XXL Nutrition

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Flink verschil links en rechts, en kapsalon is ultimate bulk voer......love it. Maaruh meer rukken met mindere armpie man ;)

Ja, 1 cm vind ik wel acceptabel, dus iets meer op letten bij het arm werk.

Ik wou dat het daar aan lag Flip, dan had ik het eenvoudig kunnen oplossen :o, maar met een vriendin hoef ik dat niet echt meer te doen..

Daarnaast ben ik best tevree' met eindelijk de 40 cm te halen van iemand die van 20 cm afkomt en echt k*t arm-genetics heeft. :)

40 is idd een nette arm;)

netjes man 40cm! Je trainingen zien er ook leuk en gevarieerd uit, ben benieuwd naar meer! Ik heb nu een griepje opgelopen, maar ziek zijn duurt bij mij ook nooit lang en we blijven doorgaan natuurlijk! Be strong!

netjes man 40cm! Je trainingen zien er ook leuk en gevarieerd uit, ben benieuwd naar meer! Ik heb nu een griepje opgelopen, maar ziek zijn duurt bij mij ook nooit lang en we blijven doorgaan natuurlijk! Be strong!

Merci!

Ja! Op zich valt de variatie mee, gezien het feit dat ik de komende 7 weken nog dezelfde oefeningen gebruik, met uitzondering van de isolatie oefeningen voor armen en kuiten.

Het voor- en nadeel wat ik ondervind van gezond en gevarieerd eten is dat ik mijzelf sneller beroerd voel wanneer ik op stap ga met vrienden die op regelmatige basis drinken, roken en het laat maken. Maar het voordeel is wel dat ik enorm snel herstel van dat beroerd zijn of eerder van 'gewoon' ziek zijn. Het duurt nooit langer dan 2 dagen.

Shit 40 cm guns, lekker hoor. Toont indrukwekkend in een spannend shirt.

Shit 40 cm guns, lekker hoor. Toont indrukwekkend in een spannend shirt.

Thanks! Moet zeggen dat ik bij een side chest of side tricep erg tevreden, maar in ontspannen houding van de voorkant ziet het ee nog lang niet goed genoeg uit.

Wel ben ik blij dat mijn armen redelijk goed uit mijn XL shirts komen, voorheen verdwenen ze er altijd in :o

Om half twee workout 2 / 6!

vijfde HST training. Week 2, training 2 / 6.
Full body, 10 RM; compounds 2 sets, isolatie 1 set.

Military press: 2x10x50

Side raise: 10x12

Bench press: 2x10x82,5

Chin ups: 2x10xBW (88) + 10

Cable rows: 2x10x77

Front squat: 2x10x70

Stiff legged deadlift: 2x10x50 lettend op de anterior tilt.

Standing calf press: 2x10x95

Ab roll out: 10xBW + 2,5

Skullcrushers (oly stang): 10x35

Barbell curl: 10x30

Comment: Perongeluk MP en BP verhoogd met 5 kg in plaats van 2,5 kg. Front squats gingen goed, voelde niet bijzonder zwaar.
Overall ging de training ook erg lekker! Op naar vrijdag!

front squat en chin ups vind ik vooral impressive. Die 10 reps doe ik je ekt niet na.

Mooi man, je hebt sterke presses!

lullo, mijn armen zijn ruim 39cm, maar zien er lang niet zo goed uit :C

Zesde én zevende HST training. Week 2 en 3, training 3 / 6 en 4 / 6
Full body, 10 RM; compounds 2 sets, isolatie 1 set.

Military press: 10x50 // Vandaag: 2x10x52,5

Side raise: 10x14 // Vandaag: Face pulls: 2x10x32

Bench press: 10x82,5 // Vandaag: 2x10x85

Chin ups: 10xBW (88) + 12.5 // Vandaag: 2x10xBW (88) + 15

Cable rows: 10x82 // Vandaag: 2x10x86

Front squat: 2x10x72.5 // Vandaag: 2x10x75

Stiff legged deadlift: 2x10x50 lettend op de anterior tilt. // Vandaag: Gym ging dicht :(

Seated calf press: 10x84 // Vandaag: 10x84

Ab roll out: 10xBW + 2,5 // Vandaag: 10xBW + 5

Skullcrushers (oly stang): 10x37,5 // Vandaag: 10x40

Barbell curl: 10x32,50 // Vandaag: 10x35

Comment: Afgelopen vrijdag best lekker getraind, maar ik had wel afspraken staan, vandaar dat ik alles 1 set heb gedaan.
Vandaag getraind met twee vrienden van me. Als pre workout Assault genomen en zoals te zien lekker geknald! Nog één training ergens op dinsdag en dan aankomende donderdag / vrijdag mijn 10 RM knallen!

40cm? Potver, das 4 meer dan ik ofzo :sad:

39 hier

maar geen piek zoals massiveBe dus terug naar mijn huilhoekje

40cm? Potver, das 4 meer dan ik ofzo :sad:
Don't worry. Zal ook snel toenemen als je straks weer boven onderhoud gaat eten!

Ik heb wel meer focus gelegd op biceps door vrij zware 5RM barbell curls te doen vrij vroeg in de training, zonder volume omhoog te gooien.

Ohja en zware chin ups. Ik doe eigenlijk alleen nog maar chin ups.

39 hier

Ook zeer netjes. Ik ben ook een stuk langer, dus volgens mij ziet 39 er bij jou indrukwekkender uit dan de 40 bij mij.

Wanneer kwamen je progressie pics nou?

heb ik ooit progressiepics belooft? :D klinkt niet als iets dat ik zou zeggen aangezien mijn VP enkel krachthok-waardig is

****. Dezelfde pijnlijke hypertonie in de lange kop van de triceps als bij het vorige schema. Overbelasting dus.

Skulls gaan eruit en misschien een dag extra rust. Komt denk ik door de zware overhead presses in combinatie met pull oefeningen en skullcrushers.

39 hier

Wat :roflol:

shh+no+tears+only+dreams+now.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven