Fitness Seller

Ga jij naar fibo 2005

Peiling Peiling Ga jij naar fibo?

• Ja

Stemmen: 26 47,3%
  • Nee

Stemmen: 29 52,7%

• Totaal stemmers
    55
Nope. Duizend ver... :(

Ja , ga met wat vrienden van de gym. Nog iemand uit amersfoort? die mag wel op het dak zitten of de trekhaak :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben benieuwd naar de koppen achter het forum. Dus af en toe ff je nickname roepen in de zaal. :cool:

Jullie kennen me herkennen aan mijn mouwloze shirt :D

Just kidding :cool:

Emile zei:
Ik ben benieuwd naar de koppen achter het forum. Dus af en toe ff je nickname roepen in de zaal. :cool:

Jullie kennen me herkennen aan mijn mouwloze shirt :D

Just kidding :cool:

Mij herken je aan het ryubolic shirt :D

Ja. Althans, nog wat vervoer regelen. :)

neen, ik ga niet.

Nope.. vorig jaar was leuk. Maar dit jaar niet echt zin in om weer te gaan.

ik ben er weer bij

Ik ga als ik iemand meekrijg,ben de enige in m'n vriendenkring die er zo hard in opgaat om er heen te gaan

ik ga hoogstwaarschijnlijk wel met trainingspartner....kheb alleen geen flauw idee hoe ik er moet komen...

Emile zei:
Hij kent ook vele mensen in het bbwereldje en komt regelmatig bij Ed van amsterdam op de koffie. Die kent hij dan ook persoonlijk.

Das dan op zich ook wel handig natuurlijk. Anders heeft die Ed ook zoiets van 'wat de **** kom je doen?' :D

Maar ontopic: nee.

Nee ik ga niet. Ben vorig jaar wel geweest.

ja is wel de bedoeling dat ik ga tenminste als mn maat nog gaat en als mn grote beurt niet teveel gaat kostern haha. zullen we een aparte dbb stand maken haha

yess ik ben van de partij.. is wel een $*eind hier vandaan.. dussss gaan er nog peeps uit amsterdam? ;)

Ben erbij..de donderdag of vrijdag

Gratis entree als fachbesucher :p

Terug
Naar boven