- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is dus niet duidelijk want er staat: alle onderdelen worden ook uitgevoerd door beide teamgenoten.
Als dat een vereiste is dan kan het niet via een tag systeem werken. Hoe doe je dat dan met die timberwalk? Of bijvoorbeeld een yoke? Stel je loopt in een keer de 20 meter uit dan hoef je niet te taggen en doet de ander niets.

Bijlange nietonderdelen staan toch in de OP, en wisselen doe je door mekaar te taggen
Het is geen wrestling hé.Jij loopt die 20m en daarna je partner ook. Tijden worden opgeteld.Dat is dus niet duidelijk want er staat: alle onderdelen worden ook uitgevoerd door beide teamgenoten.
Als dat een vereiste is dan kan het niet via een tag systeem werken. Hoe doe je dat dan met die timberwalk? Of bijvoorbeeld een yoke? Stel je loopt in een keer de 20 meter uit dan hoef je niet te taggen en doet de ander niets.
Dat zou ik logisch vinden inderdaad. Maar ik wil even weten hoe de organisatie erover denkt.Jij loopt die 20m en daarna je partner ook. Tijden worden opgeteld.
En als iemand niet uitloopt zal de afstand tellen zeker.
[Link niet meer beschikbaar]Dat kan ook, maar MC was over yoke bezig. (niet dat het daar wel bijstaat)

- Is er al iets meer bekend over de onderdelen?
- Hoe wissel je de onderdelen af per team?
- Volgens jullie site is de afstand voor de yoke 20 meter. Moet je die beiden lopen of mag je afwisselen?
- Is de timberwalk op afstand?

Dan moet je toch een keer naar een wedstrijd van Jules gaanik neem aan met 2 handen cleanen en gewoon vanaf schouder... tenminste zo doet jules dat altijd op zijn wedstrijden en met succes

persoonlijk vind ik het erg jammer dart het 45 sec. is ipv 60 nu, ik heb een aardige 1 arm db jerk techniek, maar zal het nu afleggen tegen sterke presses zonder techniek omdat stricte presses stukken sneller zijn qua set up (maarja ergens is dat ook terrecht omdat hun dan gewoon sterker zijn)
Heel duidelijk en het ziet er goed uit.
Moet je bij de db presses ook de dumbbell cleanen of mag je deze met 2 handen in positie brengen en dan pressen? En mag je de db steeds pressen of moet deze na een rep terug op naar grond?
persoonlijk vind ik het erg jammer dart het 45 sec. is ipv 60 nu, ik heb een aardige 1 arm db jerk techniek, maar zal het nu afleggen tegen sterke presses zonder techniek omdat stricte presses stukken sneller zijn qua set up (maarja ergens is dat ook terrecht omdat hun dan gewoon sterker zijn)
2 onderdelen dus 16 minuten.