XXL Nutrition

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Even een zeurmomentje.

Weegschaal blijft hangen op 81.9kg
08-4-19 82.8kg
12-4-19 82.8kg
16-4-19 82.5kg 2650kcal
20-4-19 81.9kg
24-4-19 81.9kg
De vrouw vind mij boos en chaggi, grr ik probeer aardig en leuk te blijven maar erger mij aan een boel dingen en heb weinig geduld. En heb heel stom veel zin in lekkere dingen de laatste dagen.

Nu had ik verwacht door het fietsen woon/werk extra cardio te doen. Maar helaas fiets ben ik kwijt tot woensdag waarschijnlijk. Dus dan gebeurt er ook even weinig en doe ik de cardio wel in de gym.

En nog steeds geen abs en heb ik het idee dat ik stil sta. Dit dacht ik vorige maand ook maar toen was er een mooie verbetering.

En die fucking abs die zich nog steeds verschuilen.

Joejoe ik ga huilen in een hoekje

GET YOUR ACT TOGETHER!!!!

Niet zeiken als een wijf en gewoon trainen als een beest en dan maar wat minder eten.......het is gewoon een mindset!

(help dat?)

Je staat niet eens stil! Je gewicht daalt nog steeds. Dat je 1 dagje gelijk blijft zegt helemaal niets.
En wat betreft je abs heb je misschien minder geluk dan een ander en zie je ze gewoonweg niet zo snel.

Ff doorzetten nog:flexing:

:p ik ken meisjes die nog minder zeuren dan jij :windup:

GET YOUR ACT TOGETHER!!!!

Niet zeiken als een wijf en gewoon trainen als een beest en dan maar wat minder eten.......het is gewoon een mindset!

(help dat?)
Uhm goede nachtrust heeft ook wel geholpen. Gaan er gewoon weer tegen aan en niet zo zeuren. Of o wacht. Blijven zeuren en wel resultaat leveren dat is de bedoeling.

Je staat niet eens stil! Je gewicht daalt nog steeds. Dat je 1 dagje gelijk blijft zegt helemaal niets.
En wat betreft je abs heb je misschien minder geluk dan een ander en zie je ze gewoonweg niet zo snel.

Ff doorzetten nog:flexing:
Maar in mijn hoofd sta ik wel stil. Ik heb zeker geen geluk. En zeker niet vergeleken met mijn rug. Ik heb wel zin in pizza.

:p ik ken meisjes die nog minder zeuren dan jij :windup:
Ik ken mensen met mindere dedication en meer abs.
Geen ABS is blijven zeuren.

Genetics, hate em or love em.

En nog steeds geen abs en heb ik het idee dat ik stil sta. Dit dacht ik vorige maand ook maar toen was er een mooie verbetering.

En die fucking abs die zich nog steeds verschuilen.

Joejoe ik ga huilen in een hoekje

Welcome to the no-ab team! Ik heb die dingen ook nooit echt direct getraind. Wat mag je dan verwachten eigenlijk...

Welcome to the no-ab team! Ik heb die dingen ook nooit echt direct getraind. Wat mag je dan verwachten eigenlijk...
Ik train ze vaak zat en ik voel ze ook zeer zeker! Als ik mijn vel naar beneden duw. Dan zie je dat ze aanwezig zijn.

Ik denk dat vet wegzuigen het makkelijkste idee is.

:roflol: een mommy make over for furry please...

Smeerpijperij!

Best wel kansloos, ja omdat ik 40 ben, ik kan zo hard sporten als ik wil en zo goed op mijn eten letten maar dat vet wil er niet meer af :emo: Wat een kneusje, wees gewoon eerlijk; ik ben te lui, heb het geld dus doe het zo.

Hahaha Wat kansloos! En het ziet er niet eens sportief uit ook nog.

Ik ben straks gewoon weer te vinden in de gym en strijd om die fucking abs. Dont worry

Ik heb al een afspraak gemaakt:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven