XXL Nutrition

g3rr3: train till you drop dead

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Voor het onderste deel van de bench: cambered bar, maar aangezien de meeste dat niet hebben, stel ik heavy dumbbellpress voor.


Floorpress is zoals gezegd vooral tricep gericht en werkt vooral aan het middengedeelte van je bench. goeie oefening!

Ja dat is inderdaad de beste optie aangezien een DB press een grote ROM heeft. :)
 
Ach danke schön. Dat is dus om de lockout gewoon te verbeteren oké. Nou volgens mij hebben mensen grotendeels moeite met de onderste gedeelte van een bench. Enige suggesties daarvoor?
Volgens mij werkt een bench met chains ook beter voor je lockout. (onderste gedeelte is wat lichter dan de bovenste gedeelte)

Voor het onderste deel van de bench: cambered bar, maar aangezien de meeste dat niet hebben, stel ik heavy dumbbellpress voor.


Floorpress is zoals gezegd vooral tricep gericht en werkt vooral aan het middengedeelte van je bench. goeie oefening!

Ik doe nu op een aparte dag bb benchpresses vanuit het power rack. de stang rust dan op de safety-bars op borsthoogte, en vanuit daaruit press ik. Dit is toch ook een goede oefening daarvoor?
 
oh en G is trouwens ook weer in full bulk modus geschoten: 4100kcals!
carbs: 485gram
proteins: 382gram
fat: 67gram
 
oh en G is trouwens ook weer in full bulk modus geschoten: 4100kcals!
carbs: 485gram
proteins: 382gram
fat: 67gram

Netjes G3rr3, nog enige plannen voor volgend jaar? :cool:
 
BW/BF/Statswijs. ;)
eind 2009: BW rond de 90-95kg BF lager dan nu, dit gaat moeilijk worden maar ja so be it.

statsgewijs eind 2009: DL: 190+, squat 150+ en bench 110+ dit is haalbaar IMO

voor eind 2010: BW rond de 100kg, BF tussen 12-16 en stats 500+total zou ik al heel nice vinden maar dat is nog o zo ver weg ;)
 
eind 2009: BW rond de 90-95kg BF lager dan nu, dit gaat moeilijk worden maar ja so be it.

statsgewijs eind 2009: DL: 190+, squat 150+ en bench 110+ dit is haalbaar IMO

voor eind 2010: BW rond de 100kg, BF tussen 12-16 en stats 500+total zou ik al heel nice vinden maar dat is nog o zo ver weg ;)

500+ zou wel erg netjes zijn in een tijdspan van 2 jaar. :eek:
BW 100 met BF tussen 12-16% is ook nog goed te doen.
Maar BW van 90-95 lager als nu tijdens je bulk.. :p
Ik zou gewoon geen doelstelling qua BW/BF voor 2009 opstellen want je moet gewoon vooruit plannen tot volgend jaar zomer, ieder jaar doelstellingen voor je lichaam. Qua kracht kan je elke keer doelstelling maken dat is niet zo van belang. :p
Integendeel dat is juist beter. :)
 
zal wel zien waar ik uitkom op nieuwjaar he :p
 
zal wel zien waar ik uitkom op nieuwjaar he :p

Hehe, dus je bent alsnog bezig met je fysiek of ga je toch echt meer opletten op je kracht? :)
 
natuurlijk ben ik ook nog bezig met fysiek, ik wil geen papzak worden, laat dat duidelijk zijn...
maar de focus gaat nu veel meer op kracht liggen dit krijgt de prioriteit op alles.
 
Succes met je hoge doelen :D dit is zowiezo al super goed zekers als je ziet dat je 17 jaar bent :D
 
benen

Squats
3*80kg
3*100kg
1*110kg
1*120kg
1*130kg -tot hier alles easy
1*135kg -relatief easy PR!
1*140kg -ging redelijk goed PR!
145/150zat erin, trainingsmaatje dacht hetzelfde maar vond het mooi geweest zo :)

Box squat
5*140kg
3*150kg
3*160kg
0*190kg -wou oude pr herdoen, grote maar, ik kwam bij het omhoogkomen een klein beetje in disbalans, weet niet hoe het gebeurd is, en daardoor kantelde ik naar voor, gelukkig dat de spotters de barbell opvingen op ik lag letterlijk op de guillotine... mijn vaste trainingspartner heeft de linkerkant van de barbell kunnen tegenhouden waardoor ik eronderuit ben kunnen komen net op tijd, de andere was aan het slapen en zag het niet eens gebeuren... anyhow ik was mezelf erna aan het uitlachen :D

Leg press ass to plate
15*200kg
15*220kg
15*240kg

Calf press
25*250kg
25*260kg
25*260kg

Hamstring curls
15*25kg
15*30kg
15*35kg
 
Netjes hoor! Respect voor je Squat. :thumbs:
425kg totaal, gaat lekker killer! Hoe doe je zulk zware leg presses ass to the plate? :eek:
Ik heb al moeite met 150kg vreemd genoeg. :p
 
Netjes hoor! Respect voor je Squat. :thumbs:
425kg totaal, gaat lekker killer! Hoe doe je zulk zware leg presses ass to the plate? :eek:
Ik heb al moeite met 150kg vreemd genoeg. :p
hehe toen mijn total nog 400was, was mijn doel 410kg alvorens ik naar het powerhonk zou verhuizen, nou 15kg erboven met nog overschot, gaat goed he :p

die legpresses tjah, gewoon verstand op 0 en gaan :D
 
Netjes weer gewerkt Gerre.

Als jij boxsquat doet ga je dan op aan bankje zitten?
Ik overweeg om het ook te gaan doen maar weet niet precies hoe ik dat moet doen in mijn gym:o
 
Netjes weer gewerkt Gerre.

Als jij boxsquat doet ga je dan op aan bankje zitten?
Ik overweeg om het ook te gaan doen maar weet niet precies hoe ik dat moet doen in mijn gym:o

Gewoon bankje in tussen je Squatrek pleuren? ???
 
Netjes weer gewerkt Gerre.

Als jij boxsquat doet ga je dan op aan bankje zitten?
Ik overweeg om het ook te gaan doen maar weet niet precies hoe ik dat moet doen in mijn gym:o

Gewoon bankje in tussen je Squatrek pleuren? ???

jep gewoon het bankje van de bench press oid nemen en die in het squatrack pleuren :D geweldige oefening om de explosiviteit van je squat te verhogen!
 
jep gewoon het bankje van de bench press oid nemen en die in het squatrack pleuren :D geweldige oefening om de explosiviteit van je squat te verhogen!

Ja is zeker goed voor de explosiviteit. En je kan er lekker hoog mee gaan ook. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven