MuscleMeat

Ga jij naar fibo 2005

Peiling Peiling Ga jij naar fibo?

• Ja

Stemmen: 26 47,3%
  • Nee

Stemmen: 29 52,7%

• Totaal stemmers
    55
ik ben er ook. als je manneke met een brilleke ziet van 1.785m en beetje geblondeerde plukjes haar dan ben ik het. ik heb geen dbb shirt om aan te trekken :D. denk dat het witte broek wordt met rood mouwloos blousje.

Zondag is moederdag dus ga ik mn moeder en mn vrouwtje (moeder van mn 2 kinderen :)) in de bloemetjes zetten. Mij vindt je dus aanwezig op zaterdag. Zoals je ziet op mijn avatar ben ik nogal herkenbaar dus als er iemand zin in heeft spreek me maar aan :cool:

Klopt het dat er daar zulke bijzondere koopjes kunnen gedaan worden betreffende suplementen?

Heeft e rnog iemand tips betreffende het bezoeken van een fibo? Ik veronderstel genoeg geld en een grote tas? :D

Ik ga op zondag als ik me goed en fit voel...

Ik ben er nog nooit geweest... Maar wil eigenlijk geen eten meenemen.. Kan je daar een beetje fatsoenlijk en gezond eten. Ga er vanuit van wel eigenlijk op zo'n bb-beurs.

wat kosten de kaarten trouwens?

jaja ik ga ook, samen met nog een paar gasten.
met de trein zaterdag vanaf amsterdam.

gaan er trouwens nog meer mensen met de trein?? (kunnen we misschien afspreken daaro)
we zouden elkaar toch wel herkennen, allemaal BUFFE gasten op et perron

zou wel grappig zijn

Purple zei:
Ik ben er nog nooit geweest... Maar wil eigenlijk geen eten meenemen.. Kan je daar een beetje fatsoenlijk en gezond eten. Ga er vanuit van wel eigenlijk op zo'n bb-beurs.

Wat dacht je met een paar duizend bb-ers op een paar vierkante meter :D

yep i'll be there :D maar weet nog niet precies hoe en wat en hoelaat en wanneer :cool:

Jep, ik ga ook. Weet alleen nog niet welke dan :rolleyes:

ben zeker van de partij, ga zaterdag of zondag.

Purple zei:

Je kan daar vanalles eten van gezond warm en koud tot de junk bratwursteln en frikadelle (= hamburger!)

Verder kun je overal shakes halen (tegen betaling) en gratis amino's graaien en snaaien :cool: Vorig jaar samen met 3 vrienden een honderd amino's gegraaid...tja Nederlanders he ;) :D

Groet Jugger

Ik ga zaterdag. Is altijd wel leuk om daar rond te lopen en wat bekende te zien.

Terug
Naar boven