XXL Nutrition

Fuuuuuuuuuuu

clockspider.jpg

Maar goed dat die alleen in australie zit.

Dat is een beste:eek:

Jongens toch.. Wij grote buffe gasten van 95 kilo + kunnen ons toch niet bang laten maken door een spinnetje dat eigenlijk bang voor ons is..!?

wat heeft dat met gewicht te make :roflol:

alsof een "bodybuilder" beter een spin kan pletten dan een doorsnee huisvader ofzo :roflol:

btw check op je zolder, misschien is er een kolonie spinnen aan het trainen om je slaapkamer binnen te vallen:

Spider-breeding.jpg

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

2914038202_405b6b67e8_o.jpg

Op die close up ziet het er maar raar uit, niet zo grellig, maar wel freaky.

kom op man wie is er nu bang voor spinnen:angstig:,al je angsten zijn aangepraat,ze zijn nuttig,doen niemand kwaad
insecten zijn cool,en zeker nuttiger dan de mensheid

kom op man wie is er nu bang voor spinnen:angstig:,al je angsten zijn aangepraat,ze zijn nuttig,doen niemand kwaad
insecten zijn cool,en zeker nuttiger dan de mensheid

sommige, die dodelijke kunnen we maar beter uitroeien en vermits ik geen bioloog ben neem ik het zeker voor het onzekere door iedere 8-potige uit te roeien :D

Neem aan dat je eerst dus lichter woog dan een spin?

nee nee, zijn angst ging pas weg toen hij x aantal keer het gewicht van die spin had..

ik heb dat ook altijd, loop ik rond in huis, heel op mijn gemak, helemaal niet bang.. dan ga ik ffe naar de wc, een goeie schijt doen. Vervolgens loop ik de woonkamer weer in en dan ben ik wel bang van die beesten :eek:

nee nee, zijn angst ging pas weg toen hij x aantal keer het gewicht van die spin had..

ik heb dat ook altijd, loop ik rond in huis, heel op mijn gemak, helemaal niet bang.. dan ga ik ffe naar de wc, een goeie schijt doen. Vervolgens loop ik de woonkamer weer in en dan ben ik wel bang van die beesten :eek:

:roflol:

funny shit, kep dr al 3 gezien afgelopen week hier in huis, een dr van was zo groot als een schoteltje.mn vriendin schreeuwde het uit :eek!: en ik kreeg weer de stuipen van haar, omdat ze zo hard schreeuwde.

• Topic Starter Topic Starter

lol:D

Achjah spinnen lekker boeien.. Bij ons in onze dubbel plafond hoor ik heel de dag beesten rondcrossen ( muizen WSS ) .. Soms lig ik lekker te pitten hoor ik ze rondhozen ... Paar keer op de muur meppen en ze gaan wel ergens anders herrie make.

Damn, nu zie ik al voor de 2de keer iets donker enorm snel over de vloer kruipen, heb het niet duidelijk kunnen zien...
:fuu:

mmkay mr mackey

Terug
Naar boven