XXL Nutrition

g3rr3: train till you drop dead

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb gehoord dat je nooit je carbs op nul moet zetten want dat heeft een averechts effect. Op welk carb percentage ga je zitten tijdens dit dieet?
5%, dit dieet heeft trouwens al meerdere keren bewezen dat het wel degelijk werkt hoor.
 
Ik kom ook es piepen hier.
Nette DL's. Jammer dat je geen magnesium mag gebruiken. Wat een meisjesschool zeg... Die dummbbell curls mogen wel een stukje bruter hé kerel ;)

Succes met keto.
Tip: begin op onderhoud, of zellfs boven onderhoud de eerste 2-3 weken, en wacht nog eventjes met cardio invoeren. Ook niet te vlug zakken in totale kcals, want dan kom je te vlug op een dood punt en verlies je amper vet en gaat je kracht zienderogen achteruit. Heb dat jammer genoeg zelf mogen ondervinden, maarja al doende leert men.

Ja curls mogen hoger maar beginj weer last te krijgen van rechterpols dus lichtjes houden.

Dus beter beginnen op 3000kcals zonder cardio en dan afbouwen naar 2400?
 
training van vandaag
FB1
Fullsquat
12*60kg
10*80kg
8*90kg
5*100kg (PR reprange +1)
50*crunches

Front pulldown
10*55kg
8*60kg
8*60kg
6*65kg (pr)
50*crunches

Military press

10*40kg
8*45kg
7*47.5kg (PR)
4*50kg (PR)
50*crunches

Barbell 21's
21*28kg
kreeg weer last van rechter pols (oude blessure) dus deze verder geskipt

Chest flyes, flat beginnen elke set 1 gaatje hoger
10*12kg
10*12kg
10*12kg

Bench dips
10*BW+20kg (PR)
10*BW+25kg (PR)
8*BW+30kg (PR)
 
Stevige training!
 
5%, dit dieet heeft trouwens al meerdere keren bewezen dat het wel degelijk werkt hoor.
In de jaren 70/80 zijn carb 0 dieets zeer populair geweest bij bodybuildingers maar uiteindelijk is gebleken dat het een negatief effect had op zowel vetverbranding als spierontwikkeling.

Je lichaam verkeerd in een catabolische fase wanneer het na enige tijd geen energie (voedsel) meer binnenkrijgt. Omdat je lichaam natuurlijk niet weet wanneer het weer zijn volgende maaltijd binnenkrijgt houdt het vast aan vetreserves en laat deze moeilijk tot niet los.

Carbs zijn dus nodig om vet te kunnen verbranden en om spiermassa tevens te behouden. Ook moet je de afbouw van carbs niet te statisch uitvoeren. Dus niet via een schema denken ik ga naar 5%, maar aanvoelen op welke grens je kunt gaan zitten. Wedstrijd bodybuilders zijn hier meester in en zitten precies op het randje. Dit vergt natuurlijk veel ervaring.

Download deze film even van Joe Weider over voeding, erg interessant waarbij Franco Colombo veel uitleg geeft over voeding. Tegen het einde van het filmpje aan leggen ze precies uit hoe dat met die carbs zit.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ng-movie-topic-198238/index3.html#post3530514
 
Natuurlijk zijn carbs ok belangrijk, mar dit dieet heeft echt zijn werking al bewezen ook op dit forum.
Ik ga ook elke week een refeed houden met rond de 500 gram carbs en 50-60 gram vet om metabolisme een optater te geven.
 
Natuurlijk zijn carbs ok belangrijk, mar dit dieet heeft echt zijn werking al bewezen ook op dit forum.
Ik ga ook elke week een refeed houden met rond de 500 gram carbs en 50-60 gram vet om metabolisme een optater te geven.

+1 Dave Palumbo en consoorten zweert erbij.

Echter zijn er ook al tal van studies dat dit niet the way to go is voor natural BB'ers.
Nu ja, gewoon proberen zou ik zo zeggen ;)

Flinke training was dat trouwens kerel.
 
+1 Dave Palumbo en consoorten zweert erbij.

Echter zijn er ook al tal van studies dat dit niet the way to go is voor natural BB'ers.
Nu ja, gewoon proberen zou ik zo zeggen ;)

Flinke training was dat trouwens kerel.

Tuurlijk, al ik merk dat het te hard gaat dan vehoog ik de carbs een beetje tot ik zie dat het goed gaat. ik ben nog jong en moet nog veel leren, vandaar dat ik een beetje experimenteer met verschillende soorten dieet
 
Kijk anders ook eens naar dat filmpje Gerre. Kan echt geen kwaad.
 
Zal ik straks zeker doen bro, ik kan dit nu niet omdat ik op mijn stagebedrijf ben ;)
 
Goede trainingen zie ik voorbij komen. Gaat lekker maat.:D
 
We doen ons best :D
 
Nette training; veel pr's... zo hoort dat!!

Suc6 met keto, eens je voorbij de eerste lusteloze dagen bent, ga je versteld staan hoe vlug je vet% daalt!
 
Let's hope :D ik merk vandaag wel dat ik een beetje slomer ben, ik denk dat dit door de weinige carbs is, zal wel beter worden na verloop van tijd.
 
Gaat lekker bro. Hoe voelt dat nou zon 1e dag op keto
 
vandaag staat er een pittige FB2 training op het menu, ik verwacht een Pr op de frontsquat en eventueel op de BOR.
 
We willen natuurlijk allemaal weten of je die PR's hebt neer weten te zetten zonder carbs in je donder :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven