- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen geheugen? Ik heb nog nooit wat tijdens m'n training gelogd of genoteerd.Front squat
10
8
8
8
8
8
8
Walking lunges
8
8
8
Kuiten plate loaded
12
12
12
Rdl
8
8
8
8
Leg ext
12
12
10
8
8
Leg curl
10
10
10
Buik
12
12
12
Gewichten allemaal niet bijgehouden had haast.
Joejoe

Meer gedaan dan jij hebt gedaan.
Op power dagen heb ik een boekje bij mij. Op hyperdagen ga ik lekker op gevoel soms setje meer soms minder en wat zwaarder.Geen geheugen? Ik heb nog nooit wat tijdens m'n training gelogd of genoteerd.![]()
Waarschijnlijk wel voor mijn power. Zit al rond te zoeken voor compleet power schema.
Is dat zo. Tel de kg maar opMeer gedaan dan jij hebt gedaan.
Weet gewoon de cijfertjes niet zo goed op hyperdagen.

Ik heb meer kg's verplaatst dan jij. Had er alleen wat meer reps voor nodig gehad.

Chef handschoen wil je vast wel weer wat aansmeren.Waarschijnlijk wel voor mijn power. Zit al rond te zoeken voor compleet power schema.
Kan je niet wat voor mij maken?
50 euroof toch niet.
Ik train altijd uit m'n hoofd en gebruikt nooit een boekje. Ik neem aan dat als je enige tijd traint je wel uit je hoofd weet hoeveel je op de meeste oefeningen kan (sowieso op de compounds), tenzij je iedere keer in een andere gym met andere machines komt.Op power dagen heb ik een boekje bij mij. Op hyperdagen ga ik lekker op gevoel soms setje meer soms minder en wat zwaarder.
Nee die kant gaan we niet op nu!Chef handschoen wil je vast wel weer wat aansmeren.
Chef handschoen wil je vast wel weer wat aansmeren.

Slotje

Zoals ik zei op power dagen boekje erbij om constant altijd te verhogen. Op hyper dagen kijk ik iets minder gefocust om mij heen. Opzoek naar fitgirls en gekkies. Dan iets meer lol. En op power dagen bloedserieus.Ik train altijd uit m'n hoofd en gebruikt nooit een boekje. Ik neem aan dat als je enige tijd traint je wel uit je hoofd weet hoeveel je op de meeste oefeningen kan (sowieso op de compounds), tenzij je iedere keer in een andere gym met andere machines komt.
Moet altijd bloedserieus zijnZoals ik zei op power dagen boekje erbij om constant altijd te verhogen. Op hyper dagen kijk ik iets minder gefocust om mij heen. Opzoek naar fitgirls en gekkies. Dan iets meer lol. En op power dagen bloedserieus.

Feit blijven we zeker doen!Die fitgirls kun je wel bekijken tussen je sets door!
1 reincarnatie van zyzz voor je topic
Fuaaaaaaarkkkkk shredded
![]()