XXL Nutrition

FurryX. dikkertje dap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
weer terug van vakantie. en mijn planning is elke training weer te loggen en af en toe een foto of en video neer te dumpen om het leuk te houden. vooral voor jullie dan heeft dbb weer wat te bashen.

vakantie was heerlijk, wie mijn insta volgt weet direct dat er vooral veel en smerig gegeten is. resultaat op de weegschaal zal dan zeker meevallen ook.
ik woog vandaag 87.1kg niet gek had veel meer verwacht. idee is nu ook meer weer te bulken dit kan 10 weken worden maar kan ook zomaar 14/16 weken worden hangt even vanaf hoe snel ik mij (modder)vet voel.

qua trainingschema ben ik net als @natty87 begonnen met n/suns en doe ik mijn eigen assistance erbij wat word aangeraden op die dag.
het is een 4daags schema, als ik besluit om 5 dagen te trainen dan laat ik het schema gewoon doorlopen. soms 4 trainingen soms 5. hangt vooral van de baas af hoevaak zij weg is van het werk.

train:
1580757580696.png

Welkom terug een goodluck met je bulk!
Ga je de assistance oefeningen niet loggen of?

• #1.446
Welkom terug een goodluck met je bulk!
Ga je de assistance oefeningen niet loggen of?
misschien wel, denk dat het niet heel interessant is om te zien aangezien het veel hetzelfde zal zien en denk dat de +jes niet te zien zijn.
heb het wel in mijn notes staan op mijn telefoon om voor mijzelf te blijven verbeteren.

Rug ziet er alleszins nog heel goed uit! Succes met het nieuwe schema :)!

• #1.448
dus dag 2 en nu al de hoop dat ik dood ga. wat een pittige train.
1580932172877.png

heb op de 1+ squat, 5 reps gedaan dus mag 10-15lb verhogen.
qua assistance heb ik wat kuiten werk gedaan en leg ext. en leg curl. en beetje buik want misschien komt het er dan wat uit te zien in een cut.

joejoe.

dus dag 2 en nu al de hoop dat ik dood ga. wat een pittige train.
1580932172877.png

heb op de 1+ squat, 5 reps gedaan dus mag 10-15lb verhogen.
qua assistance heb ik wat kuiten werk gedaan en leg ext. en leg curl. en beetje buik want misschien komt het er dan wat uit te zien in een cut.

joejoe.
Zou niet te snel verhogen en laagste aanhouden. Anders loop je misschien te snel vast.

• #1.450
Zou niet te snel verhogen en laagste aanhouden. Anders loop je misschien te snel vast.
ga niet maximaal verhogen. de squats gingen nog wel enorm easy.
ik groei ook als kool op de weegschaal na de vakantie. dus mag ook wel wat meer liften.

Wanneer trainen?
Kom wel weer bij jouw gym

• #1.454
Eten:heart:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven