AndroidHealthClinic

Fungames 2010

volgens mij is de wedstrijd afgelast, tenminste dat denk ik... het begon goed... maar bij het 2e onderdeel brak de timber af... tidjens het zoeken naar een ''vervangend'' onderdeel begon het zwaar te regenen en zijn een hoop teams naar huis gegaan... dus ik denk dat het is afgelast..

:no:

jaa met die timbers was de verwachten, met alle respect michel.. dat had verbeterd MOETEN zijn gezien de ervaring die je nu hebt..

volgens mij is de wedstrijd afgelast, tenminste dat denk ik... het begon goed... maar bij het 2e onderdeel brak de timber af... tidjens het zoeken naar een ''vervangend'' onderdeel begon het zwaar te regenen en zijn een hoop teams naar huis gegaan... dus ik denk dat het is afgelast..

???

k*t voor de teams die er een x aantal honderd kms op hebben zitten zeg...

hadden ze toch ook gewoon dat onderdeel kunnen schrappen?

klopt... maar in de volle regen op een gewone straat een yoke race zie ik ook niet gebeuren ;)

sanca is al in the house dus brand maar los.

Ik ben jammer genoeg ook al thuis :sad:

Bert en ik waren dus 100% gefocusd, gingen er volledig voor maar bij de tiremedley ging Bert helaas hard onderuit met een hoop schaafwonden en pijn aan zn quads als gevolg.
Hij wou proberen toch nog iets te doen maar na een poos werd de pijn te fel en toen de timber afbrak en de sluizen van de hemel open braken hebben we het maar voor gezien gehouden

Ik vind het echt jammer voor Michel, die kerel doet zo hard zn best en dan gebeurd nu dit weer. Ik had er trouwens nog serieus aan gedacht om mn farmers meetenemen, had het beter gedaan mja...

Laatst bewerkt:
Onderuit gegaan ook vanwege de regen?

Onderuit gegaan ook vanwege de regen?

Nope, door volgelopen quads die niet meer mee wilden, jammer genoeg is er met het filmen iets mis gegaan, ik weet niet of iemand anders het op film had?! Zou meteen Jeasja van de troon stoten :P

Toen de timber afgebroken was stelde ik Michel voor om zo'n ball of steel te nemen en daar dan mee te lopen, dat zag hij wel zitten maar toen begon het echt te menens hard te regenen en dropen de 1ste teams al af, echt jammer

Onderdeel kapot = zelfde onderdeel dat je dubbel hebt en dan niet meer 1-1 maar iedereen apart of als je het niet dubbel hebt onderdeel schrappen en uit de telling.

Een timber die breekt roept al vragen op maar iets kan altijd mis gaan en met goed materiaal dat om de een of andere reden toch kapot gaat zal iedereen snappen hoe vervelend het ook is dat de enige oplossing schrappen van het onderdeel is.

Geef de mensen die het onderdeel wel gedaan hebben extra rust en laat ze bij het volgende onderdeel als laatste starten. Met iets heel anders het onderdeel voortzetten levert altijd discussie op en is in mijn ogen een no-go.

Ik hoop niet dat het op film staat :D

Was echt raar. Ik had net de laatste flip gedaan, wou nog sprintje zetten om sanca in te laten maar mijn benen wouden precies niet meer mee. Baf tegen de grond gegaan. Schaafwonden vielen nog mee maar ik had echt vies kramp in mijn rechterquad ineens. Wou eigenlijk zowiezo niet echt meer verder doen want ik wou geen quadscheur ofzo hebben.

Vind het ook echt spijtig voor michel en ook voor alle teams die van friesland enzo afkwamen. Damn, wat een afknapper als je daarvoor zoveel kilometers aflegt.

denk ook niet dat de wedstrijd lang door zou zijn gegaan als ik al zie wat voor buien er zijn gevallen in die tijd

??

Laatst bewerkt:
wat ben ik fúcking blij dat ik hier niet aan mee heb gedaan. Toen ik de onderdelen las leek het me een leuke wedstrijd. Maar Heerlen zat me wat tegen, maar toen ik las dat het van de the fungames was, ben ik maar afgehaakt i.v.m. de ervaring van vorig jaar (dat was een teamwedstrijd in Maastricht die ook veel professorische improvisaties en veranderingen bevatte.)

Dit is echt dramatisch :no:

Laatst bewerkt:
wat is de eindstand dan nu geworden?

Nou ik baal als een stekker. 200km heen en terug gereden en dan zoiets.
We gingen bij het eerste onderdeel lekker en had er verder veel zin in maar toen begon de ellende. Farmers braken en het duurde 30min om een ander onderdeel te vinden. Toen kwamen de wasmachines toen verdwenen ze weer.

Tijdens die flinke bui merkte je gewoon dat dit niks meer ging worden. We hebben ons afgemeld en zijn naar huis gegaan. :(

Jammer dat het dan zo moet lopen.
Slechte organisatie!

Terug
Naar boven