- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhmmm qua gewichten wel ja. Koptelefoon op en die gaat niet meer af. Tijd om eens wat minder te lullen.
DBB korting

Dat valt je pas op als je het doet... leuke gewoonte.. na het avondeten even een blokje om.. wandelend elkaar vertellen hoe je de dag door bent gekomen.. Kan je ook op de bank doen maar dit doet vaak veel goed.Dus stukje gelopen met de vrouw in de buiten lucht. Hoe stom het ook is zo merk je pas hoe mooi het om je huis heen is.

Voor de meeste dbbers veel te ver. Word ook wel eens tijd ben nu bijna 4 maanden onderweg
Zo fietsen naar werk. 15km heen, eventjes aanwezig zijn, gym en weer op naar huis 15km.
Rug triceps gedaan en was zeer tevreden hoe makkelijk alles nog gaat en zeker met migraine aanvallen.
Vanavond opent mijn moeder haar eetcafé dus komen wij langs om te kijken hoe het haar afgaat met de opening en lastig te vallen. Ze doet alleen hapjes van de kaart dus ik kan mooi een boel ontwijken en doorschuiven naar mijn broer die is toch liever dik.
![]()
Nog steeds rond de 82 ergens
.Thanks neet! Aardig zeuren tot pun gek van mij is. Maar meer zeuren is beter resultaatNice man, ik zie ribbeltjes, en ook wat een struggle het hier is. Maar je houdt vol en het resultaat ligt om de hoek![]()
Thanks neet! Aardig zeuren tot pun gek van mij is. Maar meer zeuren is beter resultaat
Hahaha. Hij zal wel kwaad zijn 2 van die zeurpieten te klagen. Maar goed nog 7/8 weekjes dan ben ik op vakantie en mag ik daarna weer bulken.Meer zeuren is niet beter resultaat hoor...........................
Dan was ik ALLLANG klaar met m'n cut!
Ga je die zuur verkregen abs dan weer helemaal volplamuren?Hahaha. Hij zal wel kwaad zijn 2 van die zeurpieten te klagen. Maar goed nog 7/8 weekjes dan ben ik op vakantie en mag ik daarna weer bulken.