XXL Nutrition

gear testen licentie labs

Dat zeg ik toch niet, of wel?

Ik probeer alleen te zeggen dat een enkele steekproef geen zin heeft. Het zogenaamd 'chinees' merk heeft ook een aantal waardeloze batches geproduceerd, ga je een lab daarop beoordelen?

En welke batches zijn dat dan? Hoe weet jij dat ze ''waardeloos'' zijn? Omdat iemand er slecht op gainde? Zulke mensen kunnen beter eens naar hun voeding en trainingschema kijken. Natuurlijk kan er bij elk merk wel eens één enkele keer een verkeerde batch bij zitten, de productie van al hun aas gebeurt met de hand dusja dat is best mogelijk, maar dat mag niet vaak gebeuren. En met een test op een willekeurige batch is er al een groot deel uit te sluiten, en zoals gezegt, 100% zekerheid heb je nooit maar dan kun je beter geen aas meer nemen.

Eigen ervaring. Test, tren, clenbuterol, maakt geen zak uit. De poeders worden er inderdaad handmatig in gemixt, welke godvergete oen dat is maakt geen donder uit.

Sure, je filtert het overgrote deel eruit. Maar om bij elke batch te gaan refereren naar een eerder opgesteld testrapport is natuurlijk grote onzin.

Eigen ervaring. Test, tren, clenbuterol, maakt geen zak uit. De poeders worden er inderdaad handmatig in gemixt, welke godvergete oen dat is maakt geen donder uit.

Sure, je filtert het overgrote deel eruit. Maar om bij elke batch te gaan refereren naar een eerder opgesteld testrapport is natuurlijk grote onzin.

En dat was allemaal dezelfde batch, zelfs de clen? yeah right kerel overdrijven is ook een kunst:rolleyes:

Gozer, zelfs al waren het verschillende batches, wat voor punt wil je daarmee maken? Dat ondersteunt alleen maar mijn verhaal over hoe een grote onzin een steekproef wel niet is.

Het is wel duidelijk, jij hoort bij het 'ik geef graag geld uit voor het grotere doel, ook al is het onzin'-kamp en ik niet.

Laat de rest nu maar reageren.

Gozer, zelfs al waren het verschillende batches, wat voor punt wil je daarmee maken? Dat ondersteunt alleen maar mijn verhaal over hoe een grote onzin een steekproef wel niet is.

Het is wel duidelijk, jij hoort bij het 'ik geef graag geld uit voor het grotere doel, ook al is het onzin'-kamp en ik niet.

Laat de rest nu maar reageren.

Me punt is dat als geen een batch bij jou werkt dat je eerder eens naar jezelf moet kijken ipv het merk;)

Goed punt man. Ik zal volgende keer eerst naar mezelf kijken als ik 320mcg clenbuterol neem.

Sommige bekende UG labs komen niet eens uit Nederland, meen je nou werkelijk dat die hier zitten mee te lezen. En ook al zouden ze meelezen, sommige UG labs staan al jaren aan de top, door een of ander testje wat iemand laat uitvoeren gaan ze heus de kwaliteit niet door verminderen, dan graven ze hun eigen graf;)

Dus ja ik ben nog steeds in en zou zeker wat geld doneren aan degene die het gaat uitvoeren!

Ja die lezen mee haha.

ik heb nog wel een dichte vial van het merk x fl**ker hem anders toch weg.
overgestapt op ander merk in midden van de kuur.

Terug
Naar boven