- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal prima toch! 2kg op een maand is meer dan prima.Zo rug knallen! Maar moest dit toch even laten weten, dr weegschaal zei 87.2kg
Merk ook zeker in de spiegel beetje resultaat.
Zijn nu bijna een maand verder en ben -2kg.
Tot straks ga de challenge proberen en rug slopen. Hopelijk met een maatje trainen.
Zie dan, lekker bezig Fur!
Rustig en gestaag verder cutten.
Veel plezier met je rugtraining. En succes met de challenge.![]()
ja de miscommunicatie in mijn hoofd gaat wel vaker foutGaat t wel goed met je verder? 2kg is super en precies t verwachte resultaat toch?![]()
en achteraf denk ik dan kijk eens hoe goed bezig ben. wacht maar tot de volgende meet je zal trots zijn. Helemaal prima toch! 2kg op een maand is meer dan prima.
Succes met de challenge!![]()
Ik zei 't nog tegen Pun toen we je filmpje van de presses zaten te bekijken, je kunt goed zien dat je droger wordt!![]()

Welkom, ook een noorderling toch?
Klopt!
Gaat mij nog steeds goed af! Geen pijntjes, nog verhogen, soms wel wat vermoeid en iets meer rust nodig.
Gaat mij nog steeds goed af! Geen pijntjes, nog verhogen, soms wel wat vermoeid en iets meer rust nodig.
@Saik is vast trots.

Tot ik niet meer kan, dat heb ik mensen vorig jaar ook al horen zeggen. En anders grijpt pun wel in
Tot ik niet meer kan, dat heb ik mensen vorig jaar ook al horen zeggen. En anders grijpt pun wel in