MuscleMeat

G*$&$*$&@!!!!!! Magere kwark !!!

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Juriaan kreeg een tijdje terug een ongelukje met zijn NO-Xplode..
Nou geloof mij.. een bak magere kwark laten donderen (Koningskwark van de Super de Boer) op een met vloerbedekking belegde vloer word je dus ook echt niet vrolijk van..

Sta je daar ik denk wel 400 van de 500 gram magere kwark uit je vloerbedekking te krabben.. want natuurlijk scheurde dat foliedekseltje direct en vloog de kwark dus overal heen ... fijn weer !! want het laat ook nog eens keer van die dubieuze witte plekken achter als je het niet fatsoenlijk op ruimt !!!

Hehe spuitende Hiekie.

Je wilt nu gewoon weten hoe je sperma uit vloerbedekking moet krijgen?

Volgens mij ook magere kwark zit geen vet in, met een doekje heb je het er zo uit.

daarom hebben wij tegels ipv vloerbedekking:)

HAHAHAHAHAzie het helemaal voor me!:roflol:
please post een foto daar van :evil:

kwark verspillen = ban

met wat rode wijn gaat het er wel uit

laminaat :bow:

Ach man. Afdoen. Emmertje water vullen, soppie erbij. Even plenzen en klaar is kees. Géén probleem.

Als je echt een uitdaging wilt moet je eens een shake maken van melk, whey en brinta. Die schudden en per ongeluk de deksel van de sjeekbekert een beetje loslaten. Dat vervolgens twee weken laten zitten op elke tegel in de keuken en als mama komt kijken hoe het met je gaat het proberen schoon te maken.

ligt er bij jullie tapijt in de keuken?

Lijkt me niet echt handig....

Ja man, tapijt... dat hadden mijn ouders ook in 1973.

ligt er bij jullie tapijt in de keuken?

Lijkt me niet echt handig....

staat toch nergens dat hij het in de keuken laat donderen? Ziet er trouwens niet uit; vloerbedekking in een keuken :roflol:

Maar Hiekie, goed schoonmaken hoor. Gaat anders goed zuur ruiken.. misschien wel naar slingersaus ;)
Suc678910

Laatst bewerkt:
staat toch nergens dat hij het in de keuken laat donderen? Ziet er trouwens niet uit; vloerbedekking in een keuken :roflol:

Maar Hiekie, goed schoonmaken hoor. Gaat anders goed zuur ruiken ;)
Suc678910

oh ok, hij nam ze bak kwark mee naar de woonkamer en daar trok ie het bakje open en donderde alles op de grond.

Wijze les voor de volgende keer: je bak kwark openmaken boven de gootsteen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon in zo;n kloteflat waar het kwa tapijt niet anders kan .. ik was dus haast wel verplicht om vloerbedekking in de keuken te leggen ... een gigantische ramp achteraf ... ik wil dan ook niet meer een jaar in dit hok zitten.. het bakje kwark gleed me uit de handen omdat ik te snel wou / moest ... korte klotepauzes ook altijd...

Ik woon in zo;n kloteflat waar het kwa tapijt niet anders kan .. ik was dus haast wel verplicht om vloerbedekking in de keuken te leggen ... een gigantische ramp achteraf ... ik wil dan ook niet meer een jaar in dit hok zitten.. het bakje kwark gleed me uit de handen omdat ik te snel wou / moest ... korte klotepauzes ook altijd...
Nou, niet zo mopperen.

:roflol: :roflol: kwark is echt troep vooral als je het op laat drogen wahaha maare is het er nu uit?

Terug
Naar boven