AndroidHealthClinic

"Gebruik jij ook eiwit shakes?????"

xD. Die redenaties kom ik hier ook zat tegen op het forum.
'wetenschap boeit niet, het gaat om ervaring. Ik ben ouder en groter dan jij bent, en heb dus meer ervaring, dus ik heb meer gelijk. Punt.''

xD. Die redenaties kom ik hier ook zat tegen op het forum.
'wetenschap boeit niet, het gaat om ervaring. Ik ben ouder en groter dan jij bent, en heb dus meer ervaring, dus ik heb meer gelijk. Punt.''

ja ik weet niet wat sommige mensen hebben maar zonder onderzoek te doen vinden hun dat ze gelijk hebben echt gtfo

Vorige week, en dit lieg ik niet, was ik net klaar met mn training met een maat van me, ik stond in de kleedkamer mn shake te maken,

kwamen er twee turken binnen, begon de kleinste van de twee over shakes (waarschijnlijk omdat hij mijn pot zag staan) en zei die andere turk (wel lange kerel, maar gewoon echt fatsig ecto, k*tfysiek 1/10) nee das onzin vlees is het beste eiwit voor je lichaam.
Zegt die andere volgens mij werkt het wel hoor, wijzende naar mn maat en mij
Zegt die andere kneus: ja maar je wordt er niet hard van, zij zijn echt niet hard, dat zijn zachte spieren.

Ik wou m pijn doen. Heel veel pijn.
The stupid, it burns!

Awwww....JW got accused of having soft p*ssy-like muscles? :P

Meeste mensen waar ik mee omga weten wel hoe het zit. Verder gebruik ik het zelf gewoon niet, ik hang die 30 euro per maand liever aan iets anders :D.

Maar ik irriteer me echt niet aan zo'n vragen. Ik probeer het gewoon normaal uit te leggen. Als ze het niet snappen/willen geloven dan houdt voor mij de discussie gewoon op en dan geloven ze maar wat ze zelf willen geloven.

btw heb dit met creatine heel erg.... mensen die heel fanatiek vertellen over de geweldige gains die ze hebben gemaakt in 1 week met creatine.... ik heb dat gewoon de neiging om een dumbbell tegen hun hoofd aan te gooien... echt jonge dan hebben ze een plateau berijkt en komen ze ja ik GEBRUIK creatine nu en ik merk echt ben sinds gisteren 1,5 kilo aangekomen...... dan wil je die gene vermoorden.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 00:19 ----------

en uit leggen dat t zelfs met aas onmogelijk is snappen ze niet dus kijk ik ze lachend aan en zeg? ohw ja joh? goed spul man moet ik ook maar eens GEBRUIKEN.

Awwww....JW got accused of having soft p*ssy-like muscles? :P

=.(

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 00:30 ----------

btw heb dit met creatine heel erg.... mensen die heel fanatiek vertellen over de geweldige gains die ze hebben gemaakt in 1 week met creatine.... ik heb dat gewoon de neiging om een dumbbell tegen hun hoofd aan te gooien... echt jonge dan hebben ze een plateau berijkt en komen ze ja ik GEBRUIK creatine nu en ik merk echt ben sinds gisteren 1,5 kilo aangekomen...... dan wil je die gene vermoorden.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 00:19 ----------

en uit leggen dat t zelfs met aas onmogelijk is snappen ze niet dus kijk ik ze lachend aan en zeg? ohw ja joh? goed spul man moet ik ook maar eens GEBRUIKEN.

Snuif voor de grap eenn keer een lijn waar ze bij staan, en dan als een beest gaan pompe.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 00:31 ----------

JA MAN IK VOEL T. POOOHHHH IK ga HARD!

Pffff waarom, waarom vragen mensen altijd en eeuwig "gebruik je ook eiwit shakes?" .

Ten eerste het woord gebruiken irriteert me al: het is toch geen cocaine dat je snuift?

Op mij komt het altijd een beetje over alsof je door die shakes 'zo' gespierd bent geworden. En dat is ook echt wat mensen denken! Je neemt wat shakes (of slechts 1 shake na de training en de hele dag crap eten) en ze denken dat ze vervolgens gratis spiermassa krijgen.

Daarom zeg ik tegenwoordig gewoon Nee, gebruik ik niet. En verbaasd dat ze dan zijn... alsof eiwitten alleen in shakes zitten.

zucht...

Bedankt voor de info.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 00:39 ----------

Ik 'gebruik' sinds kort geen shakes meer, komt me financieel ook wel ten goede!
gewoon lekker vreten ;)

Ik ook niet meer, en ik heb tot nu al mijn gains kunnen houden ook zonder nolvadex alles. :D

wat ik ambetant vind is, toen ik thuis kwam met een pot whey, vond mijn vader dat ik obsessief was met fitnessen en sindsdien is hij erg anti fitness. redelijk lastig :s

Laat hem de stickies en het etiket leZen

Jwdoetookmee zei:
JA MAN IK VOEL T. POOOHHHH IK ga HARD!
Hahahaha, karma. Ik ging stuk xD.

--

Ik ga niet eens meer in op die vragen. Het begint er al mee dat je consistent naar de gym gaat. Vinden mensen apart, vooral degenen die "even voor de zomer spieren komen kweken" of mensen die "de kerstmaaltijden eraf willen werken". Vervolgens is het apart dat je er verstand van hebt en dat je weet waar je mee bezig bent. De combinatie van voorgaande twee doet je groeien (sneller dan de gemiddelde sportschoolvoetballer), maar die optelsom kan 't volk ook niet maken, dus anabolen. Hardlife.jpg.

Mensen willen er ook niet aan geloven. In de zomervakantie zat ik met de vaste kern van de gym aan de bar, koffie drinken na het trainen, komt er een moeder langs. "Mannen, vertel mijn zoon even dat er anabolen in die shakes zitten, hij wil het niet geloven". Wij allemaal hard lachen en vertellen dat het eiwitten zijn die ook in eieren zitten (we houden het graag simpel), maar zelfs dan gewoon blijven ontkennen dat we gelijk hebben.

Creatine wordt door het merendeel gezien als een steroïde ofzo. En als je mensen verteld dat je zelf rond de 100gr creatine in je lichaam hebt zitten, kijken ze je schaapachtig aan. Ik ben allang gestopt met het uitleggen/helpen aan/van mensen in de gym, tenzij ze zelf op me afstappen met gerichte vragen. Heb ooit een ecto verteld hoe hij zijn techniek moest verbeteren bij zijn deadlift ('t was wachten op een hernia met zijn techniek) en die mensen knikken een paar keer en gaan vrolijk verder met waar ze mee bezig waren.

Bovenstaand verhaal was overigens wel een uitleg aan een generatie onder me, die zijn sowieso eigenwijs en asociaal aan het worden. "Ik heb dit schema van internet en ik heb er research naar gedaan. Ik weet wat ik doe". En wat als ik dat schema ook ken en zeg dat het waardeloos is? "Dat ligt aan jou". Ecto is in een jaar nog niet gegroeid, dus dat maak ik hem graag duidelijk, maar alsnog.

Het verhaal is te lang geworden, maar de essentie kennen jullie ook wel denk ik. Zowel met "eiwitanabolenshakieswaarjesupersnelvangroeit" tot aan een beetje sociale bezigheden, rampzalig met al dat volk dat sporadisch naar de gym gaat.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 15:43 ----------

wat ik ambetant vind is, toen ik thuis kwam met een pot whey, vond mijn vader dat ik obsessief was met fitnessen en sindsdien is hij erg anti fitness. redelijk lastig :s
Nu mijn schouders en traps groot zijn geworden zit ik "op het randje van wat normaal is". Die shit blijf je houden. Mijn ouders dachten precies hetzelfde toen ik de eerste keer met een pot whey binnenkwam, nu vinden ze het normaal maar bashen ze op de grootte van de spieren. Went ook wel weer.

Inderdaad, veel mensen kennen er gewoon niets van. Ik zeg niet dat ik er een kei in ben ofzo maar de basis ken ik en daar kom je volgens mij al een heel eindje mee. Ben tenslotte nog maar 18 dus heb nog veel te leren. Door hier gewoon rond te snuffelen leer ik al iedere dag bij ;) Maar dat mensen denken dat je spieren krijgt door eiwitshakes vind ik to be honest ook echt grappig..

luls, wat doet je vader de heledag dan?

bankhangen de heledag is geen obsessie zeker?

mijn ouders vonden eiwitshakes ook gek en vertrouwden het niet helemaal. totdat de Personal Trainer zei dat het voor mij een goede aanvulling zou zijn, tja dan luisteren ze gelijk.
tis tegenwoordig allemaal gek, eet je gewoon wat je voor je neus krijgt, en eet je chips, friet, hamburgers en drink frisdrank, niks mis mee lekker doen joh. maar ga je op je voeding letten en eet je alleen clean, dan ist nie goed hoor, dan is er iets mis met je :twitch:
achja lekker laten lullen, ik ga gewoon vrolijk verder met me gezonde leven

tja, maar tis wel zo.... met eiwitjes en handschoentjes kan iedereen groot worden!

Het is overal zo, ook bij arten en apotheken denken sommige dat whey drugs is.

Het is overal zo, ook bij arten en apotheken denken sommige dat whey drugs is.

Voor dw grap een keer een elastiek, naald, aansteker en lepel meenemen, en dan je arm afbinden in kleedkamer, whey lepelen, naald naast je neerleggen, en aansteker onder die lepel whey houden.
Kijken of ze dan de volgende keer dat je gewoon een shaky maakt nog raar kijken.

Voor dw grap een keer een elastiek, naald, aansteker en lepel meenemen, en dan je arm afbinden in kleedkamer, whey lepelen, naald naast je neerleggen, en aansteker onder die lepel whey houden.
Kijken of ze dan de volgende keer dat je gewoon een shaky maakt nog raar kijken.
dan word ik daar ontslagen, had een keer wat gezegd over melanotan 2 werd ik aangekeken alsof ik elke dag coke in mn arm injecteer

Ik begon op de middelbare school met trainen, dronk toen ook welleens een eiwitshake. Op de hele school ging de roddel dat ik "allerlei rotzooi nam" om breed te worden, moest op een gegeven moment zelfs een gesprek met een leraar erover.

Zeg altijd 'ja man heb eigen dealer enzo... leg mijn eiwitpoeder altijd naast de coke en dan gewoon in 1x, wel van neusgat wisselen natuurlijk'. Je kunt als je wilt nog creatine enzo aanhalen en hoe je iemand kent die daaraan dood is gegaan en dat je daar maar van afblijft om die reden.

Je kunt ook dit doen:

rage_table_flip.png

Terug
Naar boven