- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
50 , en dan neem ik m`n geschreeuw wel voor je op. Kun je dat afspelen tijdens het trainen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
50 , en dan neem ik m`n geschreeuw wel voor je op. Kun je dat afspelen tijdens het trainen
Dat heb je mis!Ik sta altijd wat stabieler als ik 1 been voor de ander zet en wat breder ga staan, heb daardoor ook het idee dat ik meer kan liften. Lijkt dat je nu een beetje wankel staat of heb ik dat mis?![]()
Alleen als hij me pijpt
Train je op RPE of train je wel eens tot failure? 37,5 kg vind ik serieus netjes. 
Het zou lichtjes een push press kunnen zijn. Het zal mij een zorg zijn. Ik had het er nog over met @wovano Toen lachten wij er wat om zolang die schouders maar vol beuken.Het lijkt erop dat je push presses doet, is dat bewust (iets door je knieën en dus 'hulp' vanuit je benen)? Verder positief dat je je hoofd naar voren beweegt en de bar boven je hoofd lift, veel mensen zie je hun hoofd achterover houden of de bar om hun hoofd bewegen i.p.v. andersom.Het oogt ietsjes instabiel, maar dan kan vertekend zijn (begrijp ik uit de reactie hierboven).
Het lijkt erop dat er nog best wat reps in de tank zitten, maar dat kan ik verkeerd inschatten. Mijn laatste 2 reps zien er altijd fucking lelijk uit en ik krijg m'n armen echt net gestrekt.Train je op RPE of train je wel eens tot failure? 37,5 kg vind ik serieus netjes.
![]()
Duidelijk verhaal.Het zou lichtjes een push press kunnen zijn. Het zal mij een zorg zijn. Ik had het er nog over met @wovano Toen lachten wij er wat om zolang die schouders maar vol beuken.
Instabiel zeker niet. Reps in de tank meer dan genoeg. Volgende "power" train weer +2.5kg.
Volg een aangepast phul schema. Tot failure trainen zorgt naar mijn inzien alleen maar sneller voor blessures. Maar over een paar weken zal ik zeker mijn grenzen ontmoeten.
Met push presses is het effect wel wat anders dan met strikte presses, maar het zal ook echt geen issue zijn. Ik heb 't de laatste rep ook weleens. Ik train meestal wel tot failure. Ik ga zeker niet zeggen dat het goed is, maar ik denk niet dat het direct sneller tot blessures leidt mits de uitvoering correct blijft; wel is er een risico op overtrainen. Als ik niet tot failure zou trainen, zou ik nauwelijks kunnen plussen en nauwelijks progressie overload bereiken.Nieteens iets over zijn gezicht?

welkom, wel beetje lief blijven he. ik ben ook niet moeders mooiste en trek zeker geen volle zalen.
oppassen jij kan beter geen carbs meer eten

als je daarmee bedoelt core op spanning zetten met een goede hap lucht en dan pas zakken, yes! merk inderdaad wel eens verschil tussen de ene rep en de andere rep met wel of niet goed spanning op mijn bovenlichaam.Brace je wel bij squat? Lijkt net of je zonder enige spanning zakt nl.
Deadlift: smaller gaan staan en minder wild liften. Erg rommelig. Neem de tijd!
als je daarmee bedoelt core op spanning zetten met een goede hap lucht en dan pas zakken, yes! merk inderdaad wel eens verschil tussen de ene rep en de andere rep met wel of niet goed spanning op mijn bovenlichaam.
op wat voor "hoogte" zou je de benen neer moeten zetten?