Fitness Seller

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jaa dat is true :D Laat maar weten als het open is :D

• Topic Starter Topic Starter
Plate loaded pulldown 4x8 + 3xdropset
10x60
8x90
8x90
8x90
8x80
3xdropset

Seated row 4x8
8x70
8x70
8x70
8x70

T-bar row 3x8
8x25
8x25
8x25

Overhead triceps rope 4x10
10x25
10x25
10x25
10x25

One arm db row 3x8
8x26
8x26
8x26

Y-bar triceps bar 3x10
10x27.5
10x27.5
10x27.5

Standing lat pully wide grip 3x10 "enkel katrol"
10x25
10x25
10x25

Cable pushdown 3x10 + 3x dropset
10x10
10x10
10x10
3xdropset

Db shrugs 3x10
10x24
10x24
10x24

Weinig te melden. Heb gewoon even gebuffeld de vrouw was mee dus dat heeft het allemaal wat meer haast en Zijn de kg's wat minder. Donderdag leggs en challenge proberen.

Leggs vandaag met de vrouw plus challenge gedaan wat is dit een pl**ris challenge zeg! Onderrug begeeft het gewoon. Telkens prikte ik met mijn ellebogen ook op mijn bovenbenen enorm irritant!

Sq 3x8
10x20
8x80
8x80
8x80

Challenge 75% van bw.
20x65kg

Staande leg curl 4x8
8x25
8x25
8x25
8x25

Cable ab rope crunch 4x10
10x20
10x20
10x20
10x20

Leg extension 4x10 + 3x dropset
10x75
10x75
10x75
10x75
3x dropset

Tut en mmc @Skatermarvin zal trots Zijn.
Calf plate loaded 4x10
10x20
10x20
10x20
10x20

Adductor 3x10 superset
10x45
10x45
10x45

Abductor 3x10 superset
10x50
10x50
10x50

Heavy weight is het niet te noemen maar echt verder kwam ik ook niet want er schoot echt een dikke kramp in mijn linker kuit.
Smith calf raises sitting 3x8 (heavy weight)
8x60
8x60
8x60

Lekkere training! Je zou die Leg Extensions eens single-leg moeten proberen (en je enkels ontspannen / tenen naar beneden houden). Doe ik tegenwoordig ook en voel ze zo goed met maar een kg of 35. :D

@natty87 Hoezo ging deze challenge bij jou zo makkelijk?
Ligt niet aan het gewicht maar meer aan mijn techniek heb je tips?

Lekkere training! Je zou die Leg Extensions eens single-leg moeten proberen (en je enkels ontspannen / tenen naar beneden houden). Doe ik tegenwoordig ook en voel ze zo goed met maar een kg of 35. :D
Pfff dat kost nog meer tijd en ben al blij dat dit een van de kortste trainingen is. Moet zeggen dat de leg extension voor mij wel echt een sloper is.

@natty87 Hoezo ging deze challenge bij jou zo makkelijk?
Ligt niet aan het gewicht maar meer aan mijn techniek heb je tips?

Dunno:p
Op diepte komen is imo wel moeilijker en wanneer je er al problemen mee hebt iets lastiger.
Maar goed verder geen tips want was voor mij ook de eerste keer:D

Pfff dat kost nog meer tijd en ben al blij dat dit een van de kortste trainingen is. Moet zeggen dat de leg extension voor mij wel echt een sloper is.
Kost niet meer tijd, je kunt eventueel direct doorgaan. Uiteindelijk gaat het er toch om hoeveel rust je per been hebt. Ik zou het echt eens proberen, ik deed het vroeger ook niet, maar wil nu niet meer anders. :D
De meeste tijd gaat bij mij in squats zitten. De rest valt wel mee. Als je niet zo lang bezig wilt zijn, zou ik die adductor en abductor eerder achterwege laten (hebben niet heel veel meerwaarde, hooguit in de wedstrijdprep) en bijv. Leg Presses toevoegen, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Hoelang duurt je beentraining? Als ik buik erbij pak, ben ik meestal richting de anderhalf uur bezig, net als mijn andere trainingen (excl. cardio).

Kost niet meer tijd, je kunt eventueel direct doorgaan. Uiteindelijk gaat het er toch om hoeveel rust je per been hebt. Ik zou het echt eens proberen, ik deed het vroeger ook niet, maar wil nu niet meer anders. :D
De meeste tijd gaat bij mij in squats zitten. De rest valt wel mee. Als je niet zo lang bezig wilt zijn, zou ik die adductor en abductor eerder achterwege laten (hebben niet heel veel meerwaarde, hooguit in de wedstrijdprep) en bijv. Leg Presses toevoegen, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Hoelang duurt je beentraining? Als ik buik erbij pak, ben ik meestal richting de anderhalf uur bezig, net als mijn andere trainingen (excl. cardio).
@Punjab kan het misschien beter uitleggen maar hij gaf mij aan om ab en adductor te pakken omdat ik de kleine spiertjes ook aandacht moet geven. En dit vooral mijn stevigheid zal verbeteren op andere leg oefeningen.

Ben het wel met je eens de lunges die eruit gingen hadden misschien vervangen kunnen worden door leg press. Maar als de squat straks te pittig word door het cutten ga ik weer terug naar leg press met drop sets.

Training duurt rond het uur.

Hoezo zou een ab/aductor geen meerwaarde hebben? @Bert

Waarom niet squatten verder in een cut?
Legpress is imo niet veel makelijker of lichter.

Waarom niet squatten verder in een cut?
Legpress is imo niet veel makelijker of lichter.
Tja geen idee heb het idee dat ik met een leg press zwaarder durf te gaan in de cut ofzo. Heb Geen idee eigenlijk. Heb het qua trainen ook nog niet zo zwaar maar ben hier en daar wel wat in kg's gedropt

Blijf weer een beetje rondhangen op 85.5kg. In de avond zit ik ook telkens "vol" en overdag wat vaker het honger gevoel

Hell yeah. Gaan stappen maken. Weer een kleine wijziging in mijn schema's.

3x cardio toevoegen in de week.
En 50 kcal zakken per dag.

summer shreds here we come. :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven