ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
same same. We gaan ervoor gvd.Word verdomme tijd dat ik de ekte ekte shreds neer kan zetten.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
same same. We gaan ervoor gvd.Word verdomme tijd dat ik de ekte ekte shreds neer kan zetten.

Zo is dat!!Word verdomme tijd dat ik de ekte ekte shreds neer kan zetten.

Hell yeah bud! Vandaag de eerste serieuze cardio gedaan die vanaf nu gaat beginnen. Heb je gemist vandaag
. @wovano ook natuurlijk. Lekker bezig geweest vandaag pik! Leuk om je te leren kennen.
Welkom! Werd ook tijd natuurlijk. Je bedoeld vast nuchtere Fries haha.In. Zal eens gaan bijhouden wat je uitvreet met die relaxte attitude van je![]()
Je kletst wel veel voor een Fries, meestal moet je de woorden daaruit trekkenWelkom! Werd ook tijd natuurlijk. Je bedoeld vast nuchtere Fries haha.

ja het gaat misschien niet zo hard, maar ik heb ook niet echt haast ofzo. en voor mijn eigen beeld hoef ik niet heel diep te gaan en hoe dieper ik ga hoe minder massa ik overhoud. dus hoe het er nu voor staat ben ik over een maand of 3. 79kg.

Zo hoort het ookja het gaat misschien niet zo hard, maar ik heb ook niet echt haast ofzo. en voor mijn eigen beeld hoef ik niet heel diep te gaan en hoe dieper ik ga hoe minder massa ik overhoud. dus hoe het er nu voor staat ben ik over een maand of 3. 79kg.
de bedoeling is om dat een maandje te onderhouden dan lekker op vakantie te gaan. dan weer dik worden![]()

Welkom bij de spekjes fabriek.
Ik zal ooit weer eens op dezelfde plek komen en dan zal ik een foto maken. Ben nu al +30kg vergeleken met toen.Gaat lekker man, ik zie al meer definitie ontstaan. En gisteren liet je een fotootje als schriele scholier zien, dan heb je echt enorm veel bereikt in die tijd![]()
Het kan altijd beter.
Meeh kan altijd beter. Nog geen sixpack dus nog niet tevreden
Ik ook!!