Fitness Seller

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
50 , en dan neem ik m`n geschreeuw wel voor je op. Kun je dat afspelen tijdens het trainen

Screenshot_20190604-180406_WhatsApp.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Update tijd. Vandaag ub power gedaan vrijdag doen we nog even lb power en dan verdwijn ik even 3 dagen van de radar.

Ik schrijf tegenwoordig alles op in de gym waardoor ik minde op mijn telefoon kijk wel even lastiger loggen. Vandaar op deze manier.

20190605_191432.jpg
20190605_191442.jpg

tips en trucs altijd welkom natuurlijk.

Ik sta altijd wat stabieler als ik 1 been voor de ander zet en wat breder ga staan, heb daardoor ook het idee dat ik meer kan liften. Lijkt dat je nu een beetje wankel staat of heb ik dat mis? :p

@svenrpb heeft wel tips en press je zo 60kg:P

• Like
Waarderingen: Bubs
Het lijkt erop dat je push presses doet, is dat bewust (iets door je knieën en dus 'hulp' vanuit je benen)? Verder positief dat je je hoofd naar voren beweegt en de bar boven je hoofd lift, veel mensen zie je hun hoofd achterover houden of de bar om hun hoofd bewegen i.p.v. andersom. :thumbup: Het oogt ietsjes instabiel, maar dan kan vertekend zijn (begrijp ik uit de reactie hierboven).

Het lijkt erop dat er nog best wat reps in de tank zitten, maar dat kan ik verkeerd inschatten. Mijn laatste 2 reps zien er altijd fucking lelijk uit en ik krijg m'n armen echt net gestrekt. :P Train je op RPE of train je wel eens tot failure? 37,5 kg vind ik serieus netjes. :D

Het lijkt erop dat je push presses doet, is dat bewust (iets door je knieën en dus 'hulp' vanuit je benen)? Verder positief dat je je hoofd naar voren beweegt en de bar boven je hoofd lift, veel mensen zie je hun hoofd achterover houden of de bar om hun hoofd bewegen i.p.v. andersom. :thumbup: Het oogt ietsjes instabiel, maar dan kan vertekend zijn (begrijp ik uit de reactie hierboven).

Het lijkt erop dat er nog best wat reps in de tank zitten, maar dat kan ik verkeerd inschatten. Mijn laatste 2 reps zien er altijd fucking lelijk uit en ik krijg m'n armen echt net gestrekt. :P Train je op RPE of train je wel eens tot failure? 37,5 kg vind ik serieus netjes. :D
Het zou lichtjes een push press kunnen zijn. Het zal mij een zorg zijn. Ik had het er nog over met @wovano Toen lachten wij er wat om zolang die schouders maar vol beuken.

Instabiel zeker niet. Reps in de tank meer dan genoeg. Volgende "power" train weer +2.5kg.

Volg een aangepast phul schema. Tot failure trainen zorgt naar mijn inzien alleen maar sneller voor blessures. Maar over een paar weken zal ik zeker mijn grenzen ontmoeten.

Het zou lichtjes een push press kunnen zijn. Het zal mij een zorg zijn. Ik had het er nog over met @wovano Toen lachten wij er wat om zolang die schouders maar vol beuken.

Instabiel zeker niet. Reps in de tank meer dan genoeg. Volgende "power" train weer +2.5kg.

Volg een aangepast phul schema. Tot failure trainen zorgt naar mijn inzien alleen maar sneller voor blessures. Maar over een paar weken zal ik zeker mijn grenzen ontmoeten.
Duidelijk verhaal. :) Met push presses is het effect wel wat anders dan met strikte presses, maar het zal ook echt geen issue zijn. Ik heb 't de laatste rep ook weleens. Ik train meestal wel tot failure. Ik ga zeker niet zeggen dat het goed is, maar ik denk niet dat het direct sneller tot blessures leidt mits de uitvoering correct blijft; wel is er een risico op overtrainen. Als ik niet tot failure zou trainen, zou ik nauwelijks kunnen plussen en nauwelijks progressie overload bereiken.

Lekkere training! Dat zijn best pittige shrugs zo op het eind!

Misschien ook maar een teken van leven geven!
Vrijdag nog lb power gedaan alleen sq en dl waar ik progressie op wil maken en toen weer naar huis gegaan aangezien ik dit hele weekend weg zou zijn.

Het weekend heeft mij weinig goeds gebracht qua lichaam. Qua vreugde en wat een feest ik heb gehad. 10 uit 10.

Vanmorgen op de weegschaal rond de 80 zal iets minder zijn.
Plan voor nu is weer normaal doen de afgelopen 2/3 weken was een schema volgen en thuis alles eten wat ik tegenkwam. Dus 3000kcal zal een mooi begin zijn. Op deze manier heb ik in dr avond nog wat kcal over.

Vandaag even naar de gym geweest aangezien ik nog zo brak als wat ben.

Ub power.
Bp
4x5x62.5kg

Bb row
4x5x47.5kg

Ohp
4x5x40kg

vandaag nog dagje vrij gehad. morgen mag ik weer naar mijn werk super veel zin in. seafood diet gaat nog steeds keigoed!

training van vandaag LB power. had zelfs het idee dat ik aan de tips van afgelopen keer al wat meer mee heb gedaan. het gemak is er namelijk nog steeds met beide oefeningen.

SQ
beetje rekken en strekken
10x20kg
8x40kg
3x60kg
4x5x72.5kg (filmpje in spoiler)

DL
3x5x85kg (filmpje in spoiler)

filmpjes zijn voor feedback op techniek. ongezouten mening en goeie tips allemaal welkom.
dus @svenrpb kom maar op.
@RockOfAges @natty87 @ProudPizza

Brace je wel bij squat? Lijkt net of je zonder enige spanning zakt nl.

Deadlift: smaller gaan staan en minder wild liften. Erg rommelig. Neem de tijd!

Laatst bewerkt door een moderator:
Brace je wel bij squat? Lijkt net of je zonder enige spanning zakt nl.

Deadlift: smaller gaan staan en minder wild liften. Erg rommelig. Neem de tijd!
als je daarmee bedoelt core op spanning zetten met een goede hap lucht en dan pas zakken, yes! merk inderdaad wel eens verschil tussen de ene rep en de andere rep met wel of niet goed spanning op mijn bovenlichaam.
op wat voor "hoogte" zou je de benen neer moeten zetten?

als je daarmee bedoelt core op spanning zetten met een goede hap lucht en dan pas zakken, yes! merk inderdaad wel eens verschil tussen de ene rep en de andere rep met wel of niet goed spanning op mijn bovenlichaam.
op wat voor "hoogte" zou je de benen neer moeten zetten?

Maak straks wel een foto.
Ben nl een ster in vaag zijn:rofol:

Core op spanning is niet alleen met lucht he;)

Je posterior pelvic tilt bij beide oefeningen (of je houding is altijd zo?);
- Bij squats: probeer je pelvis anterieur te tilten door je glutes aan te spannen bovenin, voordat je aan uberhaupt een rep begint
- Bij deadlifts: eigenlijk hetzelfde maar dan bovenaan in je lockout, komt veel stress op je lower back op deze manier

Squats:
- Even wat filmpjes opzoeken over bracen, want dat kan denk ik stukke beter, net zoals @natty87 aangaf
Ik zie je tussen rep 1 en 2 bijvoorbeeld niet weer wat nieuwe lucht nemen, maar kan aan het filmen liggen
- Hoe meer de reps voorderen, hoe meer je met je bovenlichaam naar voren gaat leunen, ook weer kut voor je (onder)rug en heupen & onnodige stress

Deadlift:
- Je jerkt letterlijk de bar van de grond, als je een blessure wilt krijgen; vooral zo doorgaan :P
Zoek ook hier even op een filmpje met "pulling the slack out of the bar"
- Je bent helemaal soft bovenin... Refererend naar bovenstaande opmerking: glutes aanspannen (neuk de bar) en knieën op slot
- Zoals @natty87 zei over wat smaller staan

Goeie tips hierboven, kan ik ook wat mee. :)
Verder zou ik niet naar voren of in de spiegel kijken, maar hoofd in het verlengde van je romp houden. Ik doe het je nog niet helemaal na. :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven