XXL Nutrition

"Gebruik jij ook eiwit shakes?????"

ik haat iedereen die niet traint en meteen een mening heeft over een ****ing shake.... echt jonge wordt er schijt ziek van. gewoon abnormaal de domheid van mensen. meteen een oordeel klaar. de ontwetendheid over echt alles.
laatst in de gym had ik mijn aminotjes bij me. maar is in poeder vorm dus die moet je nog in water (of wat dan ook) oplossen. maar is vrij lastig om zonder te morsen die poeder in je spa blauw fles te krijgen. dus ik neem mijn pot mee, en een trechtertje..... en ik zweer het kwamen 2 turken ook de kleed kamer binnen... ze zagen mij die shit zo in water doen via trechter en meteen hielden ze op met praten en bleven kijken jonge... ze zagen water brande gewoon....... aminozuur......... en dat ze komen met dingen als pff ik zou gewoon naturel trainen hoor die shakes zijn troep je gaat later alleen maar inkrimpen en hangen......... serieus ik wil dan gewoon mijn spullen pakken en uit de gym rennen want sommige mogolen kunnen echt mijn concentratie met zulke idiote opmerkingen verpesten.

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 13:43 ----------

en een van die zelfde guys ging douchen en komt recht voor de was tafel zijn ****ing onder broek uit knijpen..... ****ing randebiel....

ook zoiets waar ik het eerder mee overhad./.... jonge de massif gains die mensen maken joh op creatine.... echt ongelofelijk...... de kiloo's vliegen om de oren.... ook gewoon mensen die in een half jaar tijd 20 kilo zijn aangekomen aan VVM en pure droge spiermassa... of ik sta 5 keer in de week te rukken in de gym of zij gaan echt kk hard op creatine........ my god ik ga gewoon in een grot een eigen gym bouwen.... met alleen maar mensen die echt hun sport kennen.....

ik haat iedereen die niet traint en meteen een mening heeft over een ****ing shake.... echt jonge wordt er schijt ziek van. gewoon abnormaal de domheid van mensen. meteen een oordeel klaar. de ontwetendheid over echt alles.
laatst in de gym had ik mijn aminotjes bij me. maar is in poeder vorm dus die moet je nog in water (of wat dan ook) oplossen. maar is vrij lastig om zonder te morsen die poeder in je spa blauw fles te krijgen. dus ik neem mijn pot mee, en een trechtertje..... en ik zweer het kwamen 2 turken ook de kleed kamer binnen... ze zagen mij die shit zo in water doen via trechter en meteen hielden ze op met praten en bleven kijken jonge... ze zagen water brande gewoon....... aminozuur......... en dat ze komen met dingen als pff ik zou gewoon naturel trainen hoor die shakes zijn troep je gaat later alleen maar inkrimpen en hangen......... serieus ik wil dan gewoon mijn spullen pakken en uit de gym rennen want sommige mogolen kunnen echt mijn concentratie met zulke idiote opmerkingen verpesten.

en een van die zelfde guys ging douchen en komt recht voor de was tafel zijn ****ing onder broek uit knijpen..... ****ing randebiel....

ook zoiets waar ik het eerder mee overhad./.... jonge de massif gains die mensen maken joh op creatine.... echt ongelofelijk...... de kiloo's vliegen om de oren.... ook gewoon mensen die in een half jaar tijd 20 kilo zijn aangekomen aan VVM en pure droge spiermassa... of ik sta 5 keer in de week te rukken in de gym of zij gaan echt kk hard op creatine........ my god ik ga gewoon in een grot een eigen gym bouwen.... met alleen maar mensen die echt hun sport kennen.....
.

Hahaha heerlijk die frustraties. Knowthatfeelbro

Shakes zijn anabool jonguh. :)

lmfao creatine verhaal komt me bekend voor, sommige denken echt dat het een wondermiddel is

Staan leuke stukjes bij maar inderdaad die vragen heb ik ook vaak gehad met mijn Shakes of bcaa caps of creatine pff.
Maar eiwit Shakes pak ik genoeg dus ja.

kijk voeding is gewoon anabool... eiwitshakes ook maar die mensen denken aan androgeen anabole steroide of wel gewoon een onnatuurlijk middel die je hormonen (als ze eens wisten wat testosteron en oestrogeen deed jonge ik zou blij zijn!) in de war schoppen en je op alles gaat ragen en na 1 dag een beer bent... ik kan niet tegen ontwetendheid en de daarom gebaseerde meningen...

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 13:58 ----------

en de naam van het product (is nu een topic over) maakt het niet beter op voor de wijze mensen.... als je ANABOLIC ZMA ziet van de B&F dan heb je weer een debiel die B&F wilt aanklagen met een 1ste jaars bachelor rechten.....

[/COLOR]en de naam van het product (is nu een topic over) maakt het niet beter op voor de wijze mensen.... als je ANABOLIC ZMA ziet van de B&F dan heb je weer een debiel die B&F wilt aanklagen met een 1ste jaars bachelor rechten.....

Die is inderdaad ook leuk haha iedereen begint altijd over dat potje in mijn keuken. Anabolic zma.

Merk meestal dat het mensen zijn die jaloers zijn.

Als je zegt dat het van kaas afkomstig is blijven ze alsnog zeggen dat het drugs is

[/COLOR]en de naam van het product (is nu een topic over) maakt het niet beter op voor de wijze mensen.... als je ANABOLIC ZMA ziet van de B&F dan heb je weer een debiel die B&F wilt aanklagen met een 1ste jaars bachelor rechten.....

Eerstejaars bachelor rechten? Zozo, waar heb jij gestudeerd

Kaas is toch illegaal in sommige landen.

propedeuse heet dat

Wheyrage :yell: :fire: :splat:
:trollface:

hahaha wheyrage? bestaat dat? :P misschien iemand die wel eiwitten voor aas aanziet dati zegt: ik zei toch, die eiwitten en zo allemaal niet goed voor je :P

Als iemand vreemd kijkt wanneer ik een eitwit shake drink dan pak ik mijn eiwit poeder en dan leg ik daar een lijntje van en snuif die voor hun neus op.

Meestal hebben ze dan niet zo'n grote bek meer.

Heeeeeerlijk topic dit, allemaal lekker ragen op 'de anderen', da's toch echt genieten he! :D

Ik hoef niet eens meer te trainen zo goed ga ik op whey. Pak ik creatine er bij dan groei ik als kool. :rolleyes:

Terug
Naar boven