ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Account manager. En werk in de bouwmaterialen. Die kant wil ik ook op doorgroeien etc. Moet nog een jaartje. Kan wel aardig lullen en verkopen.Waarvoor ben je aan het studeren, Fur? Ben stiekem wel nieuwsgierig. If you care to share natuurlijk!![]()
Tof! Zou je in dat andere bedrijf ook als accountmanager aan de slag gaan, nadat je je diploma hebt gehaald?Account manager. En werk in de bouwmaterialen. Die kant wil ik ook op doorgroeien etc. Moet nog een jaartje. Kan wel aardig lullen en verkopen.
Uhm geen idee nog. Heb meer met een maatje gesproken of ik daar terecht kon. Na mijn diploma ofcourse ik krijg geen hoogte van mijn huidige bedrijf. Dus zie hier geen toekomst en dat is een domme fout van hun en bedankt voor de opleiding.Tof! Zou je in dat andere bedrijf ook als accountmanager aan de slag gaan, nadat je je diploma hebt gehaald?
.Ik heb binnenkort ook honger! Met een volle maag sporten zorg. a: voor een dikke pens b: dikke krachtgainsKinderen in Afrika hebben honger. Ik vind eten na mijn training relaxter; ik ga ook nu eten.
Lekker veel volume zeg, nice! Heavy, die dropsets.
Ik dacht trouwens dat je PPL deed, maar zie nu rug + triceps.
Kinderen in Afrika hebben honger. Ik vind eten na mijn training relaxter; ik ga ook nu eten.
Lekker veel volume zeg, nice! Heavy, die dropsets.
Ik dacht trouwens dat je PPL deed, maar zie nu rug + triceps.
Hoe vaak ik dat vroeger wel niet gehoord heb 
Dat is echt een typisch Rotterdamse uitspraakHoe vaak ik dat vroeger wel niet gehoord heb
![]()

Thanks bubs, ik zou hier misschien wat meer food updates moeten plaatsen heb gisteren echt heerlijk gegeten.Het is gewoon een eindeloze (en niet nuttige) discussie.
Ik heb ook vaak honger, maar ik lijd geen honger (itt tot andere bevolkingsgroepen).
Daar moet je volgens mij het verschil maken
Anyhow: mooie trainingen Furry!
Ik had vroeger nooit honger, ookal kregen wij die uitspraken ook wel eens om de oren. Ze hadden mij vroeger beter moeten voeden dan was ik misschien wat groter geweest.

2800 kcal u jelly?