Fitness Seller

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
En binnen een jaar ziet hij er weer uit als de voor foto waarschijnlijk :roflol:
Maaar dan ongeveer zo:

main-qimg-3e861660d1bc123d5f8b18de59eb769b.jpg

Het is nog 8 maanden tot kerst, dus dat moet lukken :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik plaats nu zeker geen foto meer tussen al het "abs" geweld.

Die rechter ben ik

m1dy618w1dst.jpg

Oké even serieus dan. Heel de dag uit mijn neus lopen peuteren, bijna 3u in de auto voor kwartier presenteren.

Dit zorgde echt direct voor mijn gevoel een monsterachtige training. Alles ging lekker en had echt een goede focus.

30min cardio van te voren gedaan want ja moet toch ergens de cardio doen en moest op mijn maatje wachten.

Train
30min cardio "fietsen"

Plate loaded pulldown 4x8 + 3xdropset
10x40
8x80
8x100
8x100
8x100
3xdropset

Seated row 4x8
8x80
8x100
8x100
8x100

T-bar row 3x8
8x35
8x35
8x35

Overhead triceps rope 4x10
10x27.5
10x27.5
10x25
10x25

One arm db row 3x8
8x30
8x30
8x32

Y-bar triceps bar 3x10
10x25
10x27.5
10x27.5

Standing lat pully wide grip rope 3x10 "enkel katrol"
10x15
10x15
10x15

Cable pushdown 3x10 + 3x dropset
10x10
10x10
10x10
3xdropset

Db shrugs 3x10
10x26
10x26
10x26

3x10 crunches op bankje
+5kg

Ok kleine foto update omdat ik het niet kan laten. Pre avondeten, post gym.

20190426_173900.jpg

Doorzetten man! Die abs komen er wel!

Even een vraag voor de rel-vrijdag: eet je veel zuivel?:trollface:

Gisteren mannenavond, uitje naar Pathé Arnhem om the avengers in imax te kijken. Was een heerlijke film met bijzondere wendingen in ieder geval.

Helaas was ik niet mans genoeg om mij in te houden. Dus echt dik gecheat voelde mij vanmorgen een klein beetje schuldig en mijzelf een nieuw doel gegeven heel de maand mei niet cheaten.

De tosti, american bbq burger van beren, een bak popcorn en m&m's waren dan ook heerlijk.

Weegschaal was +0.5kg dus viel mee maar nu weer 100% on track. Vanmorgen begonnen met 30 min cardio en een legday met fully focus. Benen stonden vanouds weer te trillen.

Je kunt altijd nog powerlifter of strongman worden :piggy:

Je zou enkel wel van het schuldgevoel afmoeten imo..

Je zou enkel wel van het schuldgevoel afmoeten imo..
True, moet me niet zo druk maken om 1x uit de bocht te vliegen. Aan de andere kant ben ik keihard bezig en als deze week voor mijn gevoel resultaat er niet beter op word denk ik toch even terug aan deze dag.

Waarschijnlijk heb ik snel weer een beter resultaat aangezien ik weer met goede moed er tegen aan ga!

Gewoon even lekker van genieten. Ik ga mij ook altijd schuldig voelen, maar dat is alleen maar kut en onnodig. Af en toe moet je even kunnen genieten zonder aan macro's en kcal te denken! Ik één avond ga je echt geen kilo's vet aanzetten.
Je was naar Avengers geweest toch? Was het wat?

Gewoon even lekker van genieten. Ik ga mij ook altijd schuldig voelen, maar dat is alleen maar kut en onnodig. Af en toe moet je even kunnen genieten zonder aan macro's en kcal te denken! Ik één avond ga je echt geen kilo's vet aanzetten.
Je was naar Avengers geweest toch? Was het wat?
Ja zeker moet je ook af en toe kunnen genieten zit ook niet heel de dag te janken in een hoekje ofzo. Had liever alleen die tosti geskipt en die m&m's. Het is net marvinnen. Alles of niets.

Avengers was zeer goed! Vond de 3urende zit ook wel meevallen. Zal niet spoilen maar gekke dingen weer gebeurt.

Zo hoi maandag! Enorme spierpijn van gisteren. Voel mij af en toe beetje bambi maar ook dat geeft niet. Vanavond turbo sessie borst bicep schouder. Kijken of ik alweer iets meer gewicht kan verplaatsen.

Ben al weer even pijnvrij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven