- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Wait wut. Ga je kuren??

Goeie fysiek trouwens, progressie is zeker zichtbaar.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wait wut. Ga je kuren??

Nee zeker niet! Ga mij vol op kracht focussen.Wait wut. Ga je kuren??
Goeie fysiek trouwens, progressie is zeker zichtbaar.![]()
Sorry, ik kende de term 'dark side' enkel in een andere betekenis.

verstandig

Ja dat dacht ik ookSorry, ik kende de term 'dark side' enkel in een andere betekenis.![]()

Het spreekwoord wordt meestal gebruikt als iemand betrapt wordt bij het plegen van een misdaad of bij een andere slechte daad. In de volgende zin komt het spreekwoord tot uitdrukking: 'Na drie inbraken in de Vechtstraat liep hij uiteindelijk toch tegen de lamp.'
meeh het log opzich heeft mij niet veel gebracht de mensen die komen bezoeken dan weer welNice man! Een log bijhouden heeft mij ook echt veel gebracht, had ik veel eerder moeten doen![]()
.dat is dat donkere holletje die je nooit van binnen zult zien.Sorry, ik kende de term 'dark side' enkel in een andere betekenis.![]()
meetbare progressie is toch wel de mooiste en die zal je denk IK het snelst zien in kracht. haal er zelf ook veel plezier uit.verstandig
benieuwd wat het je gaat brengen
succes!!
probeer het wel normaal te houden en ben ook niet zo'n snoepert.
thanks! haal daar inderdaad al wat nuttige informatie weg.Welcome to the dark side! Succes met Calgary Barbell, het YT kanaal is ook goud waard.
nee denk het niet.
hou nog altijd netjes mijn eten bij en probeer dit altijd zo clean mogelijkJa dat dacht ik ook
Helaas bedoeld die dik worden en donuts eten![]()
. als ik niet meer op mijn eten zou letten ben ik binnen no time 60kg weer. jij bent wel een beetje van hetzelfde niveau als dreamy he?Het spreekwoord wordt meestal gebruikt als iemand betrapt wordt bij het plegen van een misdaad of bij een andere slechte daad. In de volgende zin komt het spreekwoord tot uitdrukking: 'Na drie inbraken in de Vechtstraat liep hij uiteindelijk toch tegen de lamp.'
Powerlift schema .. niet in gaan verdiepen wouter, blijf alsjeblieft een bodybuilder.