- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
9-1-19 88.3kg cut 3300kcalKut cut.Hoe zijn je vorderingen van tot nu?
Ziet eruit als een mooie treen indeed. Lekker dat je weinig energie hebt en de training onverwacht toch top verloopt!![]()
Met @Punjab aan je zijde gaat dat zeker lukken. He's the kut master.9-1-19 88.3kg cut 3300kcal
11-1-19 88.4kg foto
15-1-19 88.5kg
23-1-19 87.8kg
25-1-19 87.4kg
Morgen weer op mijn vriend de weegschaal staan. En overleg met @Punjab wats next omdat we dan 3 weken verder zijn.
Merk zelf weinig van die ene kg, maar merk wel dat mijn buik minder vol is en dat stoorde mij het meest.
Hoop gewoon rond juni er lekker bij te staan en met de vakantie, ga 13 juli nog steeds een sixpack te hebben.
Als ik zo kijk moet ik bijna een halfjaar kutten en komt het allemaal niet heel mooi uit. Maar denk dat er nog een kleine onderhoud periode in gaat zitten.

Met @Punjab aan je zijde gaat dat zeker lukken. He's the kut master.
En in combinatie met jouw eigen dedication natuurlijk.![]()
Laat @HillR 't maar niet horen hoe je over Punjab denkt![]()
Gaat helemaal goedkomen met jou!Mijn timing is misschien niet zo als ik het graag zou willen allemaal. Gelukkig hebben wij punjab die mij wel een keuze gaat geven en mee wil denken.
Hohoo laat hill er eens buiten.
Hill en punn staan er beiden echt goed voor zelfs als ze zeggen dat ze er geen reet voor doen en alle feestjes pakken en al het lekker eten.
Dus aardig jaloers wel. Het resultaat van de contest vind ik dan ook fantastisch

voor Pun is het inderdaad wel zo dat hij vanwege AAS living the good life kan doen samen met keihard trainen, maar ook hij moet vaak inleveren op dingen die hij graag doet / wil eten om een beter resultaat te behalen). 

LOL, oneluv @HillR
Wat een liefde!
Wij zeggen vaak wel dat we er niet zo veel voor doen, veel feestjes afgaan, alles eten wat los en vast zit.. De realiteit is iets anders (in ieder geval voor mijvoor Pun is het inderdaad wel zo dat hij vanwege AAS living the good life kan doen samen met keihard trainen, maar ook hij moet vaak inleveren op dingen die hij graag doet / wil eten om een beter resultaat te behalen).
Zeker als ik kijk naar afgelopen zomer in de cut.. Toen heb ik zelfs op vakantie mijn voeding bijgehouden en dagelijks cardio en trainingen gedaan... Dus voordat jullie tekenen voor het fysiek en de bijbehorende leef... het is niet alleen maar roosjes hoor
En @ScumbagAnnie, jij gaat sws een monsterlijk resultaat neerzetten!! Je bent zo goed bezig
Zulke traps zouden je inderdaad een beetje gek staan, kANNIEhoor![]()

De weegschaal zei anders

.
Zo fijn dat tenminste 1 iemand op het forum er voor uit komt. Ken er zat die nog glashard in de ontkenning levenPun is het inderdaad wel zo dat hij vanwege AAS living the good life kan doen samen met keihard trainen

Zo fijn dat tenminste 1 iemand op het forum er voor uit komt. Ken er zat die nog glashard in de ontkenning leven![]()
Al heb ik er wel al een zware prijs voor moeten betalen tot 2x toe 
True, maar dat had deels niet gehoeven. Je hebt na al die jaren nog steeds niet door dat je met AAS niet hard hoeft te trainen..Beste van twee wereldenAl heb ik er wel al een zware prijs voor moeten betalen tot 2x toe
![]()

True, maar dat had deels niet gehoeven. Je hebt na al die jaren nog steeds niet door dat je met AAS niet hard hoeft te trainen..![]()
don't push it he, groot wordT je alleen door hard te trainen, goed te eten, je rust te pakken en weten waar je mee bezig bent. AAS is enkel een hulpmiddel om verder te komen dan je natuurlijke limieten en je gains makkelijker te kunnen behouden.Jazeker voeding is voor het eerst in mijn leven zelfs in het weekend serieus en getrackt. Ben niet eens boven de 3300kcal geweestGaat het wel goed met voeding in de weekenden?
Anders meer cardio toevoegen!![]()
Van cardio word je moe, van minder eten niet. Keuze gauw gemaakt. Cardio kan later wel. Zeg maar wat ik moet aanpassen qua verhoudingenActiever worden of we gaan kcal schrappen.. Denk er maar even over na, overleg met de vrouw wat de horizontale cardio mogelijkheden zijn etc.![]()