MuscleMeat

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Spel is echt geweldig man! Ik vermaakt me prima.. Je zit zonder dat je het door hebt 5 uur lang te gamen :p

Dat komt denk ik vooral omdat je met 3 karakters speelt in plaats van één.

Dikke scheurwaggies en vandaag komt ook de online multiplayer uit. Daar kan je de standaard dingen doen zoals team deathmatch, maar ook kan je met een heel team een bankoverval uitvoeren :D

Kortom, het is een goede aanschaf voor een ruime week niet trainen :)

Haha nice :D Waarmo niet trainen? Deload ofzo?

HST is een goed schema. De eerste weken zul je vast denken wat is dit licht, maar daar kom je de laatste weken wel op terug. :D

Ik ben in, succes met jou nieuwe schema!

• Topic Starter Topic Starter
HST is een goed schema. De eerste weken zul je vast denken wat is dit licht, maar daar kom je de laatste weken wel op terug. :D
Bedankt. We gaan het zien! Ik heb vooral veel zin in de 2RM cycle!
Ik ben in, succes met jou nieuwe schema!

Dank je, en welkom! Eerste paar trainingen zullen niet zoveel aan zijn om te lezen. Eigenlijk wordt het pas in de derde week interessant! Richting mijn 10RM maxes..

Zo gaat mijn gewichtsverhoging eruit zien.

Ik heb express week 1 eruit geknipt. Want ik heb nogmaals eens op de website van HST gelezen en de reden om die eerste (twee) week in de cycle te doen gelden eigenlijk niet voor mij.

HST Paint.png

Vanaf week 3 al bb curl?
27.5 db lijkt me pittig

Vanaf week 3 al bb curl?
27.5 db lijkt me pittig

Scherp! Ja er wordt op de site verteld dat je de isolatie oefeningen mag wisselen met twee weekse cycle, wat best logisch is want met dumbbell curls bijvoorbeeld kan je niet elke trainingsdag verhogen. Tenzij je debiel laag begint.

Ik ben er nu ook al achter gekomen dat isolatie oefeningen met barbell de voorkeur genieten ivm de grote stappen van 2kg per hand met dumbbells.

Scherp! Ja er wordt op de site verteld dat je de isolatie oefeningen mag wisselen met twee weekse cycle, wat best logisch is want met dumbbell curls bijvoorbeeld kan je niet elke trainingsdag verhogen. Tenzij je debiel laag begint.

Ik ben er nu ook al achter gekomen dat isolatie oefeningen met barbell de voorkeur genieten ivm de grote stappen van 2kg per hand met dumbbells.

Haha ja blijven verhogen met 4kg(totaal) per week zal je idd niet lang volhouden.

Ziet er trouwens wel mooi uit.
Alleen ik zou opzien tegen de 15 reps man.

Haha ja blijven verhogen met 4kg(totaal) per week zal je idd niet lang volhouden.

Ziet er trouwens wel mooi uit.
Alleen ik zou opzien tegen de 15 reps man.

Hoezo zou je daar tegen opzien?

Ik verwacht daar zelf niet veel van. In de volgende cycle gaan ze er ook uit. Ik had eerder uitgebreid op de HST site moeten lezen, dan hadden ze er überhaupt niet tussen gestaan.

Ik ben ook begonnen aan een PDF bestand van Lyle McDonald, FAQ's over zijn 'generic bulking routine'. Staan veel goede vragen met duidelijke antwoorden erin!

Hoezo zou je daar tegen opzien?

Ik verwacht daar zelf niet veel van. In de volgende cycle gaan ze er ook uit. Ik had eerder uitgebreid op de HST site moeten lezen, dan hadden ze er überhaupt niet tussen gestaan.

Ik ben ook begonnen aan een PDF bestand van Lyle McDonald, FAQ's over zijn 'generic bulking routine'. Staan veel goede vragen met duidelijke antwoorden erin!

Houd niet zo van die high reps, op rest pauze en breathingstyle na(ahoewel ik er zwaaar tegenop kijk een van die 2 te doen, voelen ze wel heerlijk)

Ja kan ook gewoon een repje extra pakken ipv 2kg zwaardere DB's pakken èh, is ook progressie :P

Eerste HST training. Week 1, training 1 / 3.
Full body, 15 RM; compounds 2 sets, isolatie 1 set.

Military press: 2x15x40

Face pulls: 2x15x27

Bench press: 2x15x70

Chin ups: 2x15xBW (88)

Cable rows: 2x15x64

Front squat: 2x15x55

Round back stiff legged deadlift: 2x15xbarbell

Standing calf press: 15x110

Ab roll out: 15xBW vanaf knieën

Close grip push down: 15x50

Dumbbell curl: 15x10

Comment: sommige oefeningen waren nog best pittig zo na 9 dagen absolute rust. Waarvan 4 keer goed bezopen :o

Ja kan ook gewoon een repje extra pakken ipv 2kg zwaardere DB's pakken èh, is ook progressie :P

True True. Maar er wordt ook verteld dat je bij de isolatie oefeningen best per 2 weken mag wisselen. Dus dat doe ik door dumbbells en barbells te gebruiken.

Chins en presses zijn nice man, doe t je niet na die 15 reppers.

Chins en presses zijn nice man, doe t je niet na die 15 reppers.

Bedankt man! Ze waren ook niet licht zoals ik wél had verwacht :o

Die deconditioning week heeft zijn werk gedaan.. Over 3 uur maar de tweede workout doen, alles verhogen!

En ondertussen nog GTA online :P

tweede HST training. Week 1, training 2 / 3.
Full body, 15 RM; compounds 2 sets, isolatie 1 set.

Military press: 2x15x42,5

Face pulls: 2x15x32

Bench press: 2x15x72,5

Chin ups: 2x15xBW (88)

Cable rows: 2x15x68

Front squat: 2x15x57,5

Round back stiff legged deadlift: 2x15xbarbell

Seated calf press: 2x15x71

Ab roll out: 2x15xBW vanaf knieën

Close grip push down: 15x55

Dumbbell curl: 15x12

Comment: prima training. Sommige 2e sets waren best pittig. Dat is niet zo raar, want het is richting mijn 15RM en die heb ik maar met 1 set gemeten. Zaterdag de laatste 15 RM workout.

Damn zulke hoge reps is totaal mijn ding niet. 8 reps vind echt de absolute max. Wel interresant of jij met dit meer progres gaat boeken dan mijn schema;)

Mooi schema ga je hanteren man!
Wel ziekelijk om dus eigenlijk 24 trainingen continu progressie te boeken!

Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen en ben blij dat ik vanaf begin nu kan volgen.
Eerste en tweede training zien er in ieder geval erg chill uit, denk dat doel is om massa te gaan pakken ook?

Succes in ieder geval en ga je weer actief in de gaten houden! :thumbs:

Damn zulke hoge reps is totaal mijn ding niet. 8 reps vind echt de absolute max. Wel interresant of jij met dit meer progres gaat boeken dan mijn schema;)

Ook niet echt mijn ding. Maar ik wilde ook graag even uit mijn 'comfort zone' en ik moet zeggen dat het toch wel lekker voelt :).

De opzet van de 15 reps in de eerste twee weken van dit schema zijn eigenlijk vooral ter blessure preventie.

Volgende week dus beginnen met 10 RM, dat is meer mijn ding ;)

Mooi schema ga je hanteren man!
Wel ziekelijk om dus eigenlijk 24 trainingen continu progressie te boeken!

Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen en ben blij dat ik vanaf begin nu kan volgen.
Eerste en tweede training zien er in ieder geval erg chill uit, denk dat doel is om massa te gaan pakken ook?

Succes in ieder geval en ga je weer actief in de gaten houden! :thumbs:

Thanks!

Haha als je het zo bekijkt, is dat eigenlijk wel echt heel nice ja!! :D

Ja, het doel is hypertrofy. Vandaar ook de naam HST: Hypertrofy Specific Training. Kortom een soort van verzameling van principes die een wetenschappelijk significante bijdrage kunnen leven aan spierhypertrofie.

Netjes weer!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven