billyangel
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat is een beste

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je hoort ze lopen? Volgens mij zijn dat eerder muizen. Een spin hoor je niet
Jongens toch.. Wij grote buffe gasten van 95 kilo + kunnen ons toch niet bang laten maken door een spinnetje dat eigenlijk bang voor ons is..!?

Wedden dat je ze hoort.. Ik heb een aantal posters op me kamer dan hoor je die pootjes tik tik tik tik tik tik.
wat heeft dat met gewicht te make
alsof een "bodybuilder" beter een spin kan pletten dan een doorsnee huisvader ofzo![]()
Jonge gaat om het principe. Je laat je toch ook niet wegjagen door een lelijke ecto.
ik was eerst bang voor spinnen, nu train ik al een paar jaar en ben 20kg zwaarder, nu ben ik die angst kwijt!
Neem aan dat je eerst dus lichter woog dan een spin?ik was eerst bang voor spinnen, nu train ik al een paar jaar en ben 20kg zwaarder, nu ben ik die angst kwijt!
kom op man wie is er nu bang voor spinnen,al je angsten zijn aangepraat,ze zijn nuttig,doen niemand kwaad
insecten zijn cool,en zeker nuttiger dan de mensheid

Neem aan dat je eerst dus lichter woog dan een spin?

nee nee, zijn angst ging pas weg toen hij x aantal keer het gewicht van die spin had..
ik heb dat ook altijd, loop ik rond in huis, heel op mijn gemak, helemaal niet bang.. dan ga ik ffe naar de wc, een goeie schijt doen. Vervolgens loop ik de woonkamer weer in en dan ben ik wel bang van die beesten![]()

nee nee, zijn angst ging pas weg toen hij x aantal keer het gewicht van die spin had..
ik heb dat ook altijd, loop ik rond in huis, heel op mijn gemak, helemaal niet bang.. dan ga ik ffe naar de wc, een goeie schijt doen. Vervolgens loop ik de woonkamer weer in en dan ben ik wel bang van die beesten![]()

Damn, nu zie ik al voor de 2de keer iets donker enorm snel over de vloer kruipen, heb het niet duidelijk kunnen zien...
![]()