XXL Nutrition

g3rr3: train till you drop dead

  • Topic starter g3rr3
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 51K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hij gaat voor een Pudzianowski look. ;)
dat is wat overdreven :D zolang ik geen fatso wordt is het goed, dus rond 15% vind ik goed genoeg :D
cutten stopt ook zodra ik overstap MC ;)
 
HST / week 5 training 2

hiervoor had ik ook al een judotraining gegeven dus energie al wat minder, toch een redelijke training neergezet :)

ormtc1.jpg
 
Ben eigenlijk wel benieuwd naar je motivatie achter deze beslissing.

Mega BOR en frontsq. :thumbs:
 
waar zie jij een frontsquat MC :D?

mijn motivatie is deze: ik ben meer geïnteresseerd in kracht dan in massa eigenlijk, always have been ;) maar er is een goed voordeel aan deze wendler cycle, de assistance is volgens het bodybuilding principe dus hypertrophy zal er zeker nog zijn, ook ga ik niet zoals een malle PL'er gaan beginnen eten. ik ga blijven clean mijn voedsel tot mij nemen en zo bulken. Het enige 'voor'deel is dan dat als ik wil cheaten ik kan cheaten :D
 
maakt jou lichaam van nature anabolen aan?

de pr's op de bor vliegen het dak uit verdorie, echt mooi



geef jij judo training trouwens? :s
 
maakt jou lichaam van nature anabolen aan?

de pr's op de bor vliegen het dak uit verdorie, echt mooi



geef jij judo training trouwens? :s
Wut wut wuuut??

nee gwn de zaal afgehuurd met de judoclub, want het is zomerstop lol, en ik was de hoogste in rang die aanwezig was(groen) dus moest ik sensei spelen :D
 
Beestachtige training. Grrrrrrr3rrrrre;):)
 
Wat een ****ing monster ben jij gek! 5x110kg Squat voor 2 sets, killing!
 
Wat een ****ing monster ben jij gek! 5x110kg Squat voor 2 sets, killing!
ging redelijk easy eigenlijk :D volgende keer 115kg aan de beurt:p

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

Beestachtige training. Grrrrrrr3rrrrre;):)
thanks!
 
ging redelijk easy eigenlijk :D volgende keer 115kg aan de beurt:p

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------


thanks!

I had that coming. :(
Stop met zo'n beest zijn en ga even verslaafd aan de alcohol en drugs zijn, en kom volgend jaar terug, zodat ik je in ieder geval heb kunnen inhalen, damn son! :p
 
I had that coming. :(
Stop met zo'n beest zijn en ga even verslaafd aan de alcohol en drugs zijn, en kom volgend jaar terug, zodat ik je in ieder geval heb kunnen inhalen, damn son! :p
alcohol heb ik op de festivals en de afstudeerfuiven genoeg gedronken :D genoeg geweest voor nu :D
never gonna happen bro, blijf jij maar lekker in mijn schaduw :roflol:
 
alcohol heb ik op de festivals en de afstudeerfuiven genoeg gedronken :D genoeg geweest voor nu :D
never gonna happen bro, blijf jij maar lekker in mijn schaduw :roflol:

:roflol:
Ik kan natuurlijk gewoon wachten tot je zwaar gep0wnd word tijdens judo. :D (wat zekers gaat gebeuren ook!)
It'll make my day. :D
Haha, nee ik blijf inderdaad altijd in je schaduw. Maaaaaaaaaaaaaaaar, ik pas al bijna niet meer in je schaduw, haha. (even me selfstandards hoog houden hé ;))
 
Wut wut wuuut??

nee gwn de zaal afgehuurd met de judoclub, want het is zomerstop lol, en ik was de hoogste in rang die aanwezig was(groen) dus moest ik sensei spelen :D

was maar een grapje natuurlijk.

ow, zo...is dat niet erg duur?
 
was maar een grapje natuurlijk.

ow, zo...is dat niet erg duur?
6euro per uur, als je dat deelt door X personen is dat peanuts :p

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

:roflol:
Ik kan natuurlijk gewoon wachten tot je zwaar gep0wnd word tijdens judo. :D (wat zekers gaat gebeuren ook!)
It'll make my day. :D
Haha, nee ik blijf inderdaad altijd in je schaduw. Maaaaaaaaaaaaaaaar, ik pas al bijna niet meer in je schaduw, haha. (even me selfstandards hoog houden hé ;))
ik doe geen competitie ;)
en de enige die mij nog ownt op de judo is mijn sensei zelf :roflol:

:roflol: @ 2e comment!
 
Ok verkeerd gelezen, dan valt het wat tegen. :jk:

Je wilt eerder een powerbuilder zijn. Ben zelf ook meer een powerbuilder. Ben niet iemand die heel veel iso oefeningen doet. Liefst de compounds.
 
6euro per uur, als je dat deelt door X personen is dat peanuts :p

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------


ik doe geen competitie ;)
en de enige die mij nog ownt op de judo is mijn sensei zelf :roflol:

:roflol: @ 2e comment!

Heb je ooit Final Destination gezien? Zoiets kan er gebeuren, alleen dan op een minder erge ongeluk en dan p0wn ik je! :)
Maar tot die tijd. :(

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

Ok verkeerd gelezen, dan valt het wat tegen. :jk:

Je wilt eerder een powerbuilder zijn. Ben zelf ook meer een powerbuilder. Ben niet iemand die heel veel iso oefeningen doet. Liefst de compounds.

Who needs Isolation when you got COMPOUND? :D
Geef mij maar 5 grote oefeningen zoals Squat, Deadlift, BP, MP en BOR in 1 training. Maar ik ben bang dat je dan niet dat lang zal volhouden. :p
 
Ok verkeerd gelezen, dan valt het wat tegen. :jk:

Je wilt eerder een powerbuilder zijn. Ben zelf ook meer een powerbuilder. Ben niet iemand die heel veel iso oefeningen doet. Liefst de compounds.
bwanee die assistance is niet vol gas doorgaan, de concentratie ligt echt op de main lift, de assistance mag je echt niet voluit doen in deze cycles anders loopt het gegarandeerd mis, maarja we zien wel waar ik uitkom he ;)

Hopelijk blijft iedereen mij volgen in de andere sectie :D!

Heb je ooit Final Destination gezien? Zoiets kan er gebeuren, alleen dan op een minder erge ongeluk en dan p0wn ik je! :)
Maar tot die tijd. :(

Who needs Isolation when you got COMPOUND? :D
Geef mij maar 5 grote oefeningen zoals Squat, Deadlift, BP, MP en BOR in 1 training. Maar ik ben bang dat je dan niet dat lang zal volhouden. :p
keep on dreaming :p

die 5compounds in 1 training is echt zwaar, dat merk ik maar al te goed met HST :D ik ben iemand die op alle compounds voluit wil gaan end at mag je echt neit doen met HST :D
 
bwanee die assistance is niet vol gas doorgaan, de concentratie ligt echt op de main lift, de assistance mag je echt niet voluit doen in deze cycles anders loopt het gegarandeerd mis, maarja we zien wel waar ik uitkom he ;)

Hopelijk blijft iedereen mij volgen in de andere sectie :D!


keep on dreaming :p

die 5compounds in 1 training is echt zwaar, dat merk ik maar al te goed met HST :D ik ben iemand die op alle compounds voluit wil gaan end at mag je echt neit doen met HST :D

Erm, voor alle duidelijk, dat mag NOOIT in geen enkele schema. Je gaat jezelf geheid slopen en dat wil je uiteindelijk niet. Ik ben ook iemand die gewoon doorgaat die denkt hé, vorige training 5 reps? Nou worden het er 6. En dan ben ik dood bij de 6e rep en denk ik, nog 1 rep omdat chocomelk zwaar ftw is. Eenmaal daar ben ik op het punt om in te zakken en denk ik je kan toch niet Ronnie Coleman of Branch Warren teleurstellen?! 8 reps kom op bitch! :)
Helaas gaat dit niet alle trainingen zo, want ja op een gegeven moment kies je om met de ene oefening volop te gaan waardoor de ander(e) lijden. :(
 
No shit sherlock :D
ik ben gewoon iemand de op alles voluit wil gaan, inhouden is voor mietjes :D
maarja als ik merk dat het té gaat in deze cycles ga ik wel aanpassingen moeten doen, zie ik dan wel weer :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven