XXL Nutrition

Fuuuuuuuuuuu

handig zo'n duizendpoot :thumbs:

Ik heb het ook niet echt op spinnen, maar het is gewoon een feit dat ze nuttig werk leveren, dus laat ik ze meestal wel leven. En we treffen het hier gewoon, als je het gaat vergelijken met Australië oid. Wees blij dat, bijvoorbeeld een Brown Recluse, hier niet voorkomen.

Brown Recluse:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na een beet:

• Topic Starter Topic Starter
dude... wtf??? WTF???

Wtf!

[Link niet meer beschikbaar] :cool:

Theraphosa_blondi_4_foto.jpg

:roflol:

aaahh vieze beesten.

Hier hebben we wel daddy long legs en die zijn echt goor. Ze zijn zo dun dat ze niet eens recht vooruit kunnen stappen.

Haha die grote spinnen zijn echt grellig, stel je voor dat zoiets ineens op je kruipt:eek:.

tarantula's zijn nog redelijk 'veilige' spinnen dan als je ze vergelijkt met die brown recluse :o jezus die beet ervan :o goor

ooh fuzzy :D

Is een Brown Recluse legaal in belgie? zoja waar kan je dat kopen?

gadverdamme zeg, ik flip hem al als ik zon klein spinnetje zie op van die lange dunne pootjes. serieus ik weet niet waarom, maar die k*tbeesten maken mij helemaal gek

Ghehe, is nu exact paringstijd voor die beesten. Eind augustus, begin september zie je ze altijd. De rest van het jaar zie je ze (gelukkig) niet, gore beesten idd. Dat ze zo snel zijn maakt ze zo ****ing pia, niet normaal. Vorig jaar 3stuks tegen gekomen en alle 3 dood gemaakt, tot nu toe ben ik er nog geeneentje tegen gekomen. Beesten kunnen trouwens zo'n 7jaar oud worden als ik 't goed heb.

:eek::eek::eek: let maar is op hoe hard ik kan rennen
moet echt niks van spinnen hebben
van geen ander beest ben ik bang ofzo maar spinnen:eek:

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Als je bang bent van spinnen, neem dan gewoon een duizendpoot in huis. Die klaart de klus wel voor je.

http://www.youtube.com/watch?v=Qf8pAwGsuF4

denk dat ik maar een duizendpoot als huisdier neem:p

Als je écht spinnen uit je huis wil verjagen, dan zou je kunnen overwegen om de grootste natuurlijke vijand van de spin in huis te halen, helaas is dat zelf ook een spin.

Terug
Naar boven