- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff dat kost nog meer tijd en ben al blij dat dit een van de kortste trainingen is. Moet zeggen dat de leg extension voor mij wel echt een sloper is.Lekkere training! Je zou die Leg Extensions eens single-leg moeten proberen (en je enkels ontspannen / tenen naar beneden houden). Doe ik tegenwoordig ook en voel ze zo goed met maar een kg of 35.![]()
@natty87 Hoezo ging deze challenge bij jou zo makkelijk?
Ligt niet aan het gewicht maar meer aan mijn techniek heb je tips?

Kost niet meer tijd, je kunt eventueel direct doorgaan. Uiteindelijk gaat het er toch om hoeveel rust je per been hebt. Ik zou het echt eens proberen, ik deed het vroeger ook niet, maar wil nu niet meer anders.Pfff dat kost nog meer tijd en ben al blij dat dit een van de kortste trainingen is. Moet zeggen dat de leg extension voor mij wel echt een sloper is.
@Punjab kan het misschien beter uitleggen maar hij gaf mij aan om ab en adductor te pakken omdat ik de kleine spiertjes ook aandacht moet geven. En dit vooral mijn stevigheid zal verbeteren op andere leg oefeningen.Kost niet meer tijd, je kunt eventueel direct doorgaan. Uiteindelijk gaat het er toch om hoeveel rust je per been hebt. Ik zou het echt eens proberen, ik deed het vroeger ook niet, maar wil nu niet meer anders.
De meeste tijd gaat bij mij in squats zitten. De rest valt wel mee. Als je niet zo lang bezig wilt zijn, zou ik die adductor en abductor eerder achterwege laten (hebben niet heel veel meerwaarde, hooguit in de wedstrijdprep) en bijv. Leg Presses toevoegen, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Hoelang duurt je beentraining? Als ik buik erbij pak, ben ik meestal richting de anderhalf uur bezig, net als mijn andere trainingen (excl. cardio).
Tja geen idee heb het idee dat ik met een leg press zwaarder durf te gaan in de cut ofzo. Heb Geen idee eigenlijk. Heb het qua trainen ook nog niet zo zwaar maar ben hier en daar wel wat in kg's gedroptWaarom niet squatten verder in een cut?
Legpress is imo niet veel makelijker of lichter.
Zo hoort het! Ik ben trots

Mwuah daar heb ik dus echt het minste last van! Vooral mijn onderrug vind het niet ok.Zo hoort het! Ik ben trots
Damn, doet die challenge niet t*ring pijn aan je armen![]()
Gewicht verdeling ligt wat meer naar voren natuurlijk..Mwuah daar heb ik dus echt het minste last van! Vooral mijn onderrug vind het niet ok.
Word verdomme tijd dat ik de ekte ekte shreds neer kan zetten.