Jwdoetookmee zei:
JA MAN IK VOEL T. POOOHHHH IK ga HARD!
Hahahaha, karma. Ik ging stuk xD.
--
Ik ga niet eens meer in op die vragen. Het begint er al mee dat je consistent naar de gym gaat. Vinden mensen apart, vooral degenen die "even voor de zomer spieren komen kweken" of mensen die "de kerstmaaltijden eraf willen werken". Vervolgens is het apart dat je er verstand van hebt en dat je weet waar je mee bezig bent. De combinatie van voorgaande twee doet je groeien (sneller dan de gemiddelde sportschoolvoetballer), maar die optelsom kan 't volk ook niet maken, dus anabolen. Hardlife.jpg.
Mensen willen er ook niet aan geloven. In de zomervakantie zat ik met de vaste kern van de gym aan de bar, koffie drinken na het trainen, komt er een moeder langs. "Mannen, vertel mijn zoon even dat er anabolen in die shakes zitten, hij wil het niet geloven". Wij allemaal hard lachen en vertellen dat het eiwitten zijn die ook in eieren zitten (we houden het graag simpel), maar zelfs dan gewoon blijven ontkennen dat we gelijk hebben.
Creatine wordt door het merendeel gezien als een steroïde ofzo. En als je mensen verteld dat je zelf rond de 100gr creatine in je lichaam hebt zitten, kijken ze je schaapachtig aan. Ik ben allang gestopt met het uitleggen/helpen aan/van mensen in de gym, tenzij ze zelf op me afstappen met gerichte vragen. Heb ooit een ecto verteld hoe hij zijn techniek moest verbeteren bij zijn deadlift ('t was wachten op een hernia met zijn techniek) en die mensen knikken een paar keer en gaan vrolijk verder met waar ze mee bezig waren.
Bovenstaand verhaal was overigens wel een uitleg aan een generatie onder me, die zijn sowieso eigenwijs en asociaal aan het worden. "Ik heb dit schema van internet en ik heb er research naar gedaan. Ik weet wat ik doe". En wat als ik dat schema ook ken en zeg dat het waardeloos is? "Dat ligt aan jou". Ecto is in een jaar nog niet gegroeid, dus dat maak ik hem graag duidelijk, maar alsnog.
Het verhaal is te lang geworden, maar de essentie kennen jullie ook wel denk ik. Zowel met "eiwitanabolenshakieswaarjesupersnelvangroeit" tot aan een beetje sociale bezigheden, rampzalig met al dat volk dat sporadisch naar de gym gaat.
---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 15:43 ----------
wat ik ambetant vind is, toen ik thuis kwam met een pot whey, vond mijn vader dat ik obsessief was met fitnessen en sindsdien is hij erg anti fitness. redelijk lastig :s
Nu mijn schouders en traps groot zijn geworden zit ik "op het randje van wat normaal is". Die shit blijf je houden. Mijn ouders dachten precies hetzelfde toen ik de eerste keer met een pot whey binnenkwam, nu vinden ze het normaal maar bashen ze op de grootte van de spieren. Went ook wel weer.