Fitness Seller

FTIO's vetverlies log - 3 maanden (juni - augustus '14)

Week 8 - Training 27-07-2014

SQUAT - HIGH BAR (ATG)
20 x 5 x 2 goblet squat
60 x 5
90 x 5
110 x 5 @ 9
Normaal gesproken doe ik parallel high bar squat, vandaag wilde ik ATG een keer een kans geven.
parallel is voor mij, de dorsale knieplooi op dezelfde hoogte als de ventrale heupplooi.
Zoals het middelste plaatje ook is (high bar)
http://thecellfitness.com.au/wp-content/uploads/2013/09/squat-pic1.jpg

BENCH PRESS - PAUSED
20 x 10
60 x 5
80 x 5
100 x 5 @ 9,5

2 CM DEFICIT DEADLIFT - TRAP BAR
20 x 5
50 x 5
80 x 5
110 x 3
140 x 7 @ 9

CHIN-UP
45 x 10
bw x 5
bw + 28 kg x 5 @ 9,5

Comment: Korte training. Toch zweette ik mij helemaal de t*ring in. Deadlift voelde echt lekker! Volgende week dinsdag is de laatste training voor de vakantie. Dat wordt een three sets across training.

Krachtige training, lekker kort, sterke bench! Hoe beviel de ATG?

• Topic Starter Topic Starter
Krachtige training, lekker kort, sterke bench! Hoe beviel de ATG?

Bedankt!

ATG was uiteraard zwaarder dan parallel. Ik denk niet dat ik hem erin ga houden. In mijn bulk schema komt ook een hack squat, en die gaat watsbetreft diepte even ver als een ATG squat. Dan laat ik het daarbij :)

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Eerste 'boek' alweer uit.. De FAQ over Lyle McDonald's 'Generic Bulking Routine'. Meteen even alles uitgeschreven en hoogstwaarschijnlijk ga ik hiermee na de cut mee aan de slag (oftewel september).

Routine ziet er lekker basic uit en is opgezet in de vorm van een UB - LB routine.

Nu moet ik alleen nog wat high carb maaltijden bij elkaar rapen voor tijdens de bulk.. Suggesties zijn welkom :D

Ijs

Je kunt ook de vetinname omhoog schroeven? Er is niet echt een grens wat te veel is en kunnen het ook makkelijke kcal zijn.

Havermout en rijst/pasta uppen. Zoete aardappel met kaneel is ook lekker of gewoon bananen erbij
Ja ik neem sowieso oats en brinta, pasta vult minder dan rijst bij mij dus dan heeft die de voorkeur.
Je kunt ook de vetinname omhoog schroeven? Er is niet echt een grens wat te veel is en kunnen het ook makkelijke kcal zijn.

Klopt. Maar mijn plan was om eens te experimenteren met high carb. Proteine inname houd ik dan op 1.6-1.8 gr/kg en vet (zoals in ook jou en Lyle's artikelen) op 0.7 -1.0 gr/kg.

Misschien dat ik ook wel weer brood ga eten. Dat vult ook niet zo erg en brood beleg sterft altijd van de carbs :o

Hangt af van wat je neemt lijkt me.

Goeeddd, kapot lekker ook allemaal. Die laag Nutella op je brood. Hnngg.

Week 9 - Training 30-07-2014

SQUAT - HIGH BAR - deload
20 x 10
60 x 5
90 x 50
120 x 5 foutje
110 x 5
100 x 5 @ 7

SPOTO PRESS
20x10
50 x 5
70 x 5
90 x 5 x 2
90 x 5 @ 8,5

ROMANIAN DEADLIFT - deload
30 x 10
60 x 5
85 x 5 x 3 @ 6

PULL UP - WIDE GRIP
45 x 10
bw x 5
bw + 20 kg x 5
bw + 20 kg x 5 @ 8
CLOSE HAMMER GRIP
bw x 11 @ 9

CALF PRESS
50 x 12
80 x 12
80 x 10 x 2

Comment: Laatste training deze week. Vanmiddag lekker op vakantie. Genieten van zon, zee, strand en sangria! :)

Tot over een kleine twee weken!

Goede vakantie man!

Nog even stevig gesquat vooraf...good!:thumbs:

Geniet van je welverdiende vakantie!

Fijne vakantie man!

Fijne vakantie man ! :)

Goede vakantie man!

Nog even stevig gesquat vooraf...good!:thumbs:

Geniet van je welverdiende vakantie!

Bedankt. De vakantie is op alle vlakken zeer geslaagd.

Plan van aanpak - korte en lange termijn
Ik ga nog 1 - 2 weken doorcutten. Tijdens de cut gewoon drie maal per week full body.

Daarna 2 weken op onderhoud eten, ook met drie maal per week full body.

Na de 2 weken onderhoud ga ik een recomp bulk volgen met vier maal per week LB - UB schema. Gebaseerd op de Generic Bulking Routine en de aanbevelingen uit het boek Maximum Muscle V1 van Matthew Perryman. Dat betekend dat er zwaar gelift gaat worden op de compounds met wat assisterend bodybuilding werk.

Foto
Ik zal van de week misschien nog een foto uploaden van de huidige stand van zaken en misschien nog een filmpje van wide grip pull ups.

Ik schat mezelf op zo'n 11% nu ongeveer en weeg nog 86 - 85 kg (na de vakantie).

Klinkt goed FTIO! Ben benieuwd naar de foto's

Klinkt goed FTIO! Ben benieuwd naar de foto's

Het is één foto.

Ik heb de foto zo gemaakt, zodat je enigszins kan zien wat ik in de spiegel ook zie: serratus, obliques en abdominus. Mede op basis daarvan schat ik mezelf nu rond de 11%.

Helaas voor mezelf zijn op dit vetpercentage de aders nog ver te zoeken bij mij.. Ik zie wel groene lijnen, maar zo oppervlakkig als ze bij de meeste mannen liggen, is bij mij zeker geen sprake. :o

Verder nog mijn lunch, het is alweer even terug dat ik een food pic had geüpload. Het is de 300 kcal variant eiwitrijke pannenkoek. Het recept staat op Victor zijn site.

Vanavond eerst training sinds terug komst.. Ik zal het lekker kort houden.

Ik ben benieuwd naar de comments / feedback, ook al valt er niet veel te beoordelen op deze foto.

02-08-2014.jpg

Eiwitrijke pannenkoek.jpg

Shape ziet er strak uit Stef!
Goede definitie rondom je midsection!
Lijkt me een geslaagde cut toch al met al?
Percentage doe ik geen uitspraak over, maar look is goed man!
Vind sowieso schatten van % niet te doen persoonlijk :o

• Like
Waarderingen: FTIO
Terug
Naar boven