- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Sneue opmerking. Zeg dan niks.4 kg, waarvan 2 kg vocht en 2 kg gebakken lucht.
Geintje, fijne vakantie!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sneue opmerking. Zeg dan niks.4 kg, waarvan 2 kg vocht en 2 kg gebakken lucht.
Geintje, fijne vakantie!
Grapje jonguh! Zeg ik toch. -4 kg ondanks de feestmaand is niet verkeerd. Fijne vakantie, geniet er van.

misschien wel, denk dat het niet heel interessant is om te zien aangezien het veel hetzelfde zal zien en denk dat de +jes niet te zien zijn.Welkom terug een goodluck met je bulk!
Ga je de assistance oefeningen niet loggen of?
Zou niet te snel verhogen en laagste aanhouden. Anders loop je misschien te snel vast.dus dag 2 en nu al de hoop dat ik dood ga. wat een pittige train.
![]()
heb op de 1+ squat, 5 reps gedaan dus mag 10-15lb verhogen.
qua assistance heb ik wat kuiten werk gedaan en leg ext. en leg curl. en beetje buik want misschien komt het er dan wat uit te zien in een cut.
joejoe.
ga niet maximaal verhogen. de squats gingen nog wel enorm easy.Zou niet te snel verhogen en laagste aanhouden. Anders loop je misschien te snel vast.
Waarom niet meer reps danga niet maximaal verhogen. de squats gingen nog wel enorm easy.
ik groei ook als kool op de weegschaal na de vakantie. dus mag ook wel wat meer liften.

Zeker weten? Je mag geen shakes drinken en bcaa gebruiken hoor!
volgende week 8 reps? wat staat er tegenover?
morgen dit!
Zeker weten? Je mag geen shakes drinken en bcaa gebruiken hoor!

Ja dat mag wel.Gebruik ik niet, gelukkig alleen anabolen.. dat mag wel toch?
Uh morgen kan ik niet
Vrijdag?

ik pm je mijn 06 welOh ja
Dement..
Uuh doen volgende week dan wel ergens
dan meeten we volgende week wel. dan ben ik wel alweer dik. dus naast jou dikke trui aan.ik pm je mijn 06 weldan meeten we volgende week wel. dan ben ik wel alweer dik. dus naast jou dikke trui aan.