istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks mate!
Bedankt! Gaat ook erg lekker
Hoop niet vroegtijdig overtraind te raken..
Is interessante stof. Ook voor aankomend FT.grappig dat het net vermeld wordt, maar ik vroeg me af wanneer je wat zwaarder ging gaan op de SLDL?

eens je de gewichten begint te verhogen zal je flexibiliteit des te sneller verbeteren, want gewoon de bovenkant van je voet raken is natuurlijk niet het einde, je moet actief anterior pelvic tilt proberen aanhouden waardoor je rug minder bolt en je hamstrings nog meer verlengen.
Dus als je actief je bekken voorwaarts tilt maakt dat enorm verschil voor je hamstrings, en dat voel je de dag erna ook![]()
Oke, dus als ik het goed begrijpt is je doel uiteindelijk wel om richting een rechte rug te gaan, maar met dezelfde ROM van de bar?
Ik was namelijk in de veronderstelling dat je altijd round back deadlift bleef doen.
Anterior pelvic tilt ga ik nu toepassen. Ik ga nu namelijk de laatste training 15 RM rocken met mijn zieke kop..
Neus snuiten, overdosis Assault erin rammen en gaan! Koppijn gaat gelukkig meestal weg tijdens sporten.
omdat ik heel hoge heupen heb, 

Jup. Na de tweede set was die wel leeg. Maar de misselijkheid ging niet echt weg helaas.. Had er meer uit kunnen halen als ik 100% fit was.k*t is dat als je neus vol zit, snel buiten adem enzo. Goed moment om high rep te gaan.![]()
wel of je ooit een rechte rug zult bekomen is afhankelijk van je anatomie en je felxibiliteit, ik kan bijvoorbeeld nog heel lang aan mijn flexibiliteit werken maar een rechte rug zal bij zulke SLDL nooit nimmer gebeurenomdat ik heel hoge heupen heb,
dus het is gewoon de bedoeling om zo dicht mogelijk bij een rechte rug te komen als mogelijk, ik heb hier al een meisje in mijn gym gehad, bam, van de eerste keer SLDL tot aan de teentjes met een rechte rug, dat doe je gewoon niet na, das anatomie :')
) coach bent! 
Good to hear that!
Ja ik gebruik het voor het vergroten van de flexibiliteit van de hamstrings.Ok, ik heb het artikel gelezen. Interessante stof!
Als ik het goed begrijp wordt het gebruikt voor therapeutische doeleinden, om de stabiliteit te trainen in de LWK. Maar, met wat Guts zegt, is het uiteindelijk de bedoeling dat je naar een rechte rug toegaat.
De oefening is in eerste instantie dus één om je ROM te vergroten wanneer hij niet therapeutisch is bedoeld?
Ik heb overigens ook hoge heupen, en heb wel het idee dat ik diep komt met een rechte rug bij SLDL's.
Goede signalen die je in je gym krijgtHopen dat je niet te lang blijft kwakkelen in ieder geval, wel goed mee omgegaan vandaag
![]()
Zo snel gaat dat gelukkig bij mij, want ik ben enorm slecht in ziek zijn.
kapsalonIk heb je toch niet geinspireerd tot het eten van die kapsalon he ;D
Interessante trainingen hier, dat hst houd ik in me achterhoofd.
Ziet er goed uit man.