XXL Nutrition

Gebak op werk. Hoe gaan jullie er mee om

Ik heb gezegd dat geen glazuur op m'n tanden heb, dus dat ik heel snel gaatjes krijg als ik dingen ga eten met veel suikers. Dat konden ze wel begrijpen (hoop dat niemand van m'n werk hier meeleest:o).

Dus je loopt ons al die tijd al in de zeik te nemen? Ik zal het even rond mailen!

Ik snap het probleem eigenlijk niet want de meesten hier zouden af en toe juist wel een gebakje kunnen gebruiken. Al zou je elke week een gebakje eten en de rest van de week wel netjes eten denk je dan echt dat je er ook maar iets van zou merken? Beetje aandachtsgeile aanstellerij volgens mij.
+1

Als hij op een verjaardag zit zit hij zielig in een hoekje met z'n biertje terwijl iedereen lekker loopt te feesten met zijn taartje:)

liever een biertje dan een taartje hoor

:fuu:

+1

Als hij op een verjaardag zit zit hij zielig in een hoekje met z'n biertje terwijl iedereen lekker loopt te feesten met zijn taartje:)
Heh,

Dan feest ik toch liever met een biertje dan met een stuk taart tbfh, wat een slechte vergelijking:p. Maarja, voor mij persoonlijk vind ik het meestal niet eens zo boeiend al die taart en koek, als het er echt goed uitziet pak ik wel maar anders, why bother. Koek is altijd in 2 happen op en bijna alles smaakt het zelfde, alleen de een iets zoeter dan de ander. Hoewel kletskoppen wel goud zijn overigens:D

Heh,

Dan feest ik toch liever met een biertje dan met een stuk taart tbfh, wat een slechte vergelijking:p. Maarja, voor mij persoonlijk vind ik het meestal niet eens zo boeiend al die taart en koek, als het er echt goed uitziet pak ik wel maar anders, why bother. Koek is altijd in 2 happen op en bijna alles smaakt het zelfde, alleen de een iets zoeter dan de ander. Hoewel kletskoppen wel goud zijn overigens:D

Was ook niet echt serieus bedoelt je kan toch niet feesten met een taartje in je hand:o

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Het is alleen een beetje jammer dat sommige mensen hier denken dat ze pro bber zijn en denken dat ze van een stuk taart spiermassa verliezen of er ineens 500 gram vet bij komt, Stel je niet aan en vreet morgen dat stuk taart op!

Het is alleen een beetje jammer dat sommige mensen hier denken dat ze pro bber zijn en denken dat ze van een stuk taart spiermassa verliezen of er ineens 500 gram vet bij komt, Stel je niet aan en vreet morgen dat stuk taart op!

en dan is het in het weekend, och kom drink dat biertje, en och kom ga met de collega's mee naar de mc do, en uiteindelijk zit je in de zomer nog steeds met je bulkvet

en dan is het in het weekend, och kom drink dat biertje, en och kom ga met de collega's mee naar de mc do, en uiteindelijk zit je in de zomer nog steeds met je bulkvet

+1. Leuk als je het doet als je op 15% staat, maar op 8/9% gaat dat toch echt wel aanzetten. Helemaal als je elke dag een stukje taart meepakt.

sinds ik gebak eet, maak ik de gains van mijn leven !

+1. Leuk als je het doet als je op 15% staat, maar op 8/9% gaat dat toch echt wel aanzetten. Helemaal als je elke dag een stukje taart meepakt.
Kom op man als je 1 stukje taart of desnoods 2 stukjes taart meepakt wat denk je dat je gelijk 500 gram vet aanzet? was het maar zo'n feest dan woog ik allang 80 kilo

gewoon derin knallen ouwe, en niet zoveel aanstellen.

Als een collega trakteert die toch al bekend staat als een ranzig typ die het nooit zo nauw neemt met de persoonlijke hygiëne, dan sla ik het beleefd over.

Of wat ook regelmatig gebeurd is dat zo'n doos met gebak al een tijdje open staat, iedereen heeft daar al met zijn bek boven staan hangen om een gebakkie uit te kiezen. En uiteindelijk ben jij dan aan de beurt.

Ik ben nogal vies uitgevallen, dat is mijn makke, dus dan denk ik laat maar zitten.

Wat betreft me fysiek maak ik me nergens druk om.
Dat deed ik toen ik 20 was en ik nog wat kon bereiken in de sport, het is nu gewoon bijhouden en trainen voor de lol.

één rijsttaartje bv = 300kcal ... daar moet ik een half uur voor trappen op mijn fiets ...
Tsja, dan weet ik het wel hoor. Dan eet ik liever iets wat ik echt graag heb. Een
pizza of een paar lekkere biertjes drinken.

Kom op man als je 1 stukje taart of desnoods 2 stukjes taart meepakt wat denk je dat je gelijk 500 gram vet aanzet?

Nee, maar als jij een bepaald cutschema hebt om binnen een bepaald caloriegehalte toch aan je gewenste hoeveelheid eiwitten te komen en je eet daar elke dag nog een 1 of 2 stukken taart bij. Dat gaat inderdaad aanzetten ja.

één rijsttaartje bv = 300kcal ... daar moet ik een half uur voor trappen op mijn fiets ...
Tsja, dan weet ik het wel hoor. Dan eet ik liever iets wat ik echt graag heb. Een
pizza of een paar lekkere biertjes drinken.

in jou zwanger geval op dit moment dus een broodje augurk met slagroom :p

• Topic Starter Topic Starter
Gozer ik voel je man!
Ik was ook werkzaam in de TD en inderdaad ook bijna elke week gebak en ze blijven de hele tijd maar zeiken.
Waarom eet je geen gebak ben je bang dat je dik wordt? bla bla bla hahaha.
Je drinkt ckrr ook geen bier? bla bla bla hahaha.
Nee das niet goed voor zen spiertjes jongen bla bla bla hahaha.
Die maaltijden van jouw kunnen nooit gezond zijn en het lijkt me niet te vreten wrm eet je dat in godsnaam? bla bla bla hahaha
Altijd dezelfde zeik zooi en ook verassend elke dag opnieuw in dezelfde context!
Normaal kan ik daar wel 2 a 3 keer om lachen en laat je niet van je stuk brengen maar als 10000 maal wordt is het echt irri ckrrr als je diep aan het cutten ben plus de nodige aas ernaast.
Heb er toen bijna een recht op zen smoel geramd flink uitgevallen toen was het wel voorbij helaas ook voor mij een maand later lag ik eruit want ik pasde niet in de groep!
Het zijn meestal inderdaad de zogenaamde algha mannetjes die met een dikke bierbuik bij hun godsgruwelijk lelijke mormel van 100+ kg en 4 even lelijke gremlins thuis geen leven hebben!
Ik snap het gewoon niet dat hier in Nederland iedereen zo overhoop kan liggen over de manier hoe sommige mensen een ander leven willen hebben.

Yeah haha precies.
We zitten op 1 lijn bro.

Word er ook echt helemaal gestoord van. Als ik gvd al een vitamine tabletje ofzo slik, dan krijg ik meteen naar me kop. Anabolen zeker:mad:

Jammer dat je om gebak bent ontslage bro haha

Yeah haha precies.
We zitten op 1 lijn bro.

Word er ook echt helemaal gestoord van. Als ik gvd al een vitamine tabletje ofzo slik, dan krijg ik meteen naar me kop. Anabolen zeker:mad:

Jammer dat je om gebak bent ontslage bro haha
Wacht, waar komen de bro's nou opeens vandaan???

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap het probleem eigenlijk niet want de meesten hier zouden af en toe juist wel een gebakje kunnen gebruiken. Al zou je elke week een gebakje eten en de rest van de week wel netjes eten denk je dan echt dat je er ook maar iets van zou merken? Beetje aandachtsgeile aanstellerij volgens mij.

Lees eens goed.

Ik ben aan het cutten.
Dan ga je zeker geen gebak eten. Ik sta niet elke avond voor me plezier op de crosstrainer.

Terug
Naar boven