Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead

  • Topic starter g3rr3
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 51K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
was een rep PR hé geen weight PR ;) even voor de duidelijkheid :D
 
Toch netjes man! Meeste van onze leeftijd doen het niet, waaronder ik ;)
 
en er zijn er ook die erboven zitten :D maar ik zal ze inhalen de kakkerlakken :D
 
en er zijn er ook die erboven zitten :D maar ik zal ze inhalen de kakkerlakken :D


hahaha, zullen niet veel zijn die er boven zitten maar toch, good luck with keeping up! :p
 
training van daarstraks: borst+triceps

Bench press
opwarming
5*40kg
5*50kg
3*60kg
werksets
5*75kg
3*85kg
repout minimaal 1
4*95kg -spot op de 5e rep, PR!

Hammer grip floor press
6*28kg -veel te licht
3*5*32kg -te licht, gelukkig zijn er DB's tot 43kg in mijn nieuwe gym :D

Incline bench press
12*60kg
7*70kg
5*80kg
-iets te veel verhoogd misschien, voorvermoeiing is zwaarder dan ik dacht.

Incline flyes
12*12kg
12*14kg
8*18kg -16kg waren bezet, ik geloof zelfs dat dit een PR is

Dips
10*BW met enkel dip belt aan, in totaal 94kg
8*BW+5kg
6*BW+10kg

mooie training, slimme opbouw van je bench.
 
Hammergrip dumbbell floorpresses zijn the shizzle :wl:
 
mooie training, slimme opbouw van je bench.
slim? is gewoon de opwbouw die wendler aangeeft haha :D

Hammergrip dumbbell floorpresses zijn the shizzle :wl:
is inderdaad wel zalige shizzle, maar de DB's gaan maar tot 32kg hier, hopelijk is het snel september dan zit ik in een gym tot 43kg DB's :D
 
Met floorpresses kan je toch geen optimale ROM maken? Of zie ik dat verkeerd?
Met een bench kan je namelijk ellebogen net iets lager komen dan je lichaam. Soort van "bellow parallel".
 
Met floorpresses kan je toch geen optimale ROM maken? Of zie ik dat verkeerd?
Met een bench kan je namelijk ellebogen net iets lager komen dan je lichaam. Soort van "bellow parallel".

volgens mij is dat net de bedoeling van floor press, zodat je je triceps gaat gebruiken, en je dus alleen het laatste stuk van de benchpress doet, waar je dus vooral je triceps gebruikt
 
Met floorpresses kan je toch geen optimale ROM maken? Of zie ik dat verkeerd?
Met een bench kan je namelijk ellebogen net iets lager komen dan je lichaam. Soort van "bellow parallel".
is ook de bedoeling... floor presses zijn volgens mij om de lockout van de bench te verbeteren, correct me if i'm wrong sanca :D

thanks bro

volgens mij is dat net de bedoeling van floor press, zodat je je triceps gaat gebruiken, en je dus alleen het laatste stuk van de benchpress doet, waar je dus vooral je triceps gebruikt
inderdaad
 
is ook de bedoeling... floor presses zijn volgens mij om de lockout van de bench te verbeteren, correct me if i'm wrong sanca :D


thanks bro


inderdaad

Ach danke schön. Dat is dus om de lockout gewoon te verbeteren oké. Nou volgens mij hebben mensen grotendeels moeite met de onderste gedeelte van een bench. Enige suggesties daarvoor?
Volgens mij werkt een bench met chains ook beter voor je lockout. (onderste gedeelte is wat lichter dan de bovenste gedeelte)
 
Ach danke schön. Dat is dus om de lockout gewoon te verbeteren oké. Nou volgens mij hebben mensen grotendeels moeite met de onderste gedeelte van een bench. Enige suggesties daarvoor?
Volgens mij werkt een bench met chains ook beter voor je lockout. (onderste gedeelte is wat lichter dan de bovenste gedeelte)

waren negatieve reps daar niet voor?
 
Ach danke schön. Dat is dus om de lockout gewoon te verbeteren oké. Nou volgens mij hebben mensen grotendeels moeite met de onderste gedeelte van een bench. Enige suggesties daarvoor?
Volgens mij werkt een bench met chains ook beter voor je lockout. (onderste gedeelte is wat lichter dan de bovenste gedeelte)
voor beginnende powerlifters worden chains afgeraden ;)
 
volgende week ergens :D
 
voor beginnende powerlifters worden chains afgeraden ;)

Okie. :)
Ik denk inderdaad dat negatieve reps of de manier waarop bodybuilders chestgericht benchen een mogelijkheid is om die onderste gedeelte te verbeteren. :)
 
Voor het onderste deel van de bench: cambered bar, maar aangezien de meeste dat niet hebben, stel ik heavy dumbbellpress voor.


Floorpress is zoals gezegd vooral tricep gericht en werkt vooral aan het middengedeelte van je bench. goeie oefening!
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven