AndroidHealthClinic

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat Hoxyz bedoelt is dat je als natty je soms verkijkt op de maximaal te behalen resultaten qua looks. In mijn natty jaren had ik op 8% nog geen zichtbare abs en nu op 15+% wel..
Het leven is een stuk makkelijker met AAS lees ik al:roflol:

Niet fijn genoeg, anders was je er al aan begonnen. Maar vermoed dat jullie eerst nog een zieltje op deze wereld willen gaan zetten. Wie weet daarna?
Ho ho, ik doe er alles aan dat dat niet gebeurd. Maar ben gewoon veel te bang voor alle sides e.d en vind het zeker niet waard om met mijn waardeloze beweegreden te gaan kuren.

Wacht wel totdat ik toe ben aan TRT..

Ho ho, ik doe er alles aan dat dat niet gebeurd. Maar ben gewoon veel te bang voor alle sides e.d en vind het zeker niet waard om met mijn waardeloze beweegreden te gaan kuren.

Wacht wel totdat ik toe ben aan TRT..

Inb4 marvin op 65 jaar nog steeds een testosteron van 15 :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Zo bijna tijd voor Ajax- Tottenham. Eerst een goede borst train gehad. Ben langzaam aan weer terug voor mijn blessure en houd mijn oude schema weer aan qua reps en sets.

Heb geen pijntjes. Rek natuurlijk wat van te voren zoals de fysio toen aangaf. 30kg db's pressen lukte weer moeiteloos.

Ik heb zaterdag weer check up met @Punjab. Vandaar dat ik even geen foto's maak of op de weegschaal sta. Merk wel dat mijn werkbroek echt enorm ruim zit en dat het tijd is voor een riem.

Vakantie begint over 65 dagen. En ben er echt aan toe om even 3 weken niet op het werk te zijn. 2 weken niet dieeten en gewoon genieten van 35 graden elke dag lekker eten en het Mexicaanse volk.

Fasted cardio gaat ook wonderbaarlijk goed. De cardio met wind tegen is wel echt drama :(.

20190508_184744.jpg

Pesters ik kies die van natty. Jij moet echt nodig een dubbele portie shoarma bestellen op je pizza. Die is echt matig.

Wil je abs of wil je pizza?

Wil je buff zijn of wil je abs?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven