- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eet geen fastfood. Patat/friet/frituur is al zeker 10 jaar geleden en ook burgers eet ik zelden. Een goeie échte burger is overigens niet eens zo slecht (en puur rund
). Ik doe trouwens niet aan contests en overeten, alhoewel laatste DBB-meet ik toch flink heb geschranst voor het eerst in jaren.
zo was ik eerst ook bert, probeer wat meer te genieten je bent niet in contest prep en je leeft maar 1x.Ik eet geen fastfood. Patat/friet/frituur is al zeker 10 jaar geleden en ook burgers eet ik zelden. Een goeie échte burger is overigens niet eens zo slecht (en puur rund). Ik doe trouwens niet aan contests en overeten, alhoewel laatste DBB-meet ik toch flink heb geschranst voor het eerst in jaren.
![]()
Ik ben heel slecht in snel en veel eten maar ik ben zeker in voor zo'n burger.
Maar jullie wonen wel aan de andere kant van Nederland geloof ik.
Ik weet dat er in het zuiden van het land ook een hamburger tent zit die ook een challenge heeft staan. Mijn moeder zou ook gewoon iets leuks moeten doen zoals een scorebord.Ja is voor ons ook wel een dikke 2u rijden, maar voor lekkere burgers maken we graag een uitzondering. En zo sponsoren we ook nog een beetje furry zijn mama, al rekenen we natuurlijk wel op een goede DBB deal![]()
die burger ....Een keer een sleep clinic organiseren voor dat laatste?En wat mij betreft hoeft er ook geen training aan gekoppeld te zijn, eten is net zo'n groot onderdeel van de sport als trainen en rust.

Lekkere training hoorDie burger deed in ieder geval voor mijn training wel veel goeds vandaag! Barstte van de energie en gewichten gingen weer de lucht in. Wel rustig gebleven met de gedachten van de pijntjes die ik had.
Enfin hier mijn borst schouder bicep train.
Chest press 4x10 of 3x8 (extra heavy)
15x16
15x20
12x26
10x30
Side raises 3x6 (extra heavy)
12x6
10x8
10x8
Plate loaded chest press 4x10 +3xdropset
12x50
12x50
12x50
Db hammer curl 3x10
10x16
10x16
8x16
Db front raise 3x8
8x10
8x10
8x12
Cable fly 3x10
15x10
15x10
15x10
Ez bar upright row 3x10
10x22.5
10x22.5
10x22.5
One arm cable curl 3x10
10x7.5
10x7.5
10x10
Pec deck 3x8 (extra heavy)
15x35
15x35
12x40
Cable rope biceps curl 3x10 +2x dropset
10x10
10x10
10x10
2x dropset
Db arnold press 3x8 (extra heavy)
10x16
10x16
10x16
Bb shrugs 3x10
10x60
10x80
10x80
15x60
Crunches op bankje +5kg
3x10
Nieuwe trainingsfrequentie gekregen van punjab aangezien ik wel wat meer wil/kan trainen.
Fijne dag allemaal.
Voor die "chins " krijg ik ook vast op mijn kop. Maar coach weet heel goed wat ik wel en niet aan kan. Als er bv veel krachtverlies zou zijn dan was er al wel iets veranderd. Word in de gaten gehouden @Bert . Overtrainen maak ik mij echt geen zorgen omLekkere training hoor, maar lijkt mij wat te veel volume. Kijk uit dat je niet overtraint, ik ben ook gauw geneigd te veel te doen.
Ben mij heel goed van bewust dat ik zeker in mijzelf geen massamonster zal zien. maar abs zal toch zeker haalbaar moeten zijn.Niet om je te demotiveren of je verder de grond in te trappen. Maar vergeet niet dat je met jouw hoeveelheid massa er gewoon niet heel droog uit ziet, je midsectie ook niet. Je zal zien dat wanneer je straks een succesvolle bulk hebt gedaan het alweer een wereld van verschil is hoe je buik er uit gaat zien. Ik zou iig voor nu niet aimen op ramshredded.
Om je een beeld te geven, links was ik volgens vierpunts meting droger.
![]()
ging het maar over roosjes die kan je gewoon kopen.
dan blijft er maar 1 optie overWat Hoxyz bedoelt is dat je als natty je soms verkijkt op de maximaal te behalen resultaten qua looks. In mijn natty jaren had ik op 8% nog geen zichtbare abs en nu op 15+% wel..

Ga gewoon even naar de action en haal een stuk of 12 bakken. De inner-autist raakt in paniek van deze verschillende bakkenVanavond rug op het programma. Kan niet wachten aangezien ik de hele dag vrij ben en niks anders heb gedaan dan wachten tot ik kan gaan trainen.
Wel wat extra bakjes gevonden in huis waardoor ik nu direct voor de hele week heb geprept.
![]()