over je vorm..

Toen ik nog in een tokkie-gym trainde heeft een gast zelfs de gewichten die ik net erop had gehangen eraf gehaald toen ik naar de andere kant toeliep. Hij ging me wel even helpen om die zware gewichten weg te hangen zodat ik me niet zou vertillen :-). En ook gewoon niet luisteren terwijl ik aan het roepen was dat hij ze moest laten hangen.
Als ik eraan denk begin ik weer een beetje te trillen van woede

Terug
Naar boven