AndroidHealthClinic

Gebak op werk. Hoe gaan jullie er mee om

[Afbeelding niet meer beschikbaar]:)

Ik werk in een bedrijf waar 300 man rondloopt, elke dag wel taart dus.
Ik zeg gewoon dat ik niet hoef. Er heeft toen wel een keer zo een aap expres een bak snoep voor me neus gezet, die kl***zak. Ik heb dat snoep met bord en al de vuilnisbak ingetieft. Toen was de boodschap wel duidelijk. Nu vragen ze het niet meer of ik taart hoef.

dan zou ik gewoon heel die bak snoep leegvreten :W

p*ssy

• Topic Starter Topic Starter
Haha

Het gebak stond op tafel.
Dus toen begonnen de eerste mensen al te vragen. Moet je gebak.
Ik nee
Zij stel je niet aan man, blablabla.
Ik. Nee!
Ik: Ik vind aardig dat je trakteert, maar ik moet die shit load aan suikers niet
Hun: Naja oke dan, dan eet ik jouw stuk wel op. Zijn een papz*k.

t**fus t*ring papz*k haha, die ken zich amper meer bewegen.

Maarja was er zo wel van af.

Maar bedankt voor de handige tips bro's. Ik ga even wat karma uitdelen.:)

Normaal heb ik geen probleem met gebak. Maar in de cut eet ik het liever niet.

Als ik dan nee zeg tegen het gebak, gaat iedereen helemaal zeiken.
En vooral hier bij de Technische Dienst is het niet relaxt.
Daar staan dan 60 alpha gasten naar je kijken. En roepen mietje, vreet gewoon joh. Stel je niet aan blablabla.

Not cool.

Ik heb 1 keer gezegd. Ja ik zit in de cut. Dan vragen ze meteen k*t? En liggen ze allemaal dubbel hahaha.

Hoe gaan jullie er mee om:D?

Om half 10 staat er GVD weer gebak:mad:
maakt het alleen moeilijker, zeg gewoon "ik heb er geen zin in" en als ze er verder door over vragen zeg je dat je geweldadige diarree hebt:)

Als je groot genoeg bent is een boze blik al genoeg, dan hoef je niet eens "nee" te zeggen.

Gozer ik voel je man!
Ik was ook werkzaam in de TD en inderdaad ook bijna elke week gebak en ze blijven de hele tijd maar zeiken.
Waarom eet je geen gebak ben je bang dat je dik wordt? bla bla bla hahaha.
Je drinkt ckrr ook geen bier? bla bla bla hahaha.
Nee das niet goed voor zen spiertjes jongen bla bla bla hahaha.
Die maaltijden van jouw kunnen nooit gezond zijn en het lijkt me niet te vreten wrm eet je dat in godsnaam? bla bla bla hahaha
Altijd dezelfde zeik zooi en ook verassend elke dag opnieuw in dezelfde context!
Normaal kan ik daar wel 2 a 3 keer om lachen en laat je niet van je stuk brengen maar als 10000 maal wordt is het echt irri ckrrr als je diep aan het cutten ben plus de nodige aas ernaast.
Heb er toen bijna een recht op zen smoel geramd flink uitgevallen toen was het wel voorbij helaas ook voor mij een maand later lag ik eruit want ik pasde niet in de groep!
Het zijn meestal inderdaad de zogenaamde algha mannetjes die met een dikke bierbuik bij hun godsgruwelijk lelijke mormel van 100+ kg en 4 even lelijke gremlins thuis geen leven hebben!
Ik snap het gewoon niet dat hier in Nederland iedereen zo overhoop kan liggen over de manier hoe sommige mensen een ander leven willen hebben.

Laatst bewerkt:
Haha

Ik nee
Ik. Nee!
Ik: Ik vind aardig dat je trakteert, maar ik moet die shit load aan suikers niet

Hehehe, ook opgelost zo. Allergie als excuus doet het ook altijd goed, glutenallergie bijvoorbeeld (zoek maar eens op coeliaki, no joke).

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

maakt het alleen moeilijker, zeg gewoon "ik heb er geen zin in" en als ze er verder door over vragen zeg je dat je geweldadige diarree hebt:)

Klopt, verwacht geen begrip dus probeer ook niks uit te leggen....

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Als je groot genoeg bent is een boze blik al genoeg, dan hoef je niet eens "nee" te zeggen.

:roflol: Beetje zoals in je avatar doet het zeker goed hahaha! Jammer genoeg niet voor velen weggelegd...

Haha

Ik nee
Ik. Nee!

En die papz*k krijgt geen gezeik, maar heeft weinig kwaliteit van leven meer:P

als je zelf jarig bent, neem dan voor iedereen een pot kwark mee

Wat is er zo moeilijk aan ? Zeg gewoon dat je het niet wilt .

Gozer ik voel je man!
Ik was ook werkzaam in de TD en inderdaad ook bijna elke week gebak en ze blijven de hele tijd maar zeiken.
Waarom eet je geen gebak ben je bang dat je dik wordt? bla bla bla hahaha.
Je drinkt ckrr ook geen bier? bla bla bla hahaha.
Nee das niet goed voor zen spiertjes jongen bla bla bla hahaha.
Die maaltijden van jouw kunnen nooit gezond zijn en het lijkt me niet te vreten wrm eet je dat in godsnaam? bla bla bla hahaha
Altijd dezelfde zeik zooi en ook verassend elke dag opnieuw in dezelfde context!
Normaal kan ik daar wel 2 a 3 keer om lachen en laat je niet van je stuk brengen maar als 10000 maal wordt is het echt irri ckrrr als je diep aan het cutten ben plus de nodige aas ernaast.
Heb er toen bijna een recht op zen smoel geramd flink uitgevallen toen was het wel voorbij helaas ook voor mij een maand later lag ik eruit want ik pasde niet in de groep!
Het zijn meestal inderdaad de zogenaamde algha mannetjes die met een dikke bierbuik bij hun godsgruwelijk lelijke mormel van 100+ kg en 4 even lelijke gremlins thuis geen leven hebben!
Ik snap het gewoon niet dat hier in Nederland iedereen zo overhoop kan liggen over de manier hoe sommige mensen een ander leven willen hebben.

:roflol::roflol:

Liegen ? Kom op zeg.

Zeg dan gewoon dat je op dieet bent... met als opmerking "misschien ook iets voor jou ?"

cutten zegt niemand iets.

Liegen ? Kom op zeg.

Zeg dan gewoon dat je op dieet bent... met als opmerking "misschien ook iets voor jou ?"

cutten zegt niemand iets.

+1.
Bij mij op 't werk als iemand jarig is ook standaard gebak maar zeg ik ook gewoon nee bedankt ik eet zo dingen niet, en dan is 't al goed eigenlijk. Meestal als ze aant eten zijn zeggen ze wel hoe lekker het wel niet is haha mja boeit me verder vrij weinig.

Inderdaad, van die gasten die tegen leken vertellen dat ze 'in de cut' zitten of aan het 'cutten' zijn. Ik kan er gewoon niet bij, waarom? Waarom bestaan die mensen überhaupt? Zit er ook maar één persoon te wachten op dergelijke figuren? Ben ik zo benieuwd naar, zo benieuwd!

Inderdaad, van die gasten die tegen leken vertellen dat ze 'in de cut' zitten of aan het 'cutten' zijn. Ik kan er gewoon niet bij, waarom? Waarom bestaan die mensen überhaupt? Zit er ook maar één persoon te wachten op dergelijke figuren? Ben ik zo benieuwd naar, zo benieuwd!

???

Ik zeg meestal dat ik niet van zoetigheid hou. Heb je gelijk alles. Een paar keer zeggen, en ze vragen het niet eens meer :D

Heb ook wel eens gezegd dat ik het 'straks wel even pak'. Einde van de dag kijken, en het is dan weg (zelfde als , dus)

tegen mn zin opeten en vervolgens in een hoekje uithuilen

Niks van aantrekken, laat ze lekker miepen... na 10x het zelfde houden ze er heus wel een keer mee op. Iedereen moet zelf weten wat hij/zij wilt eten en hoe hij/zij leeft...laat je niet kennen door hun kinderachtige gedrag!

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

als je zelf jarig bent, neem dan voor iedereen een pot kwark mee

hahahahaha :roflol: In iederegeval als ik bij je zou werken, zou je er mij een GROOT plezier mee doen (-> tip: Weerribben magere kwark :heart: :eyebrow:)

Terug
Naar boven