- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja zeker of ik barbie van King kong wil afpakken. Het was weer bijzonder. Zullen wel van die jaloerse types zijn. Blij dat mijn ketting iets losser zit.Treurig wel hoor.. Ook lekker onzeker van onze King Kong![]()
Heb nu wel meer geslooptIk herken dat gevoel, maar dat is maar een gevoelGenoeg gesloopt zo te zien!

Zeer goed. De honger begint wel hier en daar wat aan te komen. Voel mij soms wat futloos als ik een zware dag heb op het werk. Maar als ik in de ochtend voor de spiegel sta voel ik mij niet meer een Spekkie!

De aller belangrijkste had ik van de week al binnen geharkt. De vriendin zei uit het niks zo gaat goed he, het word allemaal weer wat duidelijker.Altijd top he, het moment dat het zo goed gaat dat de complimentjes beginnen binnen te lopen. Dan weet je dat je op de goede weg bent!![]()
Yayyyy. Good for you man!De aller belangrijkste had ik van de week al binnen geharkt. De vriendin zei uit het niks zo gaat goed he, het word allemaal weer wat duidelijker.

Hell yeah. Een goed café voor de bulk in ieder geval. Over een maand wil ze open. Dus er moet nog wat gebeuren maar ik zal ze niet testen.
Zoiets heeft mijn ma wel in gedachten. Niet zo duur eten. Verdienen op drinken.Lekkere ouderwetse eetcafé gerechten? Huisgemaakte gehaktbal, friday steak en patat? Ik mis dat soort good old days eetcafés.. Waar je voor een tientje een maaltijd kunt krijgen![]()
Zoiets heeft mijn ma wel in gedachten. Niet zo duur eten. Verdienen op drinken.
Maaltijden zoals: varkensate met frietjes bv. Kies je eigen hamburger. Klein en simpel wat een simpele kok kan fixxen. Niet goed voor mij in ieder geval.

Op weg naar de schoon familie heb je iets om naar uit te kijken