- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Highlights Vorige week:
maandag:
bench slecht, last van tendinitis
flinke verrekking onderrug met een lat oefening
-klotetraining
woensdag:
Bench press, close grip, paused: 3x5x115; PR (vrij makkelijk)
deadlift licht ivm rug
Vrijdag:
Bench press, wide grip, paused: 2x4x122,5 ; PR
Bench press, wide grip, paused: 10x100 ; PR
deze week:
maandag :
Bench press, illegally wide, paused; 3x5x115 ; PR (elke set een rep in de tank)
Strict overhead press, paused; 5x75 ; PR
Rug verrekking nu totaal geen last meer van. Deed vooral pijn bij hollen van m'n rug, dus ook als ik teveel archde bij de bench. Daarom gebenched met belt om, kan met belt om niet eens te ver archen, sterker nog, als ik maximaal probeer te archen kom ik precies goed te liggen, dus blijf dit doen op de werksets. Houd de boel ook goed bij elkaar. Was wel even verwarrend omdat je met bench je buik niet in de belt wil drukken maar voornamelijk je borst uit wil zetten.
Wou absoluut geen risico nemen met de rug daarom DL en SQ maar een week 'gedeload'. Deze week weer deadliften en squatten. Ga op de deadlift een aantal weken dat Magnussen/Ortmayer schema volgen, puur vanwege het gemak dat alles uitgepland is en dat ik mezelf er dan aan kon houden dat ik consequent relatief zwaar deadlift. Vind er sinds ik sumo doe ipv conventional ook een stuk minder aan. Misschien later eens kijken of ik terug kan switchen, maar zal sowieso veel werk kosten om een technisch goede conventional te kunnen doen.
Bodyweight: 117,0 kg. Moet harder bulken.
maandag:
bench slecht, last van tendinitis
flinke verrekking onderrug met een lat oefening
-klotetraining
woensdag:
Bench press, close grip, paused: 3x5x115; PR (vrij makkelijk)
deadlift licht ivm rug
Vrijdag:
Bench press, wide grip, paused: 2x4x122,5 ; PR
Bench press, wide grip, paused: 10x100 ; PR
deze week:
maandag :
Bench press, illegally wide, paused; 3x5x115 ; PR (elke set een rep in de tank)
Strict overhead press, paused; 5x75 ; PR
Rug verrekking nu totaal geen last meer van. Deed vooral pijn bij hollen van m'n rug, dus ook als ik teveel archde bij de bench. Daarom gebenched met belt om, kan met belt om niet eens te ver archen, sterker nog, als ik maximaal probeer te archen kom ik precies goed te liggen, dus blijf dit doen op de werksets. Houd de boel ook goed bij elkaar. Was wel even verwarrend omdat je met bench je buik niet in de belt wil drukken maar voornamelijk je borst uit wil zetten.
Wou absoluut geen risico nemen met de rug daarom DL en SQ maar een week 'gedeload'. Deze week weer deadliften en squatten. Ga op de deadlift een aantal weken dat Magnussen/Ortmayer schema volgen, puur vanwege het gemak dat alles uitgepland is en dat ik mezelf er dan aan kon houden dat ik consequent relatief zwaar deadlift. Vind er sinds ik sumo doe ipv conventional ook een stuk minder aan. Misschien later eens kijken of ik terug kan switchen, maar zal sowieso veel werk kosten om een technisch goede conventional te kunnen doen.
Bodyweight: 117,0 kg. Moet harder bulken.
Laatst bewerkt: