XXL Nutrition

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere training weer!:D Wat moet ik me voorstellen bij jumping calfraises!

Calf Jumps Exercise Demonstration: http://youtu.be/-3UX_nUp4fU

Bedankt Marvin ;)

Oeh de calf jumps.. die hebben mij wel een paar dagen soreness opgeleverd :D

als cadeautje voor je goede training, een hipthrustende bret!

7bi68.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.164
GVD die kop :roflol:

Wow :roflol:

• #1.166
Full body Pump
Time: idk
--- Compounds ---
#squat high bar
100 x 3 x 5 @ 5

#press
50 x 3 x 5 @ 5-6

#chin up
BW+20 x 3 x 5 @ 6

--- Assistance ---
#incline hammer curl
12 x 10 x 2
#french press
25 x 10 x 2

#seated calve raise
40 x 12
40 x 12
40 x 10
#pec deck
75 x 10 x 3

#upright row
30 x 10 x 2

#back extension
BW+15 x 10 x 3
#reverse flyes
6 x 10 x 3

--- extra ---
#preacher curl
12 x 10 x 2
#dips
BW x 10 x 2

Comment: Beetje suf toen ik begon. Helaas slaap ik onregelmatig en vaak te kort sinds het begin van mijn stage.
Kcals ga ik ook uppen. Ik blijf met de huidige recomp steken op 86-86,5 kg.

Hnnng, altijd goed als je je kcals weer kunt uppen! Slaap tekort lijkt soms wel een algemene issue in NL!:eek:

• #1.168
Hnnng, altijd goed als je je kcals weer kunt uppen! Slaap tekort lijkt soms wel een algemene issue in NL!:eek:

Kcals uppen is kut. Niet vergeten dat ik van mezelf een 72 kg mager mannetje ben.

Ondereten zit er nog steeds in en ik voelde me tijdens de afgelopen cut ook prima. Lekker kleinere maaltijd eten en ook geen honger gevoelens.

Terwijl ik met bulken vaak vol zit en nog dooreet om die maaltijden maar op te krijgen, zeker als ik wat later opsta en mijn ontbijt, brunch en lunch dichter op elkaar liggen.

Kcals ga ik uppen met een notenmix of kokospoeder oid. In ieder geval met vetten. Moet een beetje goedkoop, makkelijk, snel en enigzins lekker zijn.

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Zo ga ik waarschijnlijk ook switchen naar volle melk, ook al zet dat niet heel veel zoden aan de dijk, vanuit een calorisch perspectief.

Kcals uppen is kut. Niet vergeten dat ik van mezelf een 72 kg mager mannetje ben.

Ondereten zit er nog steeds in en ik voelde me tijdens de afgelopen cut ook prima. Lekker kleinere maaltijd eten en ook geen honger gevoelens.

Terwijl ik met bulken vaak vol zit en nog dooreet om die maaltijden maar op te krijgen, zeker als ik wat later opsta en mijn ontbijt, brunch en lunch dichter op elkaar liggen.

Kcals ga ik uppen met een notenmix of kokospoeder oid. In ieder geval met vetten. Moet een beetje goedkoop, makkelijk, snel en enigzins lekker zijn.

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Zo ga ik waarschijnlijk ook switchen naar volle melk, ook al zet dat niet heel veel zoden aan de dijk, vanuit een calorisch perspectief.

Damn haha ik heb echt helemaal het omgekeerde. Als ik is laat opsta ben ik juist enorm blij met het eten dat ik in een kortere periode weg mag werken.

Noten zijn inderdaad erg easy om je kcals/vetten binnen te krijgen, hou er wel rekening mee dat de meeste noten niet geroosterd zijn maar gewoon gefrituurd (transvetten enzo). Zelf eet ik sinds kort ook veel geraspte kokos, gezond en erg lekker door rijstgerechten heen. Ik gooi zo 50-100 gram kokos door een goed bord rijst heen dat is zo 500kcals extra;).

• #1.170
Damn haha ik heb echt helemaal het omgekeerde. Als ik is laat opsta ben ik juist enorm blij met het eten dat ik in een kortere periode weg mag werken.

Noten zijn inderdaad erg easy om je kcals/vetten binnen te krijgen, hou er wel rekening mee dat de meeste noten niet geroosterd zijn maar gewoon gefrituurd (transvetten enzo). Zelf eet ik sinds kort ook veel geraspte kokos, gezond en erg lekker door rijstgerechten heen. Ik gooi zo 50-100 gram kokos door een goed bord rijst heen dat is zo 500kcals extra;).

Hehe.. Ieder zijn ding he ;)

Ja ik weet het. Als ik regelmatig noten ga eten, haal ik meteen een zelf samengestelde notenmix op de markt. Ongebrand, ongezouten.

Waar haal jij die (geraspte) kokos dan?

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

Full Body Hypertrofy
Time: 75 min.
--- Compounds ---
#squat low bar
95 x 10 x 5 @ 8,5

#low cable row
58 x 10 x 5 @ 8

#incline dumbbell press
28 x 10 x 3
28 x 8

--- Asisstance ---
#leg extension
43 x 15 x 2
#lying leg curl
36 x 15 x 2
#pec deck
75 x 10 x 2
#seated calve raise
40 x 12 x 2 cramp
#pull down
68 x 10 x 2
#incline hammer curl
12 x 10 x 2

Comment: Lekkere train. Squats waren intens.. Net als de andere twee compounds. Daarna in de sauna en een koude douche.. Dat is de post workout leef..

http://weightxreps.net/journal/FTIO/2014-09-19

Pittige training inderdaad, wel relatief snel gedaan met al die assistance er nog bij.

papergc,441x415,w,ffffff.2u2.jpg

• #1.172
ik ga je weer volgen maat !

goeie trains

lekker die squats , almost cardio :D goed getraind ftio ;) !

• #1.175
Kijk aan dat zijn mooie RPE waarden FTIO!:thumbs:

Ik herken me ook meer in Jaap dan in jou wat betreft voeding. Het heeft beide zo zijn voor en nadelen..

Waar haal jij die (geraspte) kokos dan?

Ik haal mijn kokos altijd bij een aziatische toko hier in de buurt, 5 euro per kilo dus ook nog is erg goedkoop t.o.v. noten. Body en Fitshop verkoopt het tegenwoordig ook heb ik gezien, je moet dan alleen wel de goede variant nemen want ze hebben meerdere varianten met verschillende hoeveelheden vet per 100gr.

• #1.178
Kijk aan dat zijn mooie RPE waarden FTIO!:thumbs:

Ik herken me ook meer in Jaap dan in jou wat betreft voeding. Het heeft beide zo zijn voor en nadelen..
Inderdaad Marvin ;) Ik ben nog steeds een beetje beurs van die squats + leg curls/extensions..

De planning is om nog 3 - 4 weken door te gaan. Als ik vast loop of reps niet haal, blijf ik in ieder geval nog 2 weken proberen. Dit mede omdat ik verschillende oefeningen door de week heen heb en mogelijk de neurale leerprocessen wat langzamer verlopen dan wanneer ik meerdere malen per week precies dezelfde compounds zou pakken.

Klopt inderdaad, heeft beide zijn voordelen. Nu vind ik vol zitten minder erg dan honger hebben.. En als ik het niet red, maak ik zoals vandaag een shake en dan haal ik mijn kcals makkelijk.

Voor de geïnteresseerden:
Roomijs – 50 gram ( 1 bolletje)
Volle melk – 500 ml
Magere kwark – 300 gram
Appels – 2 stuks

Kcals (~730) / Vet (24) / Koolh (81) / Eiw (47)

http://bodybuildrecepten.nl/weight-gainer-zonder-eiwitpoeder/

Ik haal mijn kokos altijd bij een aziatische toko hier in de buurt, 5 euro per kilo dus ook nog is erg goedkoop t.o.v. noten. Body en Fitshop verkoopt het tegenwoordig ook heb ik gezien, je moet dan alleen wel de goede variant nemen want ze hebben meerdere varianten met verschillende hoeveelheden vet per 100gr.
Oké jammer. Dan zal ik zelf ook even moeten zoeken. Dat is dus kokos in poedervorm? Je hoeft het niet zelf nog te raspen?

Hoe is de prijs tov B&F?

Oké jammer. Dan zal ik zelf ook even moeten zoeken. Dat is dus kokos in poedervorm? Je hoeft het niet zelf nog te raspen?

Hoe is de prijs tov B&F?

Als je bij B&F besteld zou ik deze: http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/kokos/De-Nieuwe-Band/kokos/ nemen als het echt als bron voor vetten is. Dat is dan omgerekend 6.80 euro per kilo daar koop je sowieso geen kg noten voor.

Easy en gezonde kcals
Voedingswaarde per 100 gram:
Energie 2761 kj / 660 kcal
Eiwit 6 gram
Koolhydraten 7 gram
Vet 65 gram
Voedingsvezels 16.3 gram

• Like
Waarderingen: FTIO
Ondanks dat je niet uitziet naar meer shit opeten is het natuurlijk toch een goed teken dat het aantal cals waarmee je eerst groeide nu goed is voor het onderhouden van je massa. Hoeveel cals ga je er bij doen? Vanwaar de oefeningkeuze op je fullbody hypertrophy training en niet meer compounds bijvoorbeeld? Goed idee van die shakes, ik moet mijn blender ook maar weer eens afstoffen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven