FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Week 11 - Training 11-08-2014
Pre-workout
Mentale fitness: 6
Fysieke fitness: 6,5
Post-workout
Mentale fitness: 7
Fysieke fitness: 7
Comment: Was moe en gaperig toen ik naar de sportschool ging. Ik kon ook moeilijk mijn bed uit komen vanochtend. Tijdens de training kreeg ik al weer meer energie en na de training was ik ook energieker
Ik ga dit voortaan ook proberen bij te houden, omdat ik zeker van invloed is op de trainingen. Door de bewustwording kan ik vooraf misschien al verwachtingen bijstellen of een andere aanpak doen per training.
SQUAT - HIGH BAR
20 x 10
60 x 5
100 x 5
110 x 6 @ 8,5
110 x 6 @ 9
Na een tijdje vogelen en op par squatten (heupplooi thv knieplooi), vanmiddag het filmpje in de spoiler bekeken en vandaag meteen begonnen met een full squat. Voelde heerlijk. En was uiteraard zwaarder.
INCLINE DUMBBELL BENCHPRESS - 30 DEGREES
10 x 10
20 x 6
30 x 8 x 2 @ 8
weinig rust tussendoor genomen
DIPS
BW x 8
16 x 8 @ 8
15 x 8 @ 8
PULL UPS - WIDE GRIP
BW x 8 @ 6
BW x 8 @ 8
BW x 6 @ 9
korte rustpauzes
ROMANIAN DEADLIFT
60 x 5
90 x 6 x 2 @ 7
YATES ROW
60 x 8 @ 7
70 x 8 @ 8
Trainingstijd: 40-45 minuten.
Comment: Na de training nog even lekker een sauna en koude douche gepakt. Heerlijk!
Bedankt Tim!
Cut gaat zeker goed. Onwijs leerzame ervaring, zo'n eerste cut. Ik ben ook zeker niet ontevreden.
De -20% onderhoud is precies goed. Wel heb ik gister een carbload gehad en ik stond er vandaag een stuk beter bij. Die ga ik er dus inhouden bij de volgende cut (1 x per 2 weken). Verder ben ik ook wel fan van 1 dag high rep werk.
Wat betreft het schrappen van zuivel heeft dat voor mij (en mijn huid) geen ruk opgeleverd. Zuivel gaat dus weer terug komen in de bulk.
Wat betreft de eiwitinname heb ik nergens last van gehad met 'maar' 1,5-1,8 gr / kg aan eiwitten. Dat komt dus ook terug in de bulk.
Ik zal aan het eind nog een wat completere samenvatting geven aan het eind van de cut
Pre-workout
Mentale fitness: 6
Fysieke fitness: 6,5
Post-workout
Mentale fitness: 7
Fysieke fitness: 7
Comment: Was moe en gaperig toen ik naar de sportschool ging. Ik kon ook moeilijk mijn bed uit komen vanochtend. Tijdens de training kreeg ik al weer meer energie en na de training was ik ook energieker
Ik ga dit voortaan ook proberen bij te houden, omdat ik zeker van invloed is op de trainingen. Door de bewustwording kan ik vooraf misschien al verwachtingen bijstellen of een andere aanpak doen per training.
SQUAT - HIGH BAR
20 x 10
60 x 5
100 x 5
110 x 6 @ 8,5
110 x 6 @ 9
Na een tijdje vogelen en op par squatten (heupplooi thv knieplooi), vanmiddag het filmpje in de spoiler bekeken en vandaag meteen begonnen met een full squat. Voelde heerlijk. En was uiteraard zwaarder.
10 x 10
20 x 6
30 x 8 x 2 @ 8
weinig rust tussendoor genomen
DIPS
BW x 8
16 x 8 @ 8
15 x 8 @ 8
PULL UPS - WIDE GRIP
BW x 8 @ 6
BW x 8 @ 8
BW x 6 @ 9
korte rustpauzes
ROMANIAN DEADLIFT
60 x 5
90 x 6 x 2 @ 7
YATES ROW
60 x 8 @ 7
70 x 8 @ 8
Trainingstijd: 40-45 minuten.
Comment: Na de training nog even lekker een sauna en koude douche gepakt. Heerlijk!
Shape ziet er strak uit Stef!
Goede definitie rondom je midsection!
Lijkt me een geslaagde cut toch al met al?
Percentage doe ik geen uitspraak over, maar look is goed man!
Vind sowieso schatten van % niet te doen persoonlijk![]()
Bedankt Tim!
Cut gaat zeker goed. Onwijs leerzame ervaring, zo'n eerste cut. Ik ben ook zeker niet ontevreden.
De -20% onderhoud is precies goed. Wel heb ik gister een carbload gehad en ik stond er vandaag een stuk beter bij. Die ga ik er dus inhouden bij de volgende cut (1 x per 2 weken). Verder ben ik ook wel fan van 1 dag high rep werk.
Wat betreft het schrappen van zuivel heeft dat voor mij (en mijn huid) geen ruk opgeleverd. Zuivel gaat dus weer terug komen in de bulk.
Wat betreft de eiwitinname heb ik nergens last van gehad met 'maar' 1,5-1,8 gr / kg aan eiwitten. Dat komt dus ook terug in de bulk.
Ik zal aan het eind nog een wat completere samenvatting geven aan het eind van de cut

. 5x105 axle push press, 140kg atlas stone op iets van 1m 1m20 oid
Ben erg benieuwd naar je nieuwe opzet!