g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
dat is wat overdreven
zolang ik geen fatso wordt is het goed, dus rond 15% vind ik goed genoeg 
cutten stopt ook zodra ik overstap MC

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is wat overdreven
zolang ik geen fatso wordt is het goed, dus rond 15% vind ik goed genoeg 

?
maar er is een goed voordeel aan deze wendler cycle, de assistance is volgens het bodybuilding principe dus hypertrophy zal er zeker nog zijn, ook ga ik niet zoals een malle PL'er gaan beginnen eten. ik ga blijven clean mijn voedsel tot mij nemen en zo bulken. Het enige 'voor'deel is dan dat als ik wil cheaten ik kan cheaten 
Wut wut wuuut??maakt jou lichaam van nature anabolen aan?
de pr's op de bor vliegen het dak uit verdorie, echt mooi
geef jij judo training trouwens? :s

ging redelijk easy eigenlijkWat een ****ing monster ben jij gek! 5x110kg Squat voor 2 sets, killing!
volgende keer 115kg aan de beurt
thanks!
ging redelijk easy eigenlijkvolgende keer 115kg aan de beurt
---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------
thanks!

alcohol heb ik op de festivals en de afstudeerfuiven genoeg gedronkenI had that coming.
Stop met zo'n beest zijn en ga even verslaafd aan de alcohol en drugs zijn, en kom volgend jaar terug, zodat ik je in ieder geval heb kunnen inhalen, damn son!![]()
genoeg geweest voor nu 

alcohol heb ik op de festivals en de afstudeerfuiven genoeg gedronkengenoeg geweest voor nu
never gonna happen bro, blijf jij maar lekker in mijn schaduw![]()

(wat zekers gaat gebeuren ook!)
)Wut wut wuuut??
nee gwn de zaal afgehuurd met de judoclub, want het is zomerstop lol, en ik was de hoogste in rang die aanwezig was(groen) dus moest ik sensei spelen![]()
was maar een grapje natuurlijk.
ow, zo...is dat niet erg duur?
6euro per uur, als je dat deelt door X personen is dat peanutswas maar een grapje natuurlijk.
ow, zo...is dat niet erg duur?

ik doe geen competitie
Ik kan natuurlijk gewoon wachten tot je zwaar gep0wnd word tijdens judo.(wat zekers gaat gebeuren ook!)
It'll make my day.![]()
Haha, nee ik blijf inderdaad altijd in je schaduw. Maaaaaaaaaaaaaaaar, ik pas al bijna niet meer in je schaduw, haha. (even me selfstandards hoog houden hé)

@ 2e comment!6euro per uur, als je dat deelt door X personen is dat peanuts
---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------
ik doe geen competitie
en de enige die mij nog ownt op de judo is mijn sensei zelf
@ 2e comment!

Ok verkeerd gelezen, dan valt het wat tegen.
Je wilt eerder een powerbuilder zijn. Ben zelf ook meer een powerbuilder. Ben niet iemand die heel veel iso oefeningen doet. Liefst de compounds.

bwanee die assistance is niet vol gas doorgaan, de concentratie ligt echt op de main lift, de assistance mag je echt niet voluit doen in deze cycles anders loopt het gegarandeerd mis, maarja we zien wel waar ik uitkom heOk verkeerd gelezen, dan valt het wat tegen.
Je wilt eerder een powerbuilder zijn. Ben zelf ook meer een powerbuilder. Ben niet iemand die heel veel iso oefeningen doet. Liefst de compounds.

!keep on dreamingHeb je ooit Final Destination gezien? Zoiets kan er gebeuren, alleen dan op een minder erge ongeluk en dan p0wn ik je!
Maar tot die tijd.
Who needs Isolation when you got COMPOUND?
Geef mij maar 5 grote oefeningen zoals Squat, Deadlift, BP, MP en BOR in 1 training. Maar ik ben bang dat je dan niet dat lang zal volhouden.![]()

ik ben iemand die op alle compounds voluit wil gaan end at mag je echt neit doen met HST 
bwanee die assistance is niet vol gas doorgaan, de concentratie ligt echt op de main lift, de assistance mag je echt niet voluit doen in deze cycles anders loopt het gegarandeerd mis, maarja we zien wel waar ik uitkom he
Hopelijk blijft iedereen mij volgen in de andere sectie!
keep on dreaming
die 5compounds in 1 training is echt zwaar, dat merk ik maar al te goed met HSTik ben iemand die op alle compounds voluit wil gaan end at mag je echt neit doen met HST
![]()